-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Matthews

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Jelenia Góra
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam , próbowałem ze znajomym podłączyć się Kess'em do mojego kompa w Audi A4 B7 2.0Tdi BPW i wyskakuje komunikat "Wrong Security Code" . Sterownik EDC16 celem jest sczytanie kompa i wyłączenie EGR'a bo DPF jest już wydłubany i wyłączony przez poprzedniego właściciela . Czy ktoś może pomóc jak się dobrać do tego sterownika ?
-
Trewor87 a co sądzisz o tej sprężynie ? Wiem że gwintu nic nie zastąpi ale śmieszne pieniądze za tego springa. Może miałeś lub ktoś miał z nim styczność... Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
-
Panowie też rozkminiam swoje zawieszenie 1BA w Avancie . Mierzyłem prześwit między kołem a rantem nadkola i z tylu mam ok 2,5 cm a z przodu koza na 6,5 cm . Opony z przodu oraz z tyłu takie same . Zawieszenie to : Przód OJK Kl.10 Tył: OYJ Kl.9 Tak wyszło z wlepki oraz z paseczków na sprężynach . Moje pytanie jest takie ... Czemu kat. wagowa zaiweszenia z tyłu jest mniejsza ? Czy ktoś też tak ma i czy mogę założyć np. sprężynę z s'line lub o mniejszej klasie żeby obniżyć przód ? Ewentualnie jest do kupienia coś takiego na przód : JAMEX -30mm za nie wielkie pieniądze
-
Uszkodzony czujnik poziomowania lamp oraz uszkodzona kostka [Manual]
Matthews opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Przedwczoraj padł mi przedni czujnik dynamicznego poziomowania lamp . Gdy pojechałem do hurtowni odesłali mnie do ASO [emoji14] Ori Hella 495 zł więc dałem sobie spokój i kupiłem urzywkę w dobrym stanie wraz z kostką za 50 zł. Autoko do siebie na warsztat , koło wek i moim oczom ukazała sie czujnik winowajca . Odpinając kostkę już popełniłem błąd ułamałem jeden z zaczepów kostki . One są naprawdę delikatne , dlatego uważajcie . Odkręciłem ramie czujnika aby dostać się do śrub trzymających czujnik (Ramie klucz 10mm / Czujnik Imbus H4). Czujnik wyjąłem a wiązkę przeprowadziłem sobie do przodu auta . Wiązka z kostką przyczepiona jest do przewodów hamulcowych i tym samym otworem gdzie znajduje się uszczelka można ją przeciągnąć do komory silnika . Moja nowa kostka różniła się delikatnie ponieważ przewody były podpięte pod piny (1;4;5) a w starej oryginalnej kostce były (1;5;6) . Gdy zacząłem rozizolowywac starą kostkę z peszla zobaczyłem że ktoś już tam grzebał , z resztą widać na zdjęciach ... Nie zgadzały się kolory . W nowej kostce zamieniłem miejscami pin z 4 na 6 co wymagało zegarmistrzowskiej ręki Zabrałem się za lutowanie stare przewody zostały odcięte a nowa kostka została przylutowana i wszystko zaizolowane termokurczkami . Wszystko z powrotem przeprowadziłem tą samą drogą i zanim zamontowałem czujnik wspiąłem sobie kostkę w niego bo przy zawieszeniu jest mało miejsca . Czujnik wymagał adaptacji , wiec podłączyłem kompa i po problemie . Wszystko gra i buczy Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka -
Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?
Matthews odpowiedział(a) na Flyer temat w Audi A4 B6/B7
Świetny filmik [emoji106] Czym pryskałeś gwint amortyzatora na filmiku ? O ile to nie jakiś sekret Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka -
Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?
Matthews odpowiedział(a) na Flyer temat w Audi A4 B6/B7
Właśnie nie wiem czy jest różnica dlatego pytam Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka -
Jakie zawieszenie gwintowane polecacie do Audi A4 B6/B7?
