Merdoock
Pasjonat-
Postów
75 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Merdoock
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Poniatowa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AWX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Merdoock obserwuje zawartość LO nie wieje , Pokrywa zaworów 1.9 , Pedał hamulca od razu twardy i 4 innych
-
-
@kubabkbaaa rozni sie czyms guma o numerach 8E0 611 743F bo w innym temacie o tym samym pisali o takim numerze
-
A te waz co idzie do tej gumy normalnie sie sciaga?(tzn pociagnac go czy jakos inaczej go trzeba sciagac)
-
A te waz co idzie do tej gumy normalnie sie sciaga?(tzn pociagnac go czy jakos inaczej go trzeba sciagac)
-
Chlopaki ostatnio wymienialem pompe tandemowa. Po tej wymianie wydaje mi sie ze hamulce dziwnie chodza. Jak jade z gazem wcisnietym i zaczne hamowac to pedal dopiero jakby w polowie lapal, znow jak jade i puszczam gaz i samochod toczy sie na biegu to hamulce lapia od razu jak brzytwa. I druga sprawa po zgaszeniu silnika pedal robi sie co ktorys raz od razu twardy( zawsze bylo tak ze mozna nacisnac dwa czy trzy razy no i twardnial to normalne) a teraz od razu twardy jak kamien
-
Chlopaki ostatnio wymienialem pompe tandemowa. Po tej wymianie wydaje mi sie ze hamulce dziwnie chodza. Jak jade z gazem wcisnietym i zaczne hamowac to pedal dopiero jakby w polowie lapal, znow jak jade i puszczam gaz i samochod toczy sie na biegu to hamulce lapia od razu jak brzytwa. I druga sprawa po zgaszeniu silnika pedal robi sie co ktorys raz od razu twardy( zawsze bylo tak ze mozna nacisnac dwa czy trzy razy no i twardnial to normalne) a teraz od razu twardy jak kamien
-
Mam taki problem z odpalaniem silnika, ze raz pali doslownie od strzala a czasem musi no tak dluzej pokrecic(2-3 sekundy) jakby zapowietrzony byl. Tylko to tak dzieje sie nie wiadomo przez co bo i na zimnym i na cieplym, raz jest tak ze ponad tydzien pali od strzala raz ze 10 razy w dzien odpalisz i za kazdym musi krecic, raz tak raz tak... Co to moze byc??
-
[TDI PD] Problem z pokrywą zaworów (odmą). Niedrożna odma i kopcenie.
Merdoock odpowiedział(a) na szukamaudi temat w 1.9TDI
Panowie jak wczesniej pisali olej w dolocie silbik AWX pewnie problem z odma. Moje pytanie zakladal ktos zamienniki pokrywy co pokazaly sie na allegro w cenie o polowe nizszej niz te z ASO? Lub czy ktos wymienial sama membrane? -
Siemka, powie mi ktos jakie powinny miec wymiary(srednice grubosc scianki) te 4 przewody gumowe wychodzace od filtra paliwa?? Albo ich numery fabryczne
-
038 145 209Q bosch taka kupic plus uszczelka metalowa? A np LUK 038 145 209N tez jest juz chyba poprawiona? Do niej tez idzie metalowa uszczelka?
-
Czesc, chce wymienic vaccum, silnik awx, pompa wyciagnieta LUK numer 038 145 209A. Moje pytanie chce kupic nowa pompe ale musze Luka czy moge wymienic na Boscha?? Jak tak to na jaki numer zamienic?
-
Chce wymienic vacum, silnik awx, pompa wyciagnieta pompa LUK numer 038 145 209A. Moje pytanie chce kupic nowa pompe ale musze Luka czy moge wymienic na Boscha?? Jak tak to na jaki numer zamienic
-
Mam taki problem ze gdy na klimatroniku ustawione jest 18 stopni elegancko wieje gdzie chce(nogi szyba twarz), przy ustawieniu temp ponizej 18 czyli LO slychac jak wentylator sie napedza natomiast nie zaleznie od tego gdzie ustawie nawiew nic nir wieje wszystko pozamykane, ustawie znow 18 wszystko dziala znow na LO i to samo nic.., dodam ze wszystko dzialalo wczesniej ok, a z rok temu wymienialem potencjometry w silniczkach
-
Dzis sprawdzilem jedna tylna wiazke i przednia pasazera czy wszystkie kable sa w odpowiednim pinie w kostce no i czy nowe kable polaczone sa z odpowiednim starym wedlug starych kostek no i wyszlo ze wszystko jest dobrze
-
A czy to ze na fisie nie pokazuje sie ze drzwi sa otwarte to wina mikrostyku w zamku?