marcin.marcin

Pasjonat
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O marcin.marcin

    Informacje

    • Imię
      Marcin
    • Lokalizacja
      Płock

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BRD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. marcin.marcin

      Witam. przeczytałem cały temat i nie znalazłem nikogo kto wkładał Quattro do 2.0 TDI BRD 170km. Mam namiar na komplet części od Audi A4 B7 2.0TDI 170KM z dwóch źródeł. Niby kompletny https://allegro.pl/przekladka-quattro-komplet-audi-a4-b7-2-0tdi-1-9-i7022819544.html https://allegro.pl/oferta/audi-a4-b6-b7-przekladka-quattro-1-9-2-0-tdi-gyh-7460628879 ale już na pierwszy rzut oka widać różnicę w wydechu. Czy ktoś dokładał quattro do 2.0 BRD z takiego samego samochodu? Jeśli tak jakie kłopoty po drodze? Wyczytałem w temacie, że skrzynia GYH to oryginalna z quattro. czy ktoś potwierdzi info? Wszystko podejdzie plug&play? Co z bakiem, podporą wału i pompą ABS czy tylko w benzynie takie przeróbki? Sprzęgło bede mógł zostawic swoje?
    2. marcin.marcin

      Witam. opiszę problem jaki występuje w moim 2.0 BRD 170km. Otóż kilka miesięcy temu padła mi przepustnica. Kupiłem używaną i oprócz tego wyczyściłem EGR oraz kolektor dolotowy z nagaru. Wszystko śmiga, brak błędów. Jednak ostatnio zagłębiłem się w temat tego kiedy ma się otwierać i zamykać przepustnica. Posiadam program SD-PROG który umożliwia podgląd w czasie rzeczywistym położenie klapki przepustnicy. Otóż zauważyłem, że kompletnie nie ma reguły kiedy zaczyna ona pracować podczas jazdy a kiedy nie. Kiedy pracuje temperatura cieczy chłodzącej podnosi się do około 97 st. C a kiedy nie pracuje temperatura wynosi około 84-88. Czasami przepustnica zacznie prace podczas jazdy czasami nie. Nie skutkuje to brakiem mocy czy jakichkolwiek błędów. Chciałbym się dowiedzieć od czego zależy praca przepustnicy bo wydaje mi się, że powinna pracować ona ciągle (otwierać się przy dodawaniu gazu, zamykać przy puszczeniu gazu). Oczywiście jeśli przestaje pracować pozostaje w pozycji otwartej.
    3. marcin.marcin

      Czyscilem dolot i egr, wymienilem przepustnice oraz gruszke sterujaca klapami w kolektorze. Posprawdzalem podcisnienie i wszedzie jest ok. Zadnych bledów czyli defakto wszystko powinno byc ok. Jednak przy wdepnieciu i tak "wyrywa" z butow dopiero ok 2500 obr moze ciut wiecej. Czytalem ze te turbiny tak maja. Mozna sprawdzic wrazliwe sterowanie lopatkami turbo ale tutaj moja wiedza i umiejetnosci sie koncza. Przeczytaj moj post w diagnostyce, wrzucilem tam logi.
    4. Statyczne: Grupa 001: http://vaglogi.pl/log-001_9OMr1.html Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_NS7p09.html Grupa 013: http://vaglogi.pl/log-013_8iaY8LT.html Grupa 018: http://vaglogi.pl/log-018_z7EK7.html Grupa 023: http://vaglogi.pl/log-023_77QV848.html Dynamiczne: Grupy 001, 004: http://vaglogi.pl/log-001_004_CXhbZk4.html Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_5U2JWw.html Grupy 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_lnQT63.html Grupy 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_7Ha674.html Czy turbo powinno wstawać dopiero od 2500 obr?
    5. marcin.marcin

      Po wejsciu w 01 (silnik), 04 (nastawy podstawowe) po uruchomieniu procedury dzialania gruszki na trubinie (charge pressure control) pojawia sie cos takiego. Vcds 17.8.1 Kabel HEX V2 Dodam, że żadna procedura nie chce wystartować. Miał ktos podobny problem?
    6. marcin.marcin

      Czyli DPF out czy coś więcej?
    7. marcin.marcin

      U mnie to samo w BRD. Wyczyściłem przepustnice, EGR i kolektor ssący, bo waliło błędami z przepustnicy (w komorze miałem 2 kieliszki oleju) teraz się nie pokazuje ale nadal wstaje od 3 tyś turbo. Robiłem logi grupy 11 i wyszło, że turbina dmucha dopiero od 3 tyś 1.5 bara czyli tak jak powinno być a komp zadaje już 1.5 bara od 1800 obr. Jutro jadę po wakuometr i sprawdzanie podciśnienia. Sprawdź gruszke od sterowania klapami w kolektorze ssącym, u mnie jest prawdopodobnie uszkodzona, ponieważ jak zasysam z niej powietrze to słysze jak syczy i w ogóle nie trzyma podciśnienia. Wyczytałem, że może to mieć wpływ na cały układ podciśnienia. moniuh jak sprawdziłeś, że u ciebie akurat uszczelnienia pod ppd siadły?
    8. marcin.marcin

      Dzięki za odpowiedź. Możesz mi powiedzieć, czy jak ściągam wężyk z gruszki od sterowania klapami wirowymi przy kolektorze to jak zasysam powietrze z gruszki powinno mi trzymać podciśnienie? (przyssać język) bo jak wciągam powietrze to słyszę jakby było ono zasysane gdzieś z zewnątrz przy gruszce.
    9. marcin.marcin

      Jak dostałeś się do n75?
    10. marcin.marcin

      Witam. Wczoraj zrobiłem logi i okazało się, że komp zadaje 1.5 bara już od 1800 obr. Pełne doładowanie turbina podaje przy 3000 obr. Skutkuje to brakiem mocy. Chce sprawdzić najpierw zawór podciśnienia N75. Zlokalizowałem go ale czy może mi ktoś powiedzieć jak się do niego dobrać? Czy podpowie ktoś kiedy gruszka od sterowania klap gaszących ma się poruszać? Zwróciłem uwagę, że przy gaszeniu, odpalaniu i dodawaniu gazu nie reaguje kompletnie.
    11. marcin.marcin

      Ponawiam pytanie poprzednika, jako że od kilku miesięcy szukam A4 b7 1.8T to stwierdziłem, że muszę się pogodzić z faktem, że nie znajdę odpowiadającego mi modelu. Alternatywą może okazać się 2.0 TFSI + instalacja gazowa ale tylko ze 100% spalaniem LPG (bez żadnych dotrysków beznyzy 20%). Jeśli uważnie czytałem forum chodzi tutaj o instalację 6 generacji. Czy ktoś posiada taką instalacje?