
Popek113
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Popek113

Informacje
-
Imię
kamil
-
Miasto
Radom
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
1.8 TFSI
-
Kod silnika
CDHB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
722 wyświetleń profilu
-
Siemanko Czy ten czujnik pomógł
-
Przeniesienie Akumulatora spod koła zapasowego do bocznego schowka. A4 B8 Allroad 2013
Popek113 odpowiedział(a) na rhistel temat w Audi A4 B8
Siemanko Poradziłeś sobie z problemem. Jak możesz to opisz co i jak. -
Reduktor magic power i duże czerwone wtryski. Grubsze przewody z baku do reduktora i grubsze do wtrysków
-
Błąd 5671 boost pressure regulation i 7670 l. Gdzie szukać problemu.
Popek113 odpowiedział(a) na Popek113 temat w Audi A4 B8
Zgadnij co się okazało. luźna świeca na 3 cylindrze. Niezłe jaja co. Wpadłem na to czystym przypadkiem. Tak kontrolnie, chciałem zajrzeć do komór spalania. -
wymiana przełącznika ESP OFF na ESP OFF i PDC
Popek113 odpowiedział(a) na AdamWwa temat w Audi A4 B8
I jak rozwiazaleś zagadkę -
Błąd 5671 boost pressure regulation i 7670 l. Gdzie szukać problemu.
Popek113 odpowiedział(a) na Popek113 temat w Audi A4 B8
Tak kasowałem i wraca. Musze jeszcze wtryski sprawdzić, bo turbina jest prawie nówka hybryda. -
Błąd 5671 boost pressure regulation i 7670 l. Gdzie szukać problemu.
Popek113 opublikował(a) temat w Audi A4 B8
Pacjent a4 b8 1.8 tfsi CDHB. Na biegu jałowym czuć wibrację silnika. Poduszki silnika nowe, sąda nowa, czujnik nowy. Kto ma jakiś pomysł -
Siema wszystkim. Szukam info na temat lepszych wtrysków większych wtrysków do 1.8 tfsi. Tuner mi powiedział że jeden zaczął przelewać paliwo, więc czas zdjąć kolektor i przyokazji dać trochę mocy. Co możecie doradzić
-
Cześć wszystkim pomocnikom mechanika. Mam takie dwa błędy w 1.8 tfsi CDHB. Dodam że silnik jest dłubniety na 300ps i ma hybrydę. Do rzeczy. Są takie dwa błędy i albo nieszczelność w dolocie. Albo lambda znowu wywaliło. Pytanie moje brzmi. Czy już ktoś z was miał te dwa błędy razem i jak je pokonał. Niech moc będzie z wami.
-
Ja instalacje zrobiłem w Radomiu i powiem tak. Cały czas bym problem na vcds że za wysokie ciśnienie paliwa na listwie paliwowej. Jak wyłączyłem gaz i jeździłem na benzynie tego problemu nie było. Podczas użytkowania spaliło 2 sterowniki od gazu, instalacja ma 3 lata już. Teraz trochę się zacząłem bawić w zwiększanie mocy i gaz wytrzymywał do 200ps dalej wywalało epc i musiałem się zatrzymać wyłączyć gaz zapalić jeszcze raz i tyle. Pierwsza sonda lambda cały czas się przepala, więc to dodatkowy koszt. A i jeszcze jedno ten badziew kosztował mnie 4k. Teraz próbuje się umówić na wycinkę tego bo mam dość takiego szmelcu.
-
Dawno mnie tu nie było, więc odświeżę. Poleciałem trochę bardziej niż planowałem. Turbo hybryda Downpipe IC od 3.0biturbo No i dolot Naradzie wychodzi niecałe 300ps i 395Nm. Ale cały czas mój tuner coś poprawia bo jak by coś go dusiło przy większych obrotach.
-
Mam a4 b8 zna ją na pamięć. Robił mi hybrydę i downpipe no i wiele innych napraw. Gość ma głowę do grupy vw
-
Podwalna 22 pytaj o Piotrka
-
A gdzie robiłeś virusa i czy jeszcze ten silnik chodzi.
-
Podłącze się do tematu czy kanapa z sedana pasuje do avanta