Skocz do zawartości

Sebbeekk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sebbeekk

Informacje

  • Imię
    Sebastian
  • Miasto
    Suwałki

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Sebbeekk

0

Reputacja

  1. Witam, zamieszczam logi dynamiczne do ocenienia, nie za słabo turbo pompuje? proszę o ocene. http://vaglogi.pl/log-011_JDc1b1f.html dodam że to 1.9 TDI AHU 90km, seria, vcds nie pokazuje błędów.
  2. kupiłem ten tańszy -niebieski , zainstalowałem vcds lite, i bez problemu sprawdziłem błędy, temperatury na czujnikach, podniosłem obroty silnika, sprawdziłem i skorygowałem kont wtrysku, sprawdziłem dawkę i zrobiłem logi dynamiczne, więc jak na razie spełnia moje oczekiwania :-)
  3. Dziwna sprawa bo wyjąłem czujnik temperatury, wyczyściłem, zmieniłem płyn chłodniczy( bo chyba woda była), odpowietrzyłem i teraz jest z temperaturą wszystko ok, porównywałem z temperaturą na vagu i wszystko się pokrywa, więc temat do zamknięcia.
  4. mialem w rekach czujnik 4 pin od polo i jak na pinach 1-3 bylo 1000ohm to na pinach 2-4 500 ohm,jak bylo 2000 ohm to na pinach 2-4 bylo 1000ohm to tak ma byc na sprawnym czujniku?
  5. dzieki za pomoc. po swietach zamawiam ten niebieski
  6. Sebbeekk

    A4 b5 czy wejdą

    To ja podepne sie do tematu zeby nie zakladac nowego. Czy do A4 B5 Sedan 98r 1.9TDI wejda takie kola: 225x55x16 7J? Wiem ze sa ciut za duze i licznik pewnie bedzie oszukiwal, a jak przy skrecie?
  7. dzieki za odpowiedz, to jak do zwyklej diagnozy wystarczy ten ostatni kabel to pewnie go zamuwie, tylko ciekawi mnie ten pierwszy, jest tylko roznica w wykonaniu czy spelnia jeszcze jakas funkcjie?
  8. znalazlem pare tematow na forum o egr, poczytalem troche i juz wiem ze przy sprawnym egr silnik szybciej nabiera temperature, egr dopala spaliny ale nie zawsze jest otwarty- to komputer nim steruje, ale wtedy kiedy przyciskamy gazu to egr jest zamkniety zeby szlo swieze powietrze, to zaslepienie egr nie daje mocy. z wad to syfi dolot ale jak ma sie szczelne turbo i silnik nie lyka oleju to tak mocno nie zabija dolotu. u mnie egr czysciutki i w pelni sprawny, jedynie lekki nalot sadzy byl,wiec nie zaslepiam, zobacze jak bedzie wygladal po 5tys km
  9. A jak w moim 1.9 TDI AHU 90km jest egr a nie ma klapy gaszącej, to egr nie działa jakoś jak klapa gasząca przy gaszeniu? A co z tym nagrzewaniem się silnika? Ze sprawnym i nie zaślepionym egr silnik w zimę nie grzeje się szybciej? Jakie są jeszcze wady i zalety zaślepionego egr? pytam bo nie wiem czy zaślepiać swój egr.
  10. Witam, na forum znalazłem temat o vag, vcds i kablach, w tych tematach polecony został ten kabel: http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i7200310087.html#thumb/1 Znalazłem u tego samego sprzedawcy kabel tej samej firmy ale z jakimś adapterem http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl-kabel-obd2-piny-promocja-i4954508081.html wytłumaczy mi ktoś jaka jest różnica w tych kablach? Pytanie drugie: u tego samego sprzedawcy jest też taki kabel http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i6613000433.html#thumb/1 opisany bardzo podobnie jak ten polecany na forum tylko wtyczka jest inna, co o nim myślicie?
  11. Witam. Mam problem z szybko rosnaca temp na zegarach, na zewnatrz bylo okolo 2-4 stopni, odpalilem auto i po przejechaniu z 500m bylo juz z 65 stopni,po przejechaniu okolo 3km( tylko miasto) bez stania w korkach zegar pokazywal 90 stopni a z nawiewu szlo moze lekko cieple. Poczytalem troche na forum i moja diagnoza =padniety czujnik( mam jeden 4 pin zielony w krucciu przy glowicy)- znalazlem tabelke opornosci czujnika w danej temp( ktora dolaczam) przeczytalem ze piny 1-3 odpowiadaja za temp na zegary, miernik w reke i do dziela. na zewnnarz 6C = 4950 ohm na stykach 1-3 (wg tabeli 0-10C) podgrzalem czujnik do ok. 36C =1380ohm na stykach 1-3(wg tabeli 40C) pod. czuj. do ok. 50C= 800ohm(wg tab. 50C) pod.czuj. do ok. 60C = 650 ohm( wg tab. 60C) Kolega podlaczyl mi kablem pod program VAS 55 pokazalo blad czujnika g62,progrsm sprawdzil polaczenie,sprawdzil czujnik, wyswietlil ze wszystko jest ok i skasowal blad. potem weszlismy w parametr " cooling engine temperature" zapalilem silnik i pokazalo 72C,sprawdzilem opornosc na czujniku 420ohm wd. tab. opornosci bylo 70C a na zegarze 90C, przejechalem sie troche i ciagle bylo na zegarze 90C(ani razu nie przekroczyło 90C) sprawdzilem opornosc i bylo 250ohm wg. tab. opornosci 90C, z nawiewu leciało gorące powietrze. Koleina diagnoza, padniety zegar, kupilem pare opornikow odpowiadajacym temperaturom w tab. opornosci wypialem wtyczke z czujnika i wstawilem opornik 220ohm w styki 1-3(odpowiadajacy temperaturze 90C wg tab. opor.) przekrecilem zaplon i temperatura nawet nie drgnela a za to lampka od swiec tylko mrognela,a powinna grzac jak wtyczka zdjeta, powtorzylem ta probe i znowu lampka tylko mrognela, wlozylem opornik 220ohm w piny 2-4 przekrecilem zaplon i swiece grzaly pare sekund a wskaznik temp urusl do 90C. Dodam że ten czujnik jest prawdopodobnie nie oryginalny bo jedyne co jest na nim napisane to : made in italy 3260:. 1 Czy to dobrze ze u mnie piny 2-4 ida na wskaznik temp a nie tak jak czytalem ze powinny byc 1-3? 2 Czy ten czujnik mogl tak sie zepsuc ze na pinach 1-3 jest dobra opornosc a na pin 2-4 oszukuje? 3 Czy na obu parach pinow powinna byc ta sama opornosc? 4 Ta tabela opornosci ktora mam powinna pokrywac sie z pinami 1-3 i z pinami 2-4? 5 Jak inaczej sprawdzic wskaznik i czujnik jak nie posiadam vaga? tabela opornosci ktora posiadam
  12. Witam Wszystkich, jestem Sebastian mieszkam w Suwałkach/ woj. Podlaskie. Posiadam Audi A4 B5 1998r 1.9 TDI 90 km AHU Sedan.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...