Skocz do zawartości

Cezy100

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Cezy100

Informacje

  • Imię
    Cezary
  • Miasto
    mazowieckie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

288 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Cezy100

1

Reputacja

  1. Cześć zerknijcie na załączone fot. Jest to napinacz rozrządu. Czy on nie powinien być napięty bardziej tzn. pośrodku. Cały czas drży mi buda i już nie mam sił. Czy można go napiąć to jest tak przesunąc by był centralnie pośrodku. Nadmieniam, za kąt synchronizacji mam -2.94. A jak dam gazu w okolicach 1500-1800 drży silnik. Wtedy kąt mi pokzuje ponad -3.45..Czzemu kąt się zmienia. Czy to od tego napinacza. Da rade go naciągnąc bez wymiany paska rozrządu. Dzięki za zainteresowanie. Silnik BRE
  2. To Moniuch z tej wartości wynika ze źle ustawiony. ..jak Myślisz przestawiać. .a te wartości z foto powyżej są ok...czy dwa walki powinny być na zero
  3. Cześć..zerknijcie na moje foto...czy pod oznaczeniem -2.94 to jest zły kąt synchronizacji wałków rozrządu,,,cały czas mi trzęsie się buda w okolicach 1600 obrotów i nie wiem czy to wałki źle ustawione czy co. nadmieniam, że fachowiec na oko ustawiał mi tylko jeden wałek ten z lewej strony stoją przodem przed silnikiem. majster jak ustawiał to zauważyłem, że prawego nie ruszał no i wału też nie blokował. więc nie wiem.
  4. No właśnie moniuch pewnie masz rację. ...musze znaleźć kogoś w wawie lub okolicach. .juz mnie wkurza ta moja motorówka. ..podejrzewam jeszcze E może to być zle ustawienie wałków. .bo wcześniej mi drżal silnik na wolnych obrotach tj. Około 900 do 1000...przedstawił mi jeden wałek ten z prawej strony /odkrecal te sruby na kole/ mechanik jak się stoi przodem do silnika a wyczytałem na naszym forum ze się powinno dwa ustawić tj ssący i wydechowy...no i po tym zabiegu nie drży mi już na niskich tylko w wyższym zakresie....ah wkurzajace..nie mam programu bo podobno ustawienie synchronizacji bym sprawdzil na 4 kanale...może by się coś wyjasnilo.. Poza tym to na pewno od egr wtyczkę wypinalem a nie od przepustnicy...no tyle to jeszcze umiem...ale nie pomogło. ..buda drzalo jak i z egrem
  5. dzięki pasjonat. kupiłem egr nowy ale to samo w zakresie tych obrotów drży. chciałem spróbować z zaślepieniem go z otworem w blaszczce ale sam nie wiem gdzie to włożyć. Chłopaki z forum pokazują na fotkach zaślepione egry w innych dwulitrówkach...w BRE jest egr z napędem zębatkowym co się wyciera i właśnie on jest z drugiej strony silnika niż pozostałych dwulitrówkach. Kupiłem tą blaszczkę ale z twojej wypowiedzi jest że się wkłada ją w dwa miejsca....Hmmm....słaby ze mnie mechanik....Ponadto wypinałem już wtykę z niego i silnik się tak samo zachowuje....
  6. Witam...Wrzuci ktoś fotkę (np ze swojego silnika), w którym dokładnie miejscu się wkłada tą kryzę by zaśpelić egr w BRE...szukam i szukam i nie mogę znaleźć. Wrzucacie fotki ale innych dwulitrówek niż BRE...a cały czas mi poszarpuje tak w zakrese 1600-1800 jet to już wkurzające. Dzięki.
  7. Żebym ja wiedział jak sprawdzić stan tych popychaczy.....widziałem ze jedna dzwigienmek na 4 cylindrze ma luz...lata w lewo i prawo....zapodaje link jak lata dzwigienka
  8. ok. piotrsob1......czekałem na Twoją dpowiedź bo widzę, że na Cie można na tym forum liczyć... nagram i wrzucę
  9. telepanie mocne motorem niezależnie czy na postaju dam gazu na 1700-1800 czy w czasie jazdy wtedy barzdzo czuje ten sam zakres obrotów.. masz racje też myślałem, że ten co wyciagał wtryski by zwrócił na to uwagę... już myślałem, że to ten wałek jest wytarty.. zresztą motor chodzi jak c360 traktor. jak potem polałem wałek przed zamontowaniem pokrywy oliwą to jak go zapaliłem to jak nie ten silnik cichutko i przyjemnie a dalej buczy...może ta pompa w górze silnika - tj. głowicy słabo smaruje, nie mam pojęcia
  10. Cześć chłopaki i dziewczyny Mam problem z moim BRE , 2006 rok przelatane 230 kilo, oryginał Od jakiegoś czasu zaczyna trząść budą zarówno na wolnych jak i w zakresie większych obrotów a mianowicie 1700-1800 wyżej ok. wymieniłem EGR bo padły zęby, zmieniłem oliwę, oczywiście filtry, ale poczytałem na naszym forum, że może być to zużyty wałek. Silnik dziwnie basowo dudni i wali w filtr. Rozkręciłem górę (pokrywa zaworów) no i zapodam Wam fotki czy to wałka zużycie,,,A zapomniałem byłem u mechanika polecanego przez WAS - nie reklamuję, zmienił mi jeden pompowtrysk i ustawił wałki ale nie pomogło. wcześniej drżało na wolnych obrotach teraz drży na 1700-1800. Stwierdziłem też luz na dzwigience hydropopychcza na 4 cylindrze - chodzi w lewo i prawo DZIEKI za Zaintersowanie i pomoc
  11. w22itam wszystkich miłośników AUDI..... Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumienie, jak większość mam problem i szukam pomocy u kolegów gdyż mechanicy wg. mnie gadają głupoty (oczywiście ci moi znajomi). Mam nierówne obroty, np. utrzymują się średnio 862 min, a co około 5 sekund spadają na 861 i tak wkoło. Auto mi drży niezależnie czy zimy czy ciepły. Jak włączą pierwszy bieg i jadę bez gazu to całą budą telepie. Podłaczałem kompa i niby wtryski ok. Czysciłem egr (działa mimo, że ma lekko wytrate zębatki plastikowe). Robiłem logi w grupie 018 są 0.0 ale jak wciskam pedał gazu i puszczam szaleją i pokazuje mi się na każdym garze 128.00, a tylko czasami na którymć 4.0....co to pomocy.....oczywiśnie te 128.00 wystepują jak puszczam pedal gazu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...