Skocz do zawartości

Adekz94

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Adekz94

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Adekz94

0

Reputacja

  1. No właśnie katalizator jest. Miałem zamiar zrobić dp, ale nie wiem czy to dobry pomysł w tym momencie. Co do pompy paliwa to faktycznie mógłby coś być, ale jestem w tych sprawach laikiem i podczas rozruchu po długim postoju straszliwie z tylu samochodu coś buczy. Tak myślałem, ze to pompa, ale stwierdziłem, ze tak musi być bo "ssanie" i po dosłownie 20 sekundach ucicha :/
  2. Dodaje logi zrobione od 1500 do 6000 tys. obrotów bo nie miałem możliwości zakrecić do 6500 (słabe ulice w mieście) 002 i 033: http://vaglog.pl/log-002_033_J5q34Mx.html 003 i 020: http://vaglog.pl/log-003_020_9F8v2F.html 115 i 118: http://vaglog.pl/log-115_118_m64bbYW.html
  3. Świece i wtryski wymieniane miesiąc temu, a cewki zamieniane miejscami, aby sprawdzić czy sprawne. Gdy zmieniałem miejscami wypadanie zapłonu nie przechodziło na inny cylinder tu więc stwierdziłem, że są sprawne. Na zegarze pokazuje normalną temperaturę silnika, a stwierdziłem, że grzeje się silnik bo jak otworzyłem maskę po 5 km i odczekaniu 5-10 minut nie mogłem nawet łapy wsadzić by wyjąć bagnet do sprawdzenia poziomu oleju. A temperatura na dworze 20 stopni.
  4. Dzięki za informację tak zrobię jak tylko będę mógł. A możesz mi powiedzieć czy jak osłona przewodów od wtrysków jest ułamana i przewody są gołe to mogą być winne wypadaniu zapłonu?
  5. Cześć wszystkim. Chciałbym prosić, aby ktoś zerknął na moje logi bo ja kompletnie się nie znam. Auto straszliwie się mi grzeje po przejechaniu 5 km, że nawet nie można dotknąć bagnetu, aby sprawdzić stan oleju po zgaszeniu auta i po odczekaniu 5 minut. Ostatnio miałem też wypadanie zapłonu, po skasowaniu błędu i zajrzeniu do silnika zobaczyłem, że osłona przewodu od wtrysku z cylindra 1 jest uszkodzona i są tam dwa kabelki, które nie mają żadnej osłony. Czy to może być przyczyna wypadania zapłonu ? Chciałbym się was poradzić bo mechanik już rozkłada ręce. Cewki, wtryski, świece wymienione i znowu mam ten problem. Dodatkowo teraz coś grzechocze mi w silniku, ale tylko wtedy gdy dodaje gazu na biegu, a na jałowym tego nie słychać. Logi dynamiczne grupy 115,118 i 003: http://vaglog.pl/log-115_118_003_72WOUby.html Logi statyczne grupy 032: http://vaglog.pl/log-032_2MvXZ3.html Dziękuję z góry za pomoc i instrukcje do szukania problemu. Pozdrawiam.
  6. Cześć wszystkim. Mam problem z Audi A4 B6 1.8T BFB Sedan. Mianowicie czuć drgania auta po prawej stronie. Ostatnio zauważyłem, że jak ktoś usiądzie z prawej strony z tyłu to drgania się nasilają. Drgania przeważnie są w zakresie 70-110 km/h i występują przy stałych prędkościach. Jak przyśpieszam nie odczuwam drgań. Ostatnio były wymieniane na nowe opony i felgi i wyważane 3 razy. Nie mam pojęcia co może być związane z biciem tej strony. Chciałbym jeszcze zapytać czy klocki i tarcze mogą wprawiać w drgania tak koło jeśli są krzywe? Bo większość odpowiada, że raczej czuć było by to tylko przy hamowaniu. Byłbym wdzięczny jakby, ktoś nakierował mnie w stronę rozwiązania problemu. Oczywiście jeśli napisałem w złym dziale to prosiłbym o przeniesienie tematu.
  7. Nie sprawdzałem na nalepce, a przed zakupem na dekoderze vin i jest napisane 4z/z9w
  8. Cześć wszystkim ! Jestem Adrian i pochodzę z Siedlec i jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 1.8T BFB.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...