Skocz do zawartości

Alejandro Sosa

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Alejandro Sosa

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Włocławek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Alejandro Sosa

0

Reputacja

  1. Nie patrzę na czerwoną lampkę, to nie mój pierwszy samochód na gaz i nigdy nie sugerowalem się kontrolkami, zazwyczaj nie są one dość dokładne, czasem po zatankowaniu do pełna zapala się czerwona lampka a czasem gaz się skończy i lampka się nie zapala, patrze tylko na przejechane km, mam butle 55l. W trasie jestem w stanie zrobić na niej ponad 500km, w mieście przy ostrym deptaniu gazu nie wziął mi jeszcze więcej niż 13,1 gazu, na trasie mogę zejść nawet poniżej 10l, ale ja mam cabrio i ciężka nudę, w innym nadwoziu myślę, że można zejść jeszcze niżej ze spalaniem...
  2. Taki sam, gdy gaz się skończy kontrolka miga, ale jak w czasie jazdy sam przelaczysz na benzyne to nic się nie świeci
  3. Jak gaz się skończy będą 3 głośne piknięcia, samochód sam przejdzie na benzynę i będzie szybko migać zielona lampka...
  4. Gdy jadąc na gazie ten się skończy i samochód przejdzie na benzynę kontrolka powinna migać, gdy sam przełączysz na benzynę kontrolka po prostu nie pali się...
  5. Tak właśnie mam zamiar zrobić, dzięki za rady.
  6. Biorę pod uwagę obie opcje, jednak chciałbym zacząć od tej, która spowoduje mniejszą ingerencję w dźwięk...na mój gust będzie to wywalenie kata, jeśli wtedy będzie za cicho to bawię się dalej ze środkiem jednak już teraz przy samych końcowych puszkach ultera przy wyższych prędkościach jest buczenie, dlatego chciałbym tylko ,,podgłosić'' dźwięk w niższych partiach obrotów...
  7. Witam, pragnę dołączyć się do tematu...Założyłem w moim 1.8T 163hp końcowe tłumiki ulter sport, jednak uzyskany efekt ani trochę mnie nie satysfakcjonuje, nie ma praktycznie żadnej różnicy między serią a tym co jest teraz, może bardzo delikatny basowy pomruk, który przy prędkości powyżej 130km/h jest lepiej słyszalny jednak ja chciałbym żeby wydech był głośniejszy przy niższych obrotach jednocześnie oczywiście chciałbym żeby dało się tym jeździć w trasę i żeby nie brzmiało jak 25 letni civic...dodam, że mam kata...doradzi mi ktoś co lepiej zamontować zamiast środkowego tłumika...czy jakiś sportowy tłumik czy np strumienicę i czy da się zrobić wejście z końcowych puch za pomocą y- pipe tak żeby zamontować środek z jednym wejściem?
  8. Witam serdecznie, jestem nowym użytkownikiem klubu. Posiadam audi a4 b6 cabrio 1.8 T 163 koni, mam w planach podniesienie mocy silnika a więc w związku z tym będę miał wiele różnych pytań dotyczących kwestii technicznych, mam nadzieję, że klubowicze doświadczeni w podnoszeniu mocy 1.8 T pomogą mi w znalezieniu odpowiedzi na moje pytania. Pozdrawiam. Mateusz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...