Matthews odpowiedział(a) na Flyer temat w Audi A4 B6/B7
Czyli Trewor87 jako tańszą alternatywę gwintu polecasz ten zestaw ? Cena jest bardzo ciekawa bo jednak 1k PLN'ów mniej robi wrażenie na zwykłym użytkowniku Pytanko przy okazji czy tego MTS'a wsadzić do koła 19" czy 18" ? -
Matthews zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam wszystkich Audicholików. Prezentuje moje A4 z 2006 roku które zakupiłem pół roku temu . Autko spisuje się dobrze i dowozi mnie do celu w całkiem komfortowych warunkach Silnik : 2.0 TDI o oznaczeniu BPW 140 HP . Jednostka dosyć znana z tego modelu , nie jest to szatan ale całkiem przyzwoicie się odpycha . Skrzynia : Multitronic 7 biegowy z opcją "S" . Jak na razie całkiem przyzwoicie się spisuje . Po zakupie co było trzeba wymienić przeguby wewnętrzne bo miały już luz , no ale cóż taki ich urok . Wyposażenie dodatkowe : - ABS - ESP - Xenon - DRL - Czujniki parkowania Tył + Przód - Czujnik deszczu - Czujnik zmierzchu - Grzane fotele Tył + Przód - Elektryczne szyby Tył + Przód - Multifunkcyjna kierownica - Kolorowy FIS - Radio RNS-E - Zmieniarka CD - Subwoofer - Elektryczne lusterka - Monochromatyczne lusterko wsteczne Audi pozbyło się już DPF'u i czeka teraz na wyłączenie EGR'a . W planach po zimie jest do zrobienia kilka rzeczy takich jak , wymiana chromów na drzwiach bo wypłowiały . Zamontować dokładkę z Qupry i założyć jakieś normalne kółko Może jakieś 18" Ahh ...tylko to już wymaga wymiany 1BA na coś sensownego [emoji106] Kilka fotek : Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
-
W Poniedziałek mam jechać na wyłączenie go . Więc żadne błędy nie powinny się chyba pokazywać Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
-
Czy ja dobrze widzę że ta blaszka , zaślepka ma otworek ? Jeśli tak to jaki jest ten otworek i po co [emoji14] ? Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
-
Z racji żeby nie zakładać nowego tematu a widze że zebrali się tu ludzie z serii BPW Pytanko ! Mam wywalonego dpf'a przez poprzedniego właściciela auta i chciał bym jeszcze wywalić egr bo i tak mam go uszkodzonego . Czy wystarczy że go wyłączę w kompie czy musze jeszcze go jakoś zaślepić ?
-
Witam . Do czyszczenia mam odmę bo podskakuje trochę korek i zaczyna cieknąć wąż idący od pokrywy zaworów . Pytanko do forumowiczów , czy pokrywa zaworów posiada wymienny ten zaworek u góry czy należy wymienić pokrywę na nową ? Ewentualnie może ktoś posiada info jak to zdemontować oraz wyczyścić ? Czy ten zaworek powinien działać w obie strony tak samo czy może tylko w odpowiednim kierunku ? Proszę o pomoc [emoji3] Wysłane z mojego Lenovo K53a48 przy użyciu Tapatalka
-
AKUMULATOR Problem z odczytaniem parametrów
Matthews odpowiedział(a) na Matthews temat w Audi A4 B6/B7
https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3021352220180-B595402080-O19970-akumulator.html Czy to dobry wybór ? -
AKUMULATOR Problem z odczytaniem parametrów
Matthews odpowiedział(a) na Matthews temat w Audi A4 B6/B7
Za pomocą wlepi odczytałem : J1U battery 450 A (95 Ah) Czy np. Bosch 85Ah 700 rozruchu będzie ok czy nie będzie go przeładowywał alternator ? -
Witam. Nadszedł czas na wymianę Aku w moim B7 i mam mały problem . A mianowicie stary akumulator nie posiada żadnych oznaczeń . Najprawdopodobniej jest to oryginał , nie ma nigdzie nabitej firmy i danych takich jak Ah i rozruch . Według katalogu mogę do tego silnika włożyć 70Ah i nawet 95 Ah . Silnik BPW 2.0Tdi . Jest w aucie trochę elektroniki ( 4x elektryczne szyby , 4x podgrzewane siedzenia , klima , duża navi itp. itd. ) Jaki akumulator powinien być odpowiedni do mojego wyposarzenia . Ten co siedzi teraz jest wielkości jak od stara Zajmuje całą lukę wolną na podszybiu Pomóżcie jak najszybciej