Skocz do zawartości

maciejhinc86

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O maciejhinc86

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Miasto
    Kamienica Szlachecka

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia maciejhinc86

0

Reputacja

  1. Ładowanie sprawdzone , rozrusznik też po oględzinach i regeneracji.... Nie wiem muszę poszukać kogoś w pobliżu z kompem i może coś wyjdzie....a możę mapy trzeba przerobić...... tak coś czytałem,,,,
  2. Czujnik ze sklepu Motoryzacyjnego więc pewnie zamiennik... cena poniżej 50zł. Zastanawia mnie fakt że gdy padł poprzedni czujnik auto lepiej odpalało problem praktycznie sie nie pojawiał... po wymianie na nowy problem powrócił... (zanim zaczął zaniżać temperaturę pierwszy czjnik też był problem z odpalaniem)
  3. Witam Od niedawna też jestem posiadaczem Audi A4B6 1.9 130KM Multi. i mam ten sam problem z telepaniem silnikiem i nie odpalaniem po nagrzaniu silnika. Czy może komuś udało się rozwiązać ten problem ??? Dodam że po zakupie często mi się to zdarzało potem zaczął mi wariować czujnik temp. silnika na zegarze dochodziło do ma 50st. mimo że temperatura była ok. ..... jak jeździłem z tym czujnikiem co zaniżał temperaturę auto odpalało dużo lepiej prawie wcale nie zdarzało sie żeby zatelepał., potem wymieniłem czujnik na nowy pokazuje teraz na zegarach właściwą temperaturę ale powrócił problem z odpalaniem.... może to kogoś na coś naprowadzi???? Jaką informację dostaje ECU gry odepnę czujnik temp? że zimno czy ze ciepło ? spróbował bym na odpiętym pojeździć i zobaczyć co się dzieje...
  4. Witam Czy ktoś może rozwiązał powyższy problem ?
  5. Nie no do automatu to jestem na 100% przekonany tylko ciekawe jak to się będzie sprawowało ten konkretny egzemplarz.... zobaczymy.... miałem już kilka aut o których krążyły same złe tzw. opinie.... nie sprawdziły się i oby tak było teraz. Pozdrawiam
  6. Mam podobnie po mapach silnika jest lepiej. Ale zastanawia mnie ten akumulator poprzedni właściciel podobno wymieniał, może ten co mam ma za małą moc obrotową i nie wykręca tych 300obr/min........ ktoś wie jaki powinien być minimum alu w 1.9 TDI 130KM? czy VAG (jeszcze go nie mam ale zamierzam kupić) pokarze mi jakie obroty ma silnik podczas odpalania? I jeszcze jedna rzecz czy silnik (komputer) wymaga innej prędkości obrotowej dla ciepłego i zimnego silnika ?
  7. Hej, jestem nowym posiadaczem audi A4 B6 1,9TDI 130KM, multitronic, 2004r, najpierw kupiłem teraz czytam. Ale mam nadzieję, że da się żyć z tą skrzynia biegów. Pozdrawiam .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...