Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów 1.8T BFB Ośka


Adekz94

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Chciałbym prosić, aby ktoś zerknął na moje logi bo ja kompletnie się nie znam. Auto straszliwie się mi grzeje po przejechaniu 5 km, że nawet nie można dotknąć bagnetu, aby sprawdzić stan oleju po zgaszeniu auta i po odczekaniu 5 minut. Ostatnio miałem też wypadanie zapłonu, po skasowaniu błędu i zajrzeniu do silnika zobaczyłem, że osłona przewodu od wtrysku z cylindra 1 jest uszkodzona i są tam dwa kabelki, które nie mają żadnej osłony. Czy to może być przyczyna wypadania zapłonu ? Chciałbym się was poradzić bo mechanik już rozkłada ręce. Cewki, wtryski, świece wymienione i znowu mam ten problem. Dodatkowo teraz coś grzechocze mi w silniku, ale tylko wtedy gdy dodaje gazu na biegu, a na jałowym tego nie słychać. 

Logi dynamiczne grupy 115,118 i 003:

http://vaglog.pl/log-115_118_003_72WOUby.html

 

Logi statyczne grupy 032:

http://vaglog.pl/log-032_2MvXZ3.html

 

Dziękuję z góry za pomoc i instrukcje do szukania problemu. 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

musisz skasować błędy i  zrobic logi od 1500 do 6500 obr na 3 biegu

logi

3+20

2+33

115+118

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informację tak zrobię jak tylko będę mógł. A możesz mi powiedzieć czy jak osłona przewodów od wtrysków jest ułamana i przewody są gołe to mogą być winne wypadaniu zapłonu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob logi jak kolega radzi Wrzuc tez bledy wtedy bedzie mozna powiedziec cos wiecej Swiece i cewki kiedy wymieniane? Jak to Ci sie grzeje? wskazowka idzie w strone czerwonego pola?

Edytowane przez zibi0310
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Świece i wtryski wymieniane miesiąc temu, a cewki zamieniane miejscami, aby sprawdzić czy sprawne. Gdy zmieniałem miejscami wypadanie zapłonu nie przechodziło na inny cylinder tu więc stwierdziłem, że są sprawne. Na zegarze pokazuje normalną temperaturę silnika, a stwierdziłem, że grzeje się silnik bo jak otworzyłem maskę po 5 km i odczekaniu 5-10 minut nie mogłem nawet łapy wsadzić by wyjąć bagnet do sprawdzenia poziomu oleju. A temperatura na dworze 20 stopni. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaje logi zrobione od 1500 do 6000 tys. obrotów bo nie miałem możliwości zakrecić do 6500 (słabe ulice w mieście)

002 i 033:
http://vaglog.pl/log-002_033_J5q34Mx.html

003 i 020:
http://vaglog.pl/log-003_020_9F8v2F.html

115 i 118:
http://vaglog.pl/log-115_118_m64bbYW.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

35 minut temu, Łukasz13 napisał:

Szykuje się wieksza inwestycja, katalizator jest? Pompa paliwa niedomaga, przepływka za mało mierzy.

No właśnie katalizator jest. Miałem zamiar zrobić dp, ale nie wiem czy to dobry pomysł w tym momencie. Co do pompy paliwa to faktycznie mógłby coś być, ale jestem w tych sprawach laikiem i podczas rozruchu po długim postoju straszliwie z tylu samochodu coś buczy. Tak myślałem, ze to pompa, ale stwierdziłem, ze tak musi być bo "ssanie" i po dosłownie 20 sekundach ucicha :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...