
ar3k92
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O ar3k92

Informacje
-
Imię
Arkadiusz
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2008
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Czy ktos moze wrzucic fotke jak wyglada dostep do tych rzekomych 2 srub przy dwumasie?
-
Magiczne słowo: ZALEŻY. Ceny wachają sie od 700 do 1600. Ja zaplacilem 800 u goscia pod Wroclawiem ktory specjalizuje sie w dpfach Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Dokladnie tak. Po fizycznym i programowym wywaleniu DPF uzyskałem ten właśnie efekt. Tylko ze ja musialem go wywalic z innych powodów; ) Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
ar3k92 obserwuje zawartość Audi A4 B6/B7
-
Zapomnieliscie poruszyc ważna kwestie - czy dwumasa podoła takiemu wysileniu... Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Jestem juz po wymianie kpl sprzeglo + dwumasa. W trakcie rozbiorki okazalo sie ze rozwalone bylo tez lozysko pilotujące, ktore rozsypane powlatywalo w dwumas, stad te dzwieki. Sam dwumas tez juz byl wyjechany bo nie sprężynował jak powinien. Jednak byl on jeszcze na tyle stabilny ze sam z siebie nie stukal. Tarcza sprzegla do nitow miala jeszcze kawałek ale tez zostala wymieniona. Teraz jest juz wszystko ok, objaw podskakiwania auta ustapil, lewarek biegow tez juz sie nie trzesie jak szczerbaty na suchary a i zmniejszylo (ustąpiło?) sie bicie kierownicy przy wyzszych prędkościach. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Kiedys w srodkowym odcinku rury, tam gdzie jest ta metalowa poprzeczka zalozylem obejmy, z ktorych wystaja sruby. Aktualnie jestem w trakcie wymiany kompletu sprzegla. Jezeli dalej bedzie sie to dzialo to zmienie typ mocowania obejmy i wtedy sprobojemy potwierdzic Twoja teorie Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Arek8888 nie uwazasz ze troche naciagana ta historia z rura? Oczywiście taki przypadek moze sie zdazyc ale ja bym stawial na cos grubszego. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Nie pisz dwa razy tego samego tylko dodaj zdjecie Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Nie szkodzi. Samo posiadanie dpf rozrzedza olej, poniewaz czesto bez wiedzy kierowcy komputer sam go wypala np. w trasie kiedy sa do tego warunki. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Dopoki mialem w BPW dpfa to tez mi przybywalo oleju, w dodatku byl rzadki i smierdzial ropą. To jest typowa bolączka w autach z dpf ze paliwo splywa do miski. Zwlaszcza jesli często przerywasz cykle dopalania dpfa. U mnie po wycieciu dpf problem zniknal. Poziom oleju sie unormowal. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Szukaj uzywek na alledrogo. Mialem ta sama przypadlosc ale w polo i winowajca tez byl rozsypany wybierak. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
W sumie jakby to mialy byc nity to by oznaczalo ze sprzęgło jest zjechane a tutaj nie występuje zjawisko slizgania. I tak jak mowisz bylo by to caly czas. Wszyscy do okola mowia mi ze to dwumasa. Za kilka dni sie okaze. Dam znać. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Właśnie po wcisnieciu sie nasilają. Rowniez gdy trzymam na polsprzegle pojawia sie podobny lecz jakby głębszy stukot. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Kolego sprawdzalem u siebie ośki taka sama metoda jak Ty i tez mam ten delikatny luz, ok 1mm. Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka
-
Na 29 marca jestem umowiony na opuszczanie skrzyni biegów więc wtedy się okaże. Szczerze mówiąc po cichu podejrzewałem tego co napisałeś Tymczasem do czasu naprawy proszę innych forumowiczów o ich opinie