Skocz do zawartości

KubiaK

Pasjonat
  • Postów

    169
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

7

O KubiaK

Informacje

  • Imię
    Kuba
  • Miasto
    Wroclaw

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    BPG
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. KubiaK

    2.0 TFSI BUL błąd P0642

    Ten blad jesli wystepuje sam to mowi tyle co i NIC . Moze to miec zwiazek z kazdym czujnikiem rowniez z IAT. U mnie wystapil raz w polaczeniu z V157 (klapy w kolektorze). VCDSem mozesz sobie zrobic test klap. Juz mialem wymieniac ten sterownik ale przez rok nic sie nie dzialo i nie dzieje do dzis. No moze jeszcze raz wyskoczyl po roku a efekt taki sam - czyli zaden. Jesli twierdzisz ze masz wadliwy IAT to go wymien - koszt niewielki. Mozesz sie podeprzec logami dynamicznymi i bedziesz wiedzial.
  2. KubiaK

    Turbina BWE

    zyczliwy mechanik Ci tak powiedzial, ze nie da rady osobno ? ? faktycznie odkrecic opaske to juz szczyt sztuki mechanicznej .. mam taki kolektor niby na zbyciu ale sam mozesz kupic za okolo 4 stowy + koras jakies 800 (gotowy, niby wywazony) albo na czesci podobnie cenowo = tak czy srak mozliwosci jest pelno jak tu sobie zbudowac turbo.
  3. KubiaK

