-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Adekz94
Informacje
-
Imię
Adrian
-
Miasto
Siedlce
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Adekz94
0
Reputacja
-
No właśnie katalizator jest. Miałem zamiar zrobić dp, ale nie wiem czy to dobry pomysł w tym momencie. Co do pompy paliwa to faktycznie mógłby coś być, ale jestem w tych sprawach laikiem i podczas rozruchu po długim postoju straszliwie z tylu samochodu coś buczy. Tak myślałem, ze to pompa, ale stwierdziłem, ze tak musi być bo "ssanie" i po dosłownie 20 sekundach ucicha :/
-
Dodaje logi zrobione od 1500 do 6000 tys. obrotów bo nie miałem możliwości zakrecić do 6500 (słabe ulice w mieście) 002 i 033: http://vaglog.pl/log-002_033_J5q34Mx.html 003 i 020: http://vaglog.pl/log-003_020_9F8v2F.html 115 i 118: http://vaglog.pl/log-115_118_m64bbYW.html
-
Świece i wtryski wymieniane miesiąc temu, a cewki zamieniane miejscami, aby sprawdzić czy sprawne. Gdy zmieniałem miejscami wypadanie zapłonu nie przechodziło na inny cylinder tu więc stwierdziłem, że są sprawne. Na zegarze pokazuje normalną temperaturę silnika, a stwierdziłem, że grzeje się silnik bo jak otworzyłem maskę po 5 km i odczekaniu 5-10 minut nie mogłem nawet łapy wsadzić by wyjąć bagnet do sprawdzenia poziomu oleju. A temperatura na dworze 20 stopni.
-
Dzięki za informację tak zrobię jak tylko będę mógł. A możesz mi powiedzieć czy jak osłona przewodów od wtrysków jest ułamana i przewody są gołe to mogą być winne wypadaniu zapłonu?
-
Cześć wszystkim. Chciałbym prosić, aby ktoś zerknął na moje logi bo ja kompletnie się nie znam. Auto straszliwie się mi grzeje po przejechaniu 5 km, że nawet nie można dotknąć bagnetu, aby sprawdzić stan oleju po zgaszeniu auta i po odczekaniu 5 minut. Ostatnio miałem też wypadanie zapłonu, po skasowaniu błędu i zajrzeniu do silnika zobaczyłem, że osłona przewodu od wtrysku z cylindra 1 jest uszkodzona i są tam dwa kabelki, które nie mają żadnej osłony. Czy to może być przyczyna wypadania zapłonu ? Chciałbym się was poradzić bo mechanik już rozkłada ręce. Cewki, wtryski, świece wymienione i znowu mam ten problem. Dodatkowo teraz coś grzechocze mi w silniku, ale tylko wtedy gdy dodaje gazu na biegu, a na jałowym tego nie słychać. Logi dynamiczne grupy 115,118 i 003: http://vaglog.pl/log-115_118_003_72WOUby.html Logi statyczne grupy 032: http://vaglog.pl/log-032_2MvXZ3.html Dziękuję z góry za pomoc i instrukcje do szukania problemu. Pozdrawiam.
-
Cześć wszystkim. Mam problem z Audi A4 B6 1.8T BFB Sedan. Mianowicie czuć drgania auta po prawej stronie. Ostatnio zauważyłem, że jak ktoś usiądzie z prawej strony z tyłu to drgania się nasilają. Drgania przeważnie są w zakresie 70-110 km/h i występują przy stałych prędkościach. Jak przyśpieszam nie odczuwam drgań. Ostatnio były wymieniane na nowe opony i felgi i wyważane 3 razy. Nie mam pojęcia co może być związane z biciem tej strony. Chciałbym jeszcze zapytać czy klocki i tarcze mogą wprawiać w drgania tak koło jeśli są krzywe? Bo większość odpowiada, że raczej czuć było by to tylko przy hamowaniu. Byłbym wdzięczny jakby, ktoś nakierował mnie w stronę rozwiązania problemu. Oczywiście jeśli napisałem w złym dziale to prosiłbym o przeniesienie tematu.
-
Adekz94 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Nie sprawdzałem na nalepce, a przed zakupem na dekoderze vin i jest napisane 4z/z9w
-
Cześć wszystkim ! Jestem Adrian i pochodzę z Siedlec i jestem szczęśliwym posiadaczem Audi A4 B6 1.8T BFB.