Skocz do zawartości

Vexart

Pasjonat
  • Postów

    422
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

5

O Vexart

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Włodawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AMB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Muszę zakupić opony zimowe, które polecacie?? Hankook Winter i*cept RS3 Nokian Snowproof 2 czy może coś innego? Budżet około 2k. Rozmiar 205/50r17
  2. Witam. Tłumiki oryginalne u mnie już coraz bardziej nadają się do wymiany. Silnik to 1.8t zrobione na 250km. Wydech aktualnie: od turbiny do środkowych 2,75 cala nierdzewna rura reszta oryginał. Zastanawiam się jakiej średnicy zrobić resztę wydechu? tak by było w miarę komfortowo (nie był głośny) i ewentualnie przy dalszym podnoszeniu mocy sobie poradził. Myślę by z rury 2,75 zejść na 2x 51mm i dać dwa tłumiki środkowe przelotowe 51mm taka średnica będzie dobra czy będzie problemem przy podnoszeniu mocy?
  3. Do Skrzyni GVE trzeba wybierak z tej skrzyni bo różnią się wybieraki 6b oryginalnie z 6b 1.8t i 2.0tfsi 6b z czego wybierak 2.0tfsi jest lepszy konstrukcyjnie i ta kulka swożnia w nim nie rdzewieje a w 6b 1.8t rdzewiały i się blokowały, ciężko chodziły. Nr wybieraków sprzedający podają różnie trzeba szukać z 2.0tfsi 6b. Co do wału. To nie ma co patrzeć na oznaczenia które na pewno pasują tylko pytać sprzedawców jaką długość ma wał, Długość może być różna z racji że oba przeguby nie są stałe tylko się przesuwają. Zauważyłem że jest dużo wałów 8E0 521 101 P W dobrym stanie. Zapytałem o długość pasowała więc zamówiłem i wał pasuje bez problemu przejechałem już 5kkm i nic się nie dzieje, gdzie według nr nigdy nie występował chyba z tą skrzynią i dyfrem.
  4. W końcu coś się udało. Pojechałem na wywarzanie kół z testem drogowym na hunterze i trzeba było jedną oponę przekręcić na feldze. Po tym zabiegu jest duużo lepiej. Nie jest idealnie, ale znośnie. Delikatne bicie nadal jest ale jak dla mnie akceptowalne, nie to co wcześniej. Po regeneracji zawieszenia z tyłu możliwe że będę próbował zlikwidować bicie całkiem. Byłem na zwykłych wyważarkach to na jednym kole wyszło 65g wulkanizatorowi nie chciało się przekręcić opony to nakleił tyle, a to właśnie te koło było problemem.
  5. W tym przypadku wibracje są cały czas podczas przyspieszania zwalniania przy wciśniętym sprzęgle. Nawet gasiłem silnik na chwilę podczas jazdy. Za dwa tygodnie jadę w trasę i chciałbym wibracje zlikwidować ale brak pomysłów, chce to zrobić za wszelką cenę.
  6. Ja rozumiem tyle że ja nie mam pierścieni centrujacych. Felgi mają 57.1 otwór a piasta nowa z tego co mierzyłem 56.5 coś takiego. Takie 0.5 mm luzu było to znalazłem Puszke szpraju z takim wymiarem pociąłem wczoraj na krążki tak by skasować ten luz i teraz koło wchodzi na ciasno w piastę już myślałem że to będzie rozwiązanie ale przejechałem się i nic to nie dało.
  7. Wal dawałem do sprawdzenia wyważenia i jest ok podpora cała. Jeszcze osiowałem wał by był prosto.
  8. To jest jakichś dramat.. Zmieniłem wszystkie 4 piasty. Nic to nie dało. Kupiłem dwie używane półosie przód jak narazie jedna przyszła zmieniłem nic nie dało czekam na drugą. Kolega przyszedł mówi że nie może być takiego luzu między Piasta a kołem na otworze centrującym może jakieś 0.5mm więc udało mi się wcisnąć na ciasno takie krążki cieniutkiej blachy z puszki. Jest na ciasno i co? Oczywiście nic to nie dało. Za wszelką cenę chce się pozbyć tych wibracji ale nic nie daje poprawy... Ktoś ma jakichś jeszcze pomysł?
  9. Zmieniłem tarcze hamulcowe z przodu nic to nie dało. Po sprawdzałem bicia na piastach i tarczach są w granicach normy kupowałem nowe łożyska na przód to nowe łożyska fag powodowały bicie na piaście 0.05 musiałem znieniać lecz to nadal nic nie daje. Sprawdziłem wszystkie regulacje zbieżności z tyłu czy się ruszają i samochód idzie w najbliższym czasie na ustawienie zbieżności choć przeczuwam że to nic nie da. I bicie będzie występowało nadal. Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać dalej?
  10. To jednak nie w tym problem był bicie powróciło... Dramat te wibracje... Nie mam pomysłu co zrobić już.
  11. To tak dzisiaj dopiero miałem czas zajrzeć do tylnych piast. Z pomiarów bicia wyszło mi że lewa przednia ma 0.02 bicia pozostałe 3 mają do około 0.005 czyli ewentualne nierówności lub błąd pomiarowy. Wszystkie tarcze hamulcowe wymieniałem 5 lat temu na Otto zimmerman. Są one pomalowane jakaś farbą i teraz przy rozbieraniu ta farba zwyczajnie była zrolowana i miejscami było jej więcej miejscami mniej. Więc wyczyściłem dokładnie wszystkie piasty przylgnie tarcz, złożyłem i jak ręka odją. Bicia nie ma. Jest jeszcze delikatne ale to to już jest do zniesienia. Ewentualnie będę coś próbował poprawić może dam tą jedną piastę do wyrównania. Wyszło że felgi i opony nie potrzebnie kupowałem nowe ale przynajmniej ładniejsze od poprzednich.
  12. Tak tyle że zmieniłem tylko w jednym kole. Mam 4 piasty i 4 łożyska nowe ale jak zobaczyłem że nowe piasty mają jeszcze większe bicie to zrezygnowałem z montażu pozostałych.
  13. Przeszlifowałem podkładkę od środka i udało się wbić na piastę.
  14. Ciekawe gdzie znajdę pierścienie centrujące na luz około 0.5mm może mniej?? felga ma otwór 57,1 a piasta ma 56,8 nowa febi nie ma 57.1 Zrobiłem wczoraj pomiar bicia piasty miałem oryginał było 0.02. Zakupiłem piastę febi i nowe łożysko fag po założeniu bicie 0.05... Jutro z powrotem zakładam starą piastę. Jest jaka jest ale nie wierzę że bicie 0.02 może powodować aż takie bicie przy 140km/h Sprawdzę też pozostałe piasty i wyczyszczę przylgnie dokładnie w 4 kołach ale nie sądzę by to pomogło. Problem jest raczej gdzie indziej. Zużyte tylne zawieszenie może powodować bicie??
  15. Jak przeglądam etke to takiej podkładki nie ma od przegubu czy między łożyskiem a piastą. Jeszcze zobaczę jak ściągnę stare łożysko czy było miedzy łożyskiem a piastą. bo między przegubem a łożyskiem na pewno nie miałem. Ale chyba nie będę tego zakładał bo to nigdzie nie pasuje nawet na przegub ta podkładka nie wejdzie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...