    Oil catch tank zamiast pcv

    ECSTuning zna sie na rzeczy, solidna firma - ja bym bral : >
  4. KubiaK

    Silnik BGB

    Moze byc inny - wszystkie sa takie same - niczym sie nie roznia : >
  5. KubiaK

    Olej do a4 b7 2.0t quattro

    zalewaj po prostu jak najlepszej jakości pełny syntetyk i tyle . jeździłem na LM teraz wziąłem na probe Motula i szczerze nie widze zadnej roznicy - jak motor zdrowy to byc jej nie powinno , no chyba, ze zalejesz Castrola z biedronki
  6. moim zdaniem wypadałoby , żeby auto określane mianem klasyka było w jakiś sposób wyjątkowe, kryteria mogą być różne - tak jak mówisz można by długo polemizować w zwyklej b5 z v6 pod maska nie ma nic wyjątkowego - z tego okresu takich aut są miliony (różnych marek) i tyle. pozniej wchodzisz na allegro i widzisz zdechlego W124 za 30 koła bo Miras szuka frajera na "klasyka" , albo Omege B z dziura w podlodze za 15 koła - bo JUNGTAJMER... serio ? po prostu nie nadużywajmy tego określenia - takie moje zdanie i EOT
  7. a ktos gdzies pisal , ze 1.8 bedzie klasykiem za 10 lat ? nikt. bedzie takim samym zlomem jak to V6. klasykiem to mozna nazwac auta za lat 60 w dol. i to oczywiscie nie wszystkie. a to jest zwykle auto klasy sredniej, ktorego sprzedaz byla na poziomie paru ladnych mln. na te chwile jest kilkunastu-letnim rzechem i zaden klasyk z tego nigdy nie bedzie. jakby mial rs4 w b5 to jeszcze mozna trzymac a cala reszta bez znaczenia
  8. Ty tak na powaznie z tym klasykiem ? ? blagam ... sprzedaj to 2.8 i czesc (lepszy wypas - ktos sie skusi) a 1.8 mozna sobie porobic pod siebie tym bardziej ze buda zdrowsza
  9. po pierwsze nie ma takiego kodu silnika jak bgc - jak ze stanow to pewnie bpg jak moj. po drugie watpie, ze "piszczy" Ci z odmy cokolwiek to znaczy. nagraj filmik moze to obczaimy. btw co to za sprzedawca i czyjej produkcji zamiennik / numer ? moze w srodku zamiast zaworu masz swierszcza ? ostatnia rewizja pcv to 06F129101R
  10. poskladaj to auto i zrob normalne logi i wrzuc na vaglogi . pl bo nie mam normalnego programu do csv na te chwile Engine Speed - Intake Air Mass - Lambda, Current Value (napiecie na sondzie lambda + aktualne wartosci ) , Injection Timing (Median), Current Fuel Pressure, Rail Pressure - Specified, Rail Pressure - Actual i na kanale 106 Electrical Fuel Pump zobacz po rozgrzaniu na biegu jalowym jakie jest DC w % i wrzuc tez pozniej w logi zrob to i bedziemy wiedziec co i jak , bo rozumiem, ze zadnych bledow w ECU nie masz ? narazie obstawiam, ze jesli nie pompa paliwa to to przerywanie moze byc spowodowane uszkodzonym G410, ktory znajduje sie na HPFP - nie ma cudow , musi byc przyczyna i skutek . czujnik da sie latwo sprawdzic - ale to i tak musisz poskladac te pompe a co do dymienia - sonda moze podlewac za duzo paliwa , musisz posprawdzac wszelkie nieszczelnosci w ukladzie dolotwym wylotowym przy turbo na , podstawie filtra itp
  11. Przede wszystkim gratki auta a raczej Twojego zaangażowania btw nie zmieniaj na słabsze auto trochę powagi V8 jest przereklamowane - mi już dawno przeszło. No chyba, że jeździsz 99.9% trasy przy wysokich prędkościach to polecam
  12. lambda Ci robila korekty takie bo miales j**nieta mafke (wyplulo Ci jakies ~180 koni w peaku) ogarnij te przewod paliwowy i zrob logi jeszcze raz ALE z cisnieniem paliwa w niskim i wysokim ukladzie. no i polecam jakis program bo ten seryjny to jest dramat. peak zadany w miejscu w ktorym seryjna k03 z katem ledwo sie zaczyna krecic a potem w peaku Ci wyplula 0.7 bara ... a na wysokich obrotach to ta turbina ledwo co dmucha - widac po duty cycle WG, ze nawet sie nie zapoci - az oczy bola :DDD no i pokaze te drugie logi dla porownania p.s poza tym wydaje, mi sie, ze czas wtrysku tez tu cos poszlo nie tak - bo od okolo 5 k rpm zaczal malec - pewnie tez przez mafke ale pokaz logi dla porownania. p.s2 na tym filmie dymi Ci jakby na bialo. plyn chlodniczy Ci nie ucieka ? nie mowie, ze zaraz uszczelka pod glowica ale moze poszly Ci uszczelki na podstawie filtra albo od chlodniczki oleju : > nie mowie, ze to moze powodowac szarpanie czy przerywanie ale moze potegowac efekt dymienia jesli plyn Ci sie miesza z olejem : >
  13. szklanka jest do wymiany. robiles jakies logi dynamiczne ? cisnienie w niskim i wysokim ukladzie, czas wtrysku, czas zaplonu ? masz vcdsa a w ogole z niego nie korzystasz tylko strzelasz. zrob logi dynamiczne najwazniejszych rzeczy i wtedy cos bedzie mozna powiedziec. za duzo rzeczy ma na to wplyw zeby zgadywac : > no i organoleptycznie sprawdz czy nie masz nieszczelnosci przy turbo na uszczelkach na podstawie filtra oleju etc.
  14. jesli przekaznik wymienisz i okaze sie, ze dalej jest cos nie tak to polecam przyjrzec sie blizej sterownikowi pompy - on tez moze powodowac blad, ktory wkleiles.
  15. KubiaK

    Oil catch tank zamiast pcv

    to powiedz mi jeszcze konkretnie gdzie jest ten "check valve" i bede w pelni usatysfakcjonowany p.s dobra juz chyba wiem - musze kiedys po prostu roz..... rozlozyc te cala pokrywe na czynniki pierwsze. jesli ten zawor jest tam gdzie mysle i to dziala to taki delete kit jest jak zloto i nie widze juz zadnych przeciwwskazan ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...