Makaronek Posted May 22, 2020 Posted May 22, 2020 Witam, posiadam b7 2.0 tfsi bgb, mam problem ze auto na wolnych obrotach strasznie drga, jakby wypadanie zapłonów, sprawdziłem i to nie jest to. Jedno moje spostrzeżenie to jak odkręcę korek oleju to objawy się pogarszają, mało co auto nie zgaśnie i korek mocno zasysa, a jak zakręcony jest korek to auto po prostu kuleje, po nawet lekkim dodaniu gazu na nawet te 1000obrotow auto chodzi równiutko, czy ktoś miał już taki problem? Nowe świece
ReeDs Posted May 22, 2020 Posted May 22, 2020 Myślę, że powinieneś sprawdzić odmę i zaworek regulacji ciśnienia skrzyni korbowej 1
lutas Posted May 26, 2020 Posted May 26, 2020 (edited) Mam podobny problem w A6 C6 2.0 TFSI, na razie odpuściłem temat. W wakacje spróbuję jeszcze czyszczenia dolotu z nagaru. U siebie wymieniłem odmę (nowa z ASO) i wszystkie plastikowe węże od odmy, ale efektów brak. Edited May 26, 2020 by lutas
Makaronek Posted May 26, 2020 Author Posted May 26, 2020 Sprawdź Rozrząd ? z tyłu.. Zmieniłem u siebie i problem znikł
Wapniaro Posted July 20, 2020 Posted July 20, 2020 Cześć , walczę z tym objawem już od pół roku miałem 2.0 tfsi BGB teraz mam , po tym jak mi silnik padł ,dół silnika AXX a głowice BWE po regeneracji i szlifie wałków . Wymieniłem już świece , cewki , cała wiązkę cewki , dolot , odme zaslepilem potem ponownie założyłem , przeplywke ,rozrząd przod, tył , będę próbował podmienić przepustnice bo coś mi w niej stuka ... a jak to nie pomoże to jeszcze popychacz pompy choć ciśnienie paliwa w VCDS jest git a ... błędy zbyt uboga mieszanka na biegu jałowym , nieosiagniety poziom doładowania na zaworze A turbosprężarki (czy jakoś tak) - wymieniony również n75 i zawór DV . Jak podmienię przepustnice dam znać , może unikniesz tylu wymian co ja .. filmik przedstawia moja przepustnice i najprawdopodobniej silnik krokowy powiedział papa IMG_3866.mov
Wapniaro Posted July 24, 2020 Posted July 24, 2020 Wymiana przepustnicy niestety nic nie dała, czas na szklankę popychacza ... :S
marcinps Posted July 27, 2020 Posted July 27, 2020 Hej ja mam ten sam problem w bgb zrobione do teraz rozrząd i łańcuszek z napinaczem plus nowe koło zmiennych faz i szklanka odma oryginalna zawór n205 też oryginał dolot czyściłem jakiś czas temu i efekt jak u was, jedynie co czasem jest lepiej że nie drga sinik to jak jest naprawdę ciepło powyżej 27 stopni na zewnątrz ale też nie zawsze mam tak że dwa dni chodzi super a potem drgania, poduchy pod silnikiem nowe. Ja też już rozkładam ręce
marcinps Posted August 24, 2020 Posted August 24, 2020 Witam panowie co do drgania silnika na wolnych przed wyjazdem na urlop zrobiłem płukankę silnika ale nie ta na 15min tylko ta co leje się na duże ilości szlamu w silniku i przejechałem 200 kilometrów po czym micha w dół i porządne mycie miski potem nowa oliwka i teraz podzielę się jak jest. Po około 1000km po zalaniu oliwki silnik po zejściu z obrotów chodzi równiutko i cicho, mój mechanik zasugerował mi przed wymianą że któryś pierścień może być zapieczony i to też może być powodem drgań na wolnych obrotach. Wspomnę że poduchy, odma i inne rzeczy sprawne. Tak że panowie jeżeli ktoś ma problem z drganiami na wolnych i wszystko inne jest sprawne polecam sprawdzić ten sposób koszt nie wielki, a może i pomoże dodam że przed zabiegiem kompresja i ciśnienie sprawdzane i wszystko było w porządku.
kamol_b7 Posted January 13, 2023 Posted January 13, 2023 Ciężko stwierdzić. Sam swój silnik robiłem od podstaw i drganie nadal występuje, najczęściej na zimnym, po przekroczeniu 70 stopni maleje praktycznie do zera. Zaobserwuj kiedy masz wypadanie zapłonów (bodajże grupa 14-15-16 w VCDS). Zweryfikuj odmę, świece, cewki, zawór n205 zmiennych faz rozrządu i sam wariator. Na 10 egzemplarzy, którymi jeździłem przynajmniej 8 zachowywało się tak samo.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now