Vexart
Pasjonat-
Postów
422 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
5O Vexart
Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Włodawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AMB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Muszę zakupić opony zimowe, które polecacie?? Hankook Winter i*cept RS3 Nokian Snowproof 2 czy może coś innego? Budżet około 2k. Rozmiar 205/50r17
-
Witam. Tłumiki oryginalne u mnie już coraz bardziej nadają się do wymiany. Silnik to 1.8t zrobione na 250km. Wydech aktualnie: od turbiny do środkowych 2,75 cala nierdzewna rura reszta oryginał. Zastanawiam się jakiej średnicy zrobić resztę wydechu? tak by było w miarę komfortowo (nie był głośny) i ewentualnie przy dalszym podnoszeniu mocy sobie poradził. Myślę by z rury 2,75 zejść na 2x 51mm i dać dwa tłumiki środkowe przelotowe 51mm taka średnica będzie dobra czy będzie problemem przy podnoszeniu mocy?
-
Do Skrzyni GVE trzeba wybierak z tej skrzyni bo różnią się wybieraki 6b oryginalnie z 6b 1.8t i 2.0tfsi 6b z czego wybierak 2.0tfsi jest lepszy konstrukcyjnie i ta kulka swożnia w nim nie rdzewieje a w 6b 1.8t rdzewiały i się blokowały, ciężko chodziły. Nr wybieraków sprzedający podają różnie trzeba szukać z 2.0tfsi 6b. Co do wału. To nie ma co patrzeć na oznaczenia które na pewno pasują tylko pytać sprzedawców jaką długość ma wał, Długość może być różna z racji że oba przeguby nie są stałe tylko się przesuwają. Zauważyłem że jest dużo wałów 8E0 521 101 P W dobrym stanie. Zapytałem o długość pasowała więc zamówiłem i wał pasuje bez problemu przejechałem już 5kkm i nic się nie dzieje, gdzie według nr nigdy nie występował chyba z tą skrzynią i dyfrem.
-
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
W końcu coś się udało. Pojechałem na wywarzanie kół z testem drogowym na hunterze i trzeba było jedną oponę przekręcić na feldze. Po tym zabiegu jest duużo lepiej. Nie jest idealnie, ale znośnie. Delikatne bicie nadal jest ale jak dla mnie akceptowalne, nie to co wcześniej. Po regeneracji zawieszenia z tyłu możliwe że będę próbował zlikwidować bicie całkiem. Byłem na zwykłych wyważarkach to na jednym kole wyszło 65g wulkanizatorowi nie chciało się przekręcić opony to nakleił tyle, a to właśnie te koło było problemem. -
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
W tym przypadku wibracje są cały czas podczas przyspieszania zwalniania przy wciśniętym sprzęgle. Nawet gasiłem silnik na chwilę podczas jazdy. Za dwa tygodnie jadę w trasę i chciałbym wibracje zlikwidować ale brak pomysłów, chce to zrobić za wszelką cenę. -
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
Ja rozumiem tyle że ja nie mam pierścieni centrujacych. Felgi mają 57.1 otwór a piasta nowa z tego co mierzyłem 56.5 coś takiego. Takie 0.5 mm luzu było to znalazłem Puszke szpraju z takim wymiarem pociąłem wczoraj na krążki tak by skasować ten luz i teraz koło wchodzi na ciasno w piastę już myślałem że to będzie rozwiązanie ale przejechałem się i nic to nie dało. -
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
Wal dawałem do sprawdzenia wyważenia i jest ok podpora cała. Jeszcze osiowałem wał by był prosto. -
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
To jest jakichś dramat.. Zmieniłem wszystkie 4 piasty. Nic to nie dało. Kupiłem dwie używane półosie przód jak narazie jedna przyszła zmieniłem nic nie dało czekam na drugą. Kolega przyszedł mówi że nie może być takiego luzu między Piasta a kołem na otworze centrującym może jakieś 0.5mm więc udało mi się wcisnąć na ciasno takie krążki cieniutkiej blachy z puszki. Jest na ciasno i co? Oczywiście nic to nie dało. Za wszelką cenę chce się pozbyć tych wibracji ale nic nie daje poprawy... Ktoś ma jakichś jeszcze pomysł? -
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
Zmieniłem tarcze hamulcowe z przodu nic to nie dało. Po sprawdzałem bicia na piastach i tarczach są w granicach normy kupowałem nowe łożyska na przód to nowe łożyska fag powodowały bicie na piaście 0.05 musiałem znieniać lecz to nadal nic nie daje. Sprawdziłem wszystkie regulacje zbieżności z tyłu czy się ruszają i samochód idzie w najbliższym czasie na ustawienie zbieżności choć przeczuwam że to nic nie da. I bicie będzie występowało nadal. Ktoś ma jakiś pomysł gdzie szukać dalej? -
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
To jednak nie w tym problem był bicie powróciło... Dramat te wibracje... Nie mam pomysłu co zrobić już. -
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
To tak dzisiaj dopiero miałem czas zajrzeć do tylnych piast. Z pomiarów bicia wyszło mi że lewa przednia ma 0.02 bicia pozostałe 3 mają do około 0.005 czyli ewentualne nierówności lub błąd pomiarowy. Wszystkie tarcze hamulcowe wymieniałem 5 lat temu na Otto zimmerman. Są one pomalowane jakaś farbą i teraz przy rozbieraniu ta farba zwyczajnie była zrolowana i miejscami było jej więcej miejscami mniej. Więc wyczyściłem dokładnie wszystkie piasty przylgnie tarcz, złożyłem i jak ręka odją. Bicia nie ma. Jest jeszcze delikatne ale to to już jest do zniesienia. Ewentualnie będę coś próbował poprawić może dam tą jedną piastę do wyrównania. Wyszło że felgi i opony nie potrzebnie kupowałem nowe ale przynajmniej ładniejsze od poprzednich. -
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
Tak tyle że zmieniłem tylko w jednym kole. Mam 4 piasty i 4 łożyska nowe ale jak zobaczyłem że nowe piasty mają jeszcze większe bicie to zrezygnowałem z montażu pozostałych. -
Przeszlifowałem podkładkę od środka i udało się wbić na piastę.
-
Wibracje nadwozia podczas jazdy powyżej 120km/h w A4 B6 AVF
Vexart odpowiedział(a) na skwara129 temat w Audi A4 B6/B7
Ciekawe gdzie znajdę pierścienie centrujące na luz około 0.5mm może mniej?? felga ma otwór 57,1 a piasta ma 56,8 nowa febi nie ma 57.1 Zrobiłem wczoraj pomiar bicia piasty miałem oryginał było 0.02. Zakupiłem piastę febi i nowe łożysko fag po założeniu bicie 0.05... Jutro z powrotem zakładam starą piastę. Jest jaka jest ale nie wierzę że bicie 0.02 może powodować aż takie bicie przy 140km/h Sprawdzę też pozostałe piasty i wyczyszczę przylgnie dokładnie w 4 kołach ale nie sądzę by to pomogło. Problem jest raczej gdzie indziej. Zużyte tylne zawieszenie może powodować bicie?? -
Jak przeglądam etke to takiej podkładki nie ma od przegubu czy między łożyskiem a piastą. Jeszcze zobaczę jak ściągnę stare łożysko czy było miedzy łożyskiem a piastą. bo między przegubem a łożyskiem na pewno nie miałem. Ale chyba nie będę tego zakładał bo to nigdzie nie pasuje nawet na przegub ta podkładka nie wejdzie.