Skocz do zawartości

tomek096

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek096

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    PL

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia tomek096

0

Reputacja

  1. Witam, czy mógłby ktoś sie wypowiedzieć czy ten sposób na działające radio po wyłączeniu zapłonu jest skuteczny i bezpieczny ? Pozdrawiam
  2. tomek096

    Pisk

    Witam, w prawdzie temat dotyczy samochodu mojej dziewczyny, mianowicie chodzi o a3 w 1.9 tdi. Napinacz paska by tu był winny ? rolki ? Dziekuje za ponoc z góry i przepraszam jeśli są działy o tematyce innych pojazdów. 138365E0-4AA7-4A4B-9DD8-787E0E7C3230.MOV
  3. A na jakich amortyzatorach zmieniałeś talerzyki ?
  4. A powiedz jeszcze czy były to talerzyki nowe czy używane ? jest sklep który oferuje talerzyki b5, 28zl sztuka nowe.
  5. Mam pytanie, czy talerzyki można zmieniać tylko w oryginalnych amortyzatorach czy wszystkich ? mam założone sachs razem z pro kit, dużo studiowałem przed założeniem, dużo osób zapewniało ze siądzie a siadło jak sie pewnie domyślacie stad moje pytanie czy w tych moich tez mogę cos wskórać talerzykami? Pozdrawiam
  6. tomek096

    Klapa a4 b6 avant

    Od samego poczatku bylem przekonany że skoro kompletna no to bez zadnego wkladu, a tutaj instalacja odcięta, brak tapicerki, oslon, szyba dodatkowo porysowana (twierdzi ze ja sobie ją sam porysowalem bo na zdjeciu nie bylo widac) i teraz ciezko sie dogadac. Mogę jakoś dochodzić racji że to wszystko powinno się tam znaleźć? czy raczej on ma racje i nic nie wskóram :/
  7. tomek096

    Klapa a4 b6 avant

    Witam, prawdopodobnie pisze post w złym dziale za co z góry przepraszam, mianowicie mam pytanie. Zakupiłem ostatnio klapę do b6 avant, sprzedawca zapewniał o kompletności i nieskazitelnym stanie a przysłał klapę bez tapicerki, osłon i z odcięta instalacja. Teraz toczę dyskusje z nim przez Allegro i on upiera sie ze to nie wchodzi w stan kompletnej klapy. Co o tym sądzicie ? macie może rysunki techniczne serwisowe wymiany klapy od producenta, cos co mogło by dowieść ze to wszystko powinno być razem ? no chyba ze sie mylę, Pozdrawiam.
  8. No to zdaje się że są nieco dłuższe. Zawieszenie z wlebki wskazuje na 1be. Jak dluzszy odboj się ma do reszty ?
  9. Wszystko miałem dobierane po vin z uwzględnieniem w sklepie sprężyn Pro Kit, które musiałem zamówić osobno u producenta. Zakupy reszty w Pro Choice Szczecin, wydają sie byc solidni i znajacy sie na rzeczy. Wracając, sprawdzić mogę poprzez zmerzenie długosci czy któryś z numerów ? Tak dla świętego spokoju ?;)
  10. Tak, tylko jak ten temat może pomóc w kwestiach demontażu i montażu ?;)
  11. Witajcie. Po długich namysłach nad tym jaki charakter przybierze moja b6 wybór padł na amortyzatory Sachs w połączeniu z sprężynami Eibacha - Pro kit. Nie jestem jakoś przesadnie doświadczonym w te klocki, ale jako że w okolicy więcej partaczy nazywających się meHanikami tak postanowiłem podjąć się temu sam. Może troche przesadzam ale takie doświadczenie na pewno się przyda. Sprzętem jakimś tam dysponuje, chęci nie brakuje więc myślę że warto. W pudełkach mam Komplet amortyzatorów, osłony, odboje i sprężyny. Internet jest bogaty w jakieś rady i opinie, ale moje pytanie; na co zwrócić szczególną uwagę, a do czego można podejść z dystansem? Pozdrawiam
  12. tomek096

    Demontaż radia

    Witam. Posiadam oryginalne radio 2 din. Mój problem polega na tym, że nie mogę go zdemontować przy pomocy kluczy, nie czuć oporu tych blaszek co powinny się wcisnąć po włożeniu, a radio twardo siedzi na swoim miejscu. W związku z tym pytanie czy można zdemontować je w inny sposób ? Przepraszam jeśli to nie ten dział, lub temat już się pojawił.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...