-
Postów
10 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O PawelGiee

Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Podlasie
Auto
-
Model
S4 B7
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
4.2 V8
-
Kod silnika
BRB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mógłby ktoś ocenić stan fazatorów w moim 4.2 bbk? wrzucam logi z Grupy 91 i 92 Adres 01: Silnik (8E2 910 560 00:00:27 Grupa 091: Camshaft Adjustment (Bank 1 Intake) 760 /min Engine Speed (G28) 58.8 % Cam. Adjustment Intake Bank 1 12.0*KW Cam. Adjustment Intake B1 (spec.) 8.5*KW Cam. Adjustment Intake B1 (act.) 00:00:27 Grupa 092: Camshaft Adjustment (Bank 2 Intake) 760 /min Engine Speed (G28) 36.9 % Cam. Adjustment Intake Bank 2 12.0*KW Cam. Adjustment Intake B2 (spec.) 14.0*KW Cam. Adjustment Intake B2 (act.)
-
Czytałem że w kanale 92 i 93 wartości act mają podążać za wartościami spec. Tak to wygląda w moim przypadku :
-
witam , mam nadzieję że zasiegnę tu fachowej pomocy Od dwóch lata posiadam s4 b7 4.2 BBK . Rok temu zmieniłem wydechy ale nie wyłączyłem sond. W ostatnim czasie przy odpaleniu uslyszałem delikatne metaliczne stuknięcie po czym zaczeły mocno falować obroty . Nie pracuje na wszsytkich garach. Zmieniłem już świece , podmieniłem cewki i bez rezultatu . Było podejrzenie że przeskoczył rozrząd jednak po podłączeniu vcds synchonizację pokazuje równiutko - 4.0 . Klapki kolektora sprawdzałem ręcznie. Nie są popękane a mechanizm działa prawidłowo (przynajmniej gdy próbowałem przekręcić ręką ) . Miał ktoś podobny problem ? Nie wiem czy to ma znaczenie ale kiedyś rozerwało mi przewód od wspomagania a za chwilę usłyszałem taki sam metaliczny dźwięk oraz obroty spadły. Na drugi dzień obroty wróciły do normy
-
Downpipe Audi S4 B7 . Problem z demontażem układu wydechowego
PawelGiee opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Jakie macie sposoby na odkręcenie tłumików od kolektora wydechowego w s4 b7 ? z racji cieżkiego dostępu nie mogę podejsc tam żadnym kluczem . Czy trzeba rozebrać połowę silnika aby to odkręcić? -
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
PawelGiee odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
-
Mam podobny problem jak kolega Piorun600. Z tym ze Ja namieszałem w pinach. Czy mogę śmiało posłużyć się tym schematem aby to wszystko naprawić ?
-
Słuchajcie , nie wiem czy dobrze zrobiłem kupując ten kabel: http://allegro.pl/kb3a-kabel-interfejs-elm-327-obd2-elm327-can-usb-i7188407562.html?snapshot=MjAxOC0wNC0wNFQyMjoyNTowMy41MjFaO2J1eWVyOzAyYmY5MDAzOThkYWMxM2RlNmQ4YzA3ZjQyNWM2ZmM0MmM4Y2JlYTExMGI1MWQ4NDkxYjM5YjRjYWRhNGZiMzc%3D Żaden program do diagnostyki nie wykrywa interfejsu . Czy to na moim Win 10 , czy kolegi 7 czy xp.
-
Kolego skąd wziąć takiego VCDS'a?
-
Witam! Szukam magika który potrafił by dołożyć do mojego b7 napęd quattro. Oczywiście z woj. Podlaskiego
-
PawelGiee zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Montaż i kodowanie nawigacji RNS-E w Audi A4 B6/B7 od A do Z
PawelGiee odpowiedział(a) na alvaro temat w Audi A4 B6/B7
Słuchajcie Przesiadłem się z Symphony 2 na RNS-e i mam problem: Nie mam sterowania z kierownicy ani tytułu danej piosenki na Fisie. Nie działa również podświetlenie przycisków. Co mam zrobić konkretnie ? Czytałem coś o przełączaniu CAN-ów - Nie znam się na tym więc wolę zapytać : co mam konkretnie zrobić? Czy po tym przełączeniu muszę podpinać komputer i coś programować? Z góry dzięki za wyrozumiałość EDIT: Wszystko ogarnięte. Post można usunąć -
Simply Clean Wagon 3.0 TDI V6 Quattro by FroS-t
PawelGiee odpowiedział(a) na FroS-t temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Przejrzałem temat i powiem szczerze że jestem pod wrażeniem. Auto trzymasz w garażu czy na podwórku? Jeśli druga opcja to współczuję patrzeć jak moknie na deszczu... -
http://www.oponeo.pl/dane-opony/firestone-fhsz90-225-45-r17-91-y-fr#141957753 Jeździł ktoś na tych oponach ? jakieś opinie?