Skocz do zawartości

jakimamtakimam

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jakimamtakimam

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Biłgoraj

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    ANB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jakimamtakimam

0

Reputacja

  1. seria. Ma pierdolniecie ładne od dołu
  2. U mnie ANB po chipie coś takiego wyciągnięte. Super autko chodzi teraz. Pomiar serii niutek sie zgadzał ale nie konie (ezektor padł, cisnienie uciekało). Tak wyglada po programie. kombi.
  3. Witam. No mi chłopaki już ręce opadają więc liczę na was. Tak jak w temacie autko 1.8T ANB w LPG, autko ogolnie normalnie odpala, nic sie nie dzieje, ale czasami jak zgaszę to potrafi po prostu nie odpalić, kręcę, kręcę i nie zakręci chociaż by nie wiem co. Wyjmuję kluczyk i zapalam na nowo i około za 3-4 razem zawsze zapala. Na pewno nie wina pompy bo dzisiaj wymieniłem na nową i dalej to samo, węże od pompy całe, nigdzie nie popękane. Nie ma reguły czy ciepły czy zimny. Sam nie wiem co może być przyczyną.
  4. Witam. Czy fabryczne wtryski z serii 150 km podciągna moc okolo 210 km przy regulatorze 4 barowym? Jezeli nie to mam mozliwosc wlozenia rowniez z BAMa.
  5. Kto ma jakiś pomysł skąd to się wzieło? Jeżdzę na prawde długie dystane, 100 km samochód nie ma prawa być niedogrzany.
  6. o to mi chodzilo posiadam 4 barowy regulator. Dzieki wielkie za objaśnienie.
  7. A mozesz podac link do charakterystyki tego wtrysku?
  8. jakimamtakimam

    Wtryski bosch

    Witam, przyszły mi dzisiaj wtryski ktore kupilem uzywane. Nie moge dojść sam po numerach jakiej sa wydajnosci dlatego chcislbym wami sie posilkowac. Sprzedawca deklarowal 320 cc, czy rzeczywiscie sa takiej wydajnosci? Numery: 06a906031ba, z drugiej strony: 0280156061
  9. Witam. Szukam intercoolera a dokładnie zestawu montażowego do niego. Ma ktoś jakieś namiary na zestaw? IC dostanę śmiało za male pieniądze ale bez zestawu. Jeżeli ktoś wie gdzie dostanę resztę byłbym wdzięczny
  10. Jak kolega wcześniej, WG, nie szukaj problemu gdzie indziej bo pójdizesz w koszta, d owymiany/regeneracji turbo
  11. A i jeszce jedno. jak dasz mu na postoju gazu tak powiedzmy do 5000 rpm i jak puścisz słyszysz terkotanie/brzęczenie to możeszbyć pewien że to turbo. Oznacza to luźną klapkę WG i wtedy nie trzyma ciśnienia takie jakie powinno być
  12. nieszczelność w dolocie albo popękane turbo. Zacznij od sprawdzenia zaworu DV, (na internecie masz poradniki jak psradzić szczelność dvki), sprawdzenie szczelności dolotu(rur gumowych itp), jeżeli to nie pomoże turbo na stół albo sciagassz katalizator i oględziny, jak posiada pęknięcia to do wymianki, miałęm indentyczny problem, również zaczeło mi zbierac od 3500 rpm, okazało się turbo do wymiany/regeneracji.
  13. Witam. Szukam namiarów na Tunera z Lubelskiego "DARON". Posiada ktoś? Oraz jeżeli ktoś miał styczność jakieś opinie o nim? Cenowo jak wygląda?
  14. myślę tak samo, i od tego najlepiej było by zacząć, nie zwlekać bo może być gorzej, dużo gorzej
  15. Dodam ze towarzyszy mu brzeczenie w okolicy turbiny przy schodzenku z obrotów. Przypuszczam ze to poluzowana i wyrobiona klapla z tego co wyczytałem i znalazlem w googlach. Myslicie ze to moze byc glowny powód nietrzymania cisnienia przez turbine czy cos innego? Przy przyjrzeniu się dokładnie nie zauważyłem żadnych popękań w turbinie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...