Skocz do zawartości

Michal751

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O Michal751

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Błonie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odepnij przepływomierz i sprawdź czy się poprawi
  2. Michal751

    Świece zapłonowe

    Najlepiej świece ngk z 3 elektrodami masowymi, olej 5w30 bądź 5w40 tak jak zaleca producent.
  3. Dobrze widzę masz LPG ? Bo na lpg nie będziesz czuł żadnych objawów na pb mogą być
  4. Kolego to jest regulator ciśnienia paliwa tak jak piszesz to syczy bo tędy ciągnie powietrze, możesz kupić drugi przewód gumowy o takiej średnicy i wymienić chyba że uda się tego uciąć i nałożyć ale może być wtedy za krótki. Spróbuj ?
  5. Michal751

    Urwana rurka A4B6 2.0

    Separator oleju https://allegro.pl/oferta/odma-separator-oleju-audi-a4-b6-b7-a6-c5-2-0-alt-8384967028?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
  6. A jak jest tempomat to chyba wtedy nie będzie już działał bo tempomat działa tylko wtedy kiedy pedał sprzęgła nie jest wciśnięty czyli stycznik zwarty jest chyba że się mylę jeszcze nie testowałem tego Twojego sposobu
  7. Michal751

    Proszę o pomoc

    Cześć to na zdjęciu to : Nr 1: https://allegro.pl/oferta/separator-odma-audi-a4-b6-a6-c5-passat-b5-2-0-alt-7471007401?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aquery&bi_c=Y2FtcGFpZ24AMzg2MjE5OTcAMjEzODcyAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=b09184f4-a76a-43f6-83f1-f9fb52ec822c Nr 2: https://allegro.pl/oferta/przewod-ssacy-powietrza-audi-a4-b6-b7-2-0-oryginal-7551707308 Pozdrawiam
  8. Da się tylko trzeba poluzować dolot z lewej strony dolotu odkręcić 2 nakrętki na klucz 13 i wtedy cały dolot uniesiesz trochę do góry i włożysz rękę żeby zapiąć zawleczkę te nakrętki zaznaczyłem Ci na zdjęciu.
  9. Mam nadzieję że pomogłem
  10. Może to być łożysko koła przy obciążeniu jadąc pod górę
  11. A masz możliwość nagrania jakoś tego dźwięku?
  12. Michal751

    Zużyte poduszki silnika

    Cześć,mam taki problem z bujaniem się całej karoserii do góry i do dołu a dokładniej gdy jadę w korku na pierwszym biegu dodam delikatnie gazu to czuję jak karoseria podnosiła się do góry po puszczeniu gazu karoseria idzie w dół ,drążek zmiany biegów też porusza do przodu i do tyłu gdy odpuszczam i dodaję gazu, przy przyśpieszaniu zazwyczaj na 2 biegu drążek od zmiany biegów drga, gdy na postoju wrzucam bieg wsteczny i puszczając sprzęgło to słychać takie pukniecie tylko wtedy gdy puszczam sprzęgło na biegu jałowym tego nie ma, patrząc na silnik i puszczając sprzęgło widać że silnika rusza się. Przy użyciu łoma i próbują poruszać silnikiem silnik podnosi się co widać na filmikach 20190416_154042.mp4 20190416_154206.mp4
  13. Cześć, ja robiłem test taki tylko że wziąłem sobie dłuższy wężyk taki 1m i podłączyłem go do gruszki,ustami zaciągnąłem powietrze i językiem zatkałem przewód i patrzyłem jak długo membrana zostaje zassana, mój test powiódł się bo mębrana nie wróciła gdy trzymałem językiem wężyk więc jest szczelna. A co do tych obrotów to ja to opanowałem nawet gdzieś wstawiałem film, co było moim problemem z obrotami plus wymiana wszystkich przewodów które idą do tego zbiorniczka podciśnienia, który steruje kierownicą powietrza. Jeśli chcesz to mogę podesłać Tobie to wideo i zobaczysz co było u mnie
  14. Kolego sprawdzałeś czy masz płyn chłodniczy ? zobacz czy wtyczka od czujnika temperatury jest wpięta jeśli masz LPG To parownik podczas rozgrzania silnika powinien być gorący jak nie jest to termostat nie puszcza płynu na układ tylko krąży w samym silniku i dlatego mogą chodzić wentylatory żeby schłodzić silnik, jaką temperaturę pokazuje wskaźnik na liczniku ?
  15. Hahah ja tak samo myślę ale ja raczej opanowałem jeśli jest instalacja gazowa to trzeba później wyregulować po uszczelnieniu wszystkiego, czyli trzeba uszczelnić wszystkie wężyki które idą do zbiorniczka co otwiera ramię kierownicy powietrza, zaworki kierunkowe nie powinny puszczać powietrza w jedną stronę. Na filmie eżektor nowy kupiony w Aso za 170 zł po niecałym roku zauważyłem że jest nie szczelny na filmie widać w czym jest problem. Mam nadzieję że komuś pomogłem https://megawrzuta.pl/download/1759b6fe99ab3f36e2ad142ec521bceb.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...