Skocz do zawartości

marcin.marcin

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin.marcin

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Płock

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcin.marcin

0

Reputacja

  1. Witam. Przeszukałem forum ale wszędzie schematy i porady jak podłączyć moduł do B6 a wyczytałem, że w B7 różnice są w pinach. Mógłby ktoś podpowiedzieć jak to ogarnąć? Trzeba coś kodować? Znalazłem taką rozpiskę, czy mogę na niej polegać podłączają oryginalny moduł w B7? Posiadam wersję z czujnikami cofania. Kostka 6-pin: (8E0 971 636)Pin 1 – Zasilanie stałe sterownika haka z bezpiecznika 27 (30A) (czerwony)Pin 2 – Masa sterownika (brązowy)Pin 3 – Sygnał CAN do MCE (dodatni) [kostka 32-pin, pin 13] (pomarańczowo/zielony)Pin 4 – Sygnał CAN do MCE (ujemny) [kostka 32-pin, pin 12] (pomarańczowo/brązowy)Pin 5 – Zasilanie sterownika ze stacyjki (czarny)Pin 6 – Zasilanie lewego światła pozycyjnego przyczepki (czerwono/czarny) Kostka 14-pin: (8E0 973 714)Pin 1 – Zasilanie świateł stopu przyczepki (szaro/czarny)Pin 2 – Zasilanie lewego kierunkowskazu przyczepki (czarno/szary)Pin 3 – Zasilanie prawego światła pozycyjnego przyczepki (szaro/czerwony)Pin 4 – Zasilanie prawego kierunkowskazu przyczepki (czarno/zielony)Pin 5 – Zasilanie świateł przeciwmgielnych przyczepki (szaro/biały)Pin 6 – xPin 7 – Zasilanie świateł biegu wstecznego przyczepki (niebiesko/czerwony)Pin 8 – Zasilanie świateł stopu z czujnika pedału hamulca (czerwono/czarny)Pin 9 – xPin 10 – xPin 11 – xPin 12 – Zasilanie włącznika odcięcia prawego światła przeciwmgielnego przyczepki i czujników PDC (czerwono/biały)Pin 13 – xPin 14 – x Problem stanowi dla mnie również rozpiska pinów kostek w module PDC i MCE.
  2. Wczoraj wpadła mapa 200km /420Nm. Dpf wycięty, egr off. Auto jedzie lepiej jednak turbo wstaje od 2100 obr. i dopiero od tych obrotów auto ma kopa. Co zrobić żeby auto wstawało od 1700-1800? Turbo ori lub już po regeneracji. Po hamowaniu auto pokazuje taki wynik bo z dolu nie idzie. Kute koło coś pomoże? Może coś z gruszką się pobawić? Czy ratuje tylko GTB2060? Logi są ok, wtryski też
  3. Witam. przeczytałem cały temat i nie znalazłem nikogo kto wkładał Quattro do 2.0 TDI BRD 170km. Mam namiar na komplet części od Audi A4 B7 2.0TDI 170KM z dwóch źródeł. Niby kompletny https://allegro.pl/przekladka-quattro-komplet-audi-a4-b7-2-0tdi-1-9-i7022819544.html https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b6-b7-przekladka-quattro-1-9-2-0-tdi-gyh-7460628879 ale już na pierwszy rzut oka widać różnicę w wydechu. Czy ktoś dokładał quattro do 2.0 BRD z takiego samego samochodu? Jeśli tak jakie kłopoty po drodze? Wyczytałem w temacie, że skrzynia GYH to oryginalna z quattro. czy ktoś potwierdzi info? Wszystko podejdzie plug&play? Co z bakiem, podporą wału i pompą ABS czy tylko w benzynie takie przeróbki? Sprzęgło bede mógł zostawic swoje?
  4. Witam. opiszę problem jaki występuje w moim 2.0 BRD 170km. Otóż kilka miesięcy temu padła mi przepustnica. Kupiłem używaną i oprócz tego wyczyściłem EGR oraz kolektor dolotowy z nagaru. Wszystko śmiga, brak błędów. Jednak ostatnio zagłębiłem się w temat tego kiedy ma się otwierać i zamykać przepustnica. Posiadam program SD-PROG który umożliwia podgląd w czasie rzeczywistym położenie klapki przepustnicy. Otóż zauważyłem, że kompletnie nie ma reguły kiedy zaczyna ona pracować podczas jazdy a kiedy nie. Kiedy pracuje temperatura cieczy chłodzącej podnosi się do około 97 st. C a kiedy nie pracuje temperatura wynosi około 84-88. Czasami przepustnica zacznie prace podczas jazdy czasami nie. Nie skutkuje to brakiem mocy czy jakichkolwiek błędów. Chciałbym się dowiedzieć od czego zależy praca przepustnicy bo wydaje mi się, że powinna pracować ona ciągle (otwierać się przy dodawaniu gazu, zamykać przy puszczeniu gazu). Oczywiście jeśli przestaje pracować pozostaje w pozycji otwartej.
