Skocz do zawartości

hiszpan115

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O hiszpan115

Informacje

  • Imię
    marcin
  • Miasto
    dolnyśląsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia hiszpan115

0

Reputacja

  1. sprawa wyglada następująco . napewno rozpadł się sliżg napinacza łańcucha przez co rozrząd został przestawiony i ciach po zaworach , dostały wszystkie ssące . więc głowica do naprawy , zawory docieranie szlifowanie nowe zawory oraz popychacze komplet , oczywiscie przy okazji wchodzi nowa pompa oleju bo podejrzewam że sliz mógł się rozpaśc przy okazji gdy cisnienie oleju spadło to napinacz sie zluzował i tylko dlatego łańcuch rozerwał ślizg ale to tylko teoria . do tego honowanie cylindrów oraz zmiana pierscieni (chociaż nie było przytarte ani cylindry ani wał na panewkach ), napinacz i łańcuch oraz pasek rozrządu z rolkami i pompa wody wpadają nowe trochę wszystko wyjdzie ale cóż jak robić to przy okazji wszystko do porządku (chyba nie będzie mialo się co zepsuc w silniku ). w tygodniu mam odebrac z warsztatu zobaczymy jak będzie teraz chodziła maszyna .
  2. panowie pytanko , wymiana pompy oleju w 1,8t AVJ , jakiego producenta zakładac pompę oczywiscie w zamienniku ? możecie cos polecic z swojejego doswiadczenia . pozdr
  3. witam panowie silnik zaczoł charcholic i zgasł podczas jazdy myślę łańcuch padł lub napinacz głowica do wymiany lecz po rozebraniu okazało sie że rozpadła sie jedna płetwa na napinaczu łancuch stracił napiecie i rozrząd sie delikatnie przestawił o jakies pół ząbka i dlatego tez auto zgasło . dzisiaj zakupilem nowy łańcuch i napinacz (firmy FAI ) PYTANIE -teraz czy ktoś miał taką przypadłośc i czy zawory w takim przypadku nie zostały uszkodzone ??? ja dopiero dowiem się jak jest u mnie za 2 dni bo mechanik będzie składał .
  4. napewno jutro pogonię mechanika niech chociaż pokrywę zaworów zdejmie to może już trochę rozjasni sytuację a miska napewno też bedzie zdjęta do czyszczenia wszystko .
  5. kręci bo chłop próbował jeszcze palic i wał kręci swobodnie , ale napewno będzie trzeba przejrzec wszystko .
  6. witam . panowie sprawa wygląda tak jest ogłoszenie audi 1,8 T Q 2002 avant jadę oglądam ogólnie wszystko super biorę cena dogadana ale trzeba jeszcze przegląd wiec jedziemy robić do stacji w drodze na przegląd zaczeło coś tyrkać przy silnku podczas jazdy mysle osłona pod silnikiem czy coś dojeżdżamy na przegląd a to okazuje sie ze dzwięk z silnika dochodzi . myslę lipa ale nic jeszcze umowa nie podpisana nie zapłacone to nie mój problem . odrazu mówię do sprzedającego że to prawdopodobnie łańcuszek ( oczytałem sie wczesniej ) i myślałem ze laweta i mechanik ale chłop ze wracamy że te 7 km to wrócimy . troche sie pomylił bo po 2 km jak zjeżdżalismy z głownej drogi czyli zwolnił do 20 na godzinę wysprzeglił SILNIK ZGASŁ !! holowanie na plac !!ALE do rzeczy -- silnik padnięty sprzedajacy wporządku naprawde przeprasza mnie bardzo ze tak sie zrobiło . podejrzewam głowica złom ale nie odpusciłem tematu tylko cene dogadałem i zabrałem sprzęt wczoraj . 23.04 . wtorek mechanik ma rozbierac panowie jak myślicie jakie koszty wyjdą ? czy lepiej szukać głowicę ( o ile faktycznie zmasakrowana ) czy może cały silnik ? jeśli szukać głowicę to jaka głowica do silnika z oznaczeniem AVJ . może ktoś polecić kogoś kto może sprzedaje pewne częsci do tego modelu auta ?
  7. i co jaka wkońcu głowice założyłes bo podobny problem ?
  8. witam . jestem nowy na forum . noszę się z zamiarem kupna audi a4 B6 1,8T 163 KM quattroz lpg . *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin Tu się tylko witamy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...