Skocz do zawartości

Wapniaro

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wapniaro

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Ząbki

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BGB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wapniaro

0

Reputacja

  1. Wymiana przepustnicy niestety nic nie dała, czas na szklankę popychacza ... :S
  2. Cześć , walczę z tym objawem już od pół roku miałem 2.0 tfsi BGB teraz mam , po tym jak mi silnik padł ,dół silnika AXX a głowice BWE po regeneracji i szlifie wałków . Wymieniłem już świece , cewki , cała wiązkę cewki , dolot , odme zaslepilem potem ponownie założyłem , przeplywke ,rozrząd przod, tył , będę próbował podmienić przepustnice bo coś mi w niej stuka ... a jak to nie pomoże to jeszcze popychacz pompy choć ciśnienie paliwa w VCDS jest git a ... błędy zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym , nieosiagniety poziom doładowania na zaworze A turbosprężarki (czy jakoś tak) - wymieniony również n75 i zawór DV . Jak podmienię przepustnice dam znać , może unikniesz tylu wymian co ja .. filmik przedstawia moja przepustnice i najprawdopodobniej silnik krokowy powiedział papa IMG_3866.mov
  3. Cześć, Trochę odgrzebię kotleta bo minęło sporo czasu,a u mnie wydarzyła się masa rzeczy. Nie dawało, nie daje i pewnie nie będzie dawało mi to spać, ale muszę na jakiś czas pogodzić się z drganiami (choć może już mniejszymi). Konkrety: Wymiana głowicy i jej regeneracja nic nie dała, nowe wałki, znowu nowy wariator i napinacz z łańcuchem; Wymiana DV i n75 sprawiła, że zniknęły błędy i są mniejsze drgania. Pozostaje do wymiany: poduszki i regeneracja skrzyni , tak to wszystko zrobione !! Na razie śmigam tym co jest i staram się polubić z drganiami
  4. Poduszki sprawdzone , tym bardziej objawy nie wskazują na poduszki . Silnik pracuje jak diesel i falują obroty . Coś jest nie tak z zapłonem :/
  5. Dzięki za odpowiedz , Gdyby to szarpał silnik po prostu to bym odpuścił , ale to jest coś w stylu wibracji na Ursusie (tak jechałem kiedyś , mogę porównać ) . Siedziałem również w innych 2.0 tfsi i praca ich faktycznie jest specyficzna . Ale jest o wiele bardziej komfortowo niż w moim . Może w sumie ktoś coś majstrował przy programie i dlatego tak jest . Nie wiem . Mechanior walczy , dam znać jak będę coś wiedział .
  6. Cześć, Silnik: 2.0 TFSI BGB Quattro 200km Tiptronic Chciałem się dzisiaj podzielić z wami moim problemem, drgania silnika (nierównej pracy oraz pracy jak diesel) i falowania obrotów ( tylko na zimnym silniku ). Robię to bo może ktoś miał to samo i pomoże, a może ktoś ma to samo i uniknie wymian których dokonałem do tej pory. Wszystko zaczęło się 4 dni po zakupie auta. Padł mi silnik ( zerwany łańcuch pompy olejowej) zatarł się cały silnik i turbo , samochód wyzionął ducha. Zdecydowałem się na zakup nowego silnika a nie remont, jednak już po wymianie zaczęły się kolejne problemy. Auto pracowało jak diesel i trzęsło nim na lewo i prawo, samym autem jak i budą wewnątrz . Zacząłem poszukiwania, wymieniony olej w skrzyni ( profilaktycznie...) , zaślepiona odma , wymiana wariatora z całym wałkiem i łańcucha rozrządu , czyszczenie kolektora i przepustnicy i zaworów - nic nie pomogło . Następnie podjąłem się wymiany bo VCDS pokazał wypadanie zapłonów na 3 cylindrze cewek i świec, lecz to również nie zaowocowało niczym pozytywnym. Następnie przyszła wymiana rury dolotowej (która nie była dziurawa , ale warto spróbować) tej co idzie do przepustnicy , a potem sprawdzenie reszty rur pod względem nieszczelności - ale nic to nie wykazało . Następnie sprawdzona została kompresja 11,5 (1-3 cylinder) 12 na 4 oraz ciśnienie oleju 0,6-0,7 na ciepłym silniku na wolnych obrotach . Ponowne podłączenie VCDS pokazało dalej wypadanie zapłonów i ciągle błędy P229 ( nieszczelność w układzie dolotowym) i czasem pojawiały się błędy z czujnikiem A od sprężarki ( przeładowanie) , uboga mieszanka itp. ... ale również wypadanie zapłonu na 3 cylindrze ( jednak nie tak częste jak wcześniej) . Wymieniłem więc wtryski i wyczyściłem jeszcze raz zawory i mechanik sprawdził katalizator oraz przez elektryków została rozebrana i sprawdzona cała wiązka od zapłonu , cewek - nadal nic. Na tym etapie się zatrzymałem , sugestią jest wymiana "kit'u" do zaślepiania odmy na nową sprawną odmę. To taki opis w skrócie, może ktoś będzie w stanie doradzić lub może ktoś zna odpowiedź . Dorzucam jeszcze logi sprzed wymiany wtrysków. rafal-b7-2.0 (1).txt
  7. Cześć , @Devczy i ja mógłbym poprosić o rozkodowanie ? WAUZZZ8E55A448802 Dziękuje
  8. Sprawę rozwiązałem , temat do zamknięcia . Chodziło o masę lampy i wtyczkę dla ciekawych powiem więcej PW
  9. Cześć , Przestały świecić mi żarówki z prawej strony . Przod tylko mijania , bok działa kierunek ale 2x szybciej tyl kierunek działa 2 x szybciej . Co robić ? Jak to możliwe ze nie ma w tym aucie bezpiecznika od świateł :p ? Pomocy :/
×
×
  • Dodaj nową pozycję...