  5. Czyscilem dolot i egr, wymienilem przepustnice oraz gruszke sterujaca klapami w kolektorze. Posprawdzalem podcisnienie i wszedzie jest ok. Zadnych bledów czyli defakto wszystko powinno byc ok. Jednak przy wdepnieciu i tak "wyrywa" z butow dopiero ok 2500 obr moze ciut wiecej. Czytalem ze te turbiny tak maja. Mozna sprawdzic wrazliwe sterowanie lopatkami turbo ale tutaj moja wiedza i umiejetnosci sie koncza. Przeczytaj moj post w diagnostyce, wrzucilem tam logi.
  6. Statyczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_9OMr1.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_NS7p09.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_8iaY8LT.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_z7EK7.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_77QV848.html Dynamiczne: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_CXhbZk4.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_5U2JWw.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_lnQT63.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_7Ha674.html Czy turbo powinno wstawać dopiero od 2500 obr?
  7. Po wejsciu w 01 (silnik), 04 (nastawy podstawowe) po uruchomieniu procedury dzialania gruszki na trubinie (charge pressure control) pojawia sie cos takiego. Vcds 17.8.1 Kabel HEX V2 Dodam, że żadna procedura nie chce wystartować. Miał ktos podobny problem?
  8. Czyli DPF out czy coś więcej?
  9. U mnie to samo w BRD. Wyczyściłem przepustnice, EGR i kolektor ssący, bo waliło błędami z przepustnicy (w komorze miałem 2 kieliszki oleju) teraz się nie pokazuje ale nadal wstaje od 3 tyś turbo. Robiłem logi grupy 11 i wyszło, że turbina dmucha dopiero od 3 tyś 1.5 bara czyli tak jak powinno być a komp zadaje już 1.5 bara od 1800 obr. Jutro jadę po wakuometr i sprawdzanie podciśnienia. Sprawdź gruszke od sterowania klapami w kolektorze ssącym, u mnie jest prawdopodobnie uszkodzona, ponieważ jak zasysam z niej powietrze to słysze jak syczy i w ogóle nie trzyma podciśnienia. Wyczytałem, że może to mieć wpływ na cały układ podciśnienia. moniuh jak sprawdziłeś, że u ciebie akurat uszczelnienia pod ppd siadły?
  10. Dzięki za odpowiedź. Możesz mi powiedzieć, czy jak ściągam wężyk z gruszki od sterowania klapami wirowymi przy kolektorze to jak zasysam powietrze z gruszki powinno mi trzymać podciśnienie? (przyssać język) bo jak wciągam powietrze to słyszę jakby było ono zasysane gdzieś z zewnątrz przy gruszce.
  11. Jak dostałeś się do n75?
  12. Witam. Wczoraj zrobiłem logi i okazało się, że komp zadaje 1.5 bara już od 1800 obr. Pełne doładowanie turbina podaje przy 3000 obr. Skutkuje to brakiem mocy. Chce sprawdzić najpierw zawór podciśnienia N75. Zlokalizowałem go ale czy może mi ktoś powiedzieć jak się do niego dobrać? Czy podpowie ktoś kiedy gruszka od sterowania klap gaszących ma się poruszać? Zwróciłem uwagę, że przy gaszeniu, odpalaniu i dodawaniu gazu nie reaguje kompletnie.
  13. marcin.marcin

    2,0T 200KM + LPG

    Ponawiam pytanie poprzednika, jako że od kilku miesięcy szukam A4 b7 1.8T to stwierdziłem, że muszę się pogodzić z faktem, że nie znajdę odpowiadającego mi modelu. Alternatywą może okazać się 2.0 TFSI + instalacja gazowa ale tylko ze 100% spalaniem LPG (bez żadnych dotrysków beznyzy 20%). Jeśli uważnie czytałem forum chodzi tutaj o instalację 6 generacji. Czy ktoś posiada taką instalacje?
  14. Mizur138 Chcesz sprzedać? Chętnie odkupie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...