Skocz do zawartości

patrykfigo

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O patrykfigo

Informacje

  • Imię
    patryk
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia patrykfigo

0

Reputacja

  1. Tutaj drugi raz, na dole są bipy. Na razie zabrałem auto i mam dać znać co dalej. Jako że sam nie umiem demontować/montować pompowtryskow muszę polegać właśnie na mechanikach. Ten mówi że jeśli się zdecyduje, on wyciąga 4 pompowtryski i wysyła do 'sprawdzonej' firmy na sprawdzenie/regenerację - gdzieś na Pomorzu tj. ok. 500km ode mnie ?.
  2. Bez zaglądania stwierdził że to wina pompowtryskow ? Dal mi swoje pomiary , co myślicie o tym?
  3. Oddalem wczoraj auto do mechanika by sprawdził te pompki/montaż i dostałem telefon nie dawno że mam pompowtryski do regeneracji, 3 na pewno, być może komplet. Jadę po pracy posłuchać coś więcej.. Będę jeszcze pisał na jakiej podstawie to stwierdził, nie chce jakiś naciąganych kosztow
  4. Logi 013+018 Log 003 Basic 003 (nie wiem czy prawidłowo został wykonany, pod koniec jakiś error wyskoczył)
  5. Mam dostęp, właśnie zrobiłem logi czujnika, w załącznikach. I nagrałem jak to wygląda po staniu d*pa do góry przez 3h, zakładam że na płaskim kręciłbym z 15 sek.
  6. Sprawdzę ten czujnik jutro z rana i dam znać, dodam jeszcze że po takim długim kręceniu kopci na biało.
  7. Witam, tak jak w temacie, temat wałkowany widze wiele razy.. Ciezkie odpalanie wystapilo jakies 3 miesiace temu, pomagało stawanie d*pa do góry, postoj auta na prostym terenie chocby przez pol godziny/godzine sprawiał ze auto sie zapowietrzało - krecenie po 20 sekund... , teraz zauwazylem ze jest coraz gorzej , nawet stajac d*pa do gory po 10 minutach musze krecic auto te 4/5 sekund... prace które wykonałem: - wymiana oringów na pompkach (przez mechanika) - wymiana zaworku zwrtonego / filtru paliwa -czyszczenie baku, pompki w baku (słychac ja rowniez podczas przekrecania zaplonu) - wymiana swiec zarowych - sprawdzenie kata synchronizacji (podczas odpalonego silnika skacze miedzy -1,7 a -2.2) Miesiac temu rowniej objawilo mi sie telepanie silnikiem na postoju (łapa? dwumasa?) oraz podczas przyspieszania na 2 i 3 biegu, na wyzszych tez czuc chodz lzej Oraz od poczatku kupna samochodu dolewam płyn chlodniczy, wydaje mi sie ze coraz czesciej teraz (uszczelka byla robiona jakies 2 lata temu)
  8. Mam taki problem, otóż wywala mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy, po uruchomieniu silnika cały płyn wypływa przez dziurke w korku w ciagu kilkudziesięciu sekund. Chodzi tu o model B6 z silnikiem 1.9tdi. Na początku myślałem ze problem jest zepsuta pompa wspomagania, ale postanowiłem podmienic pompe i nadal to samo, zadnej poprawy (wzialem pompe z 3l A6, która budową w ogole sie nie rozniła, miała tylko inaczej skierowane wejscie na wąż do zbiorniczka). Co moze byc problem i co warto sprawdzic?
  9. Podrzucam logi zrobione dzisiaj, prosze tez o analize wszystkich (wrzucam by nie zakladac nowego tematu) Log statyczne (w kolejnosci 1, 4, 13, 18, 23) http://vaglogger.apphb.com/log/5ad6229a8861ee52b4a1be46 http://vaglogger.apphb.com/log/5ad6229a8861ee52b4a1be47 http://vaglogger.apphb.com/log/5ad6229b8861ee52b4a1be48 http://vaglogger.apphb.com/log/5ad6229b8861ee52b4a1be49 http://vaglogger.apphb.com/log/5ad6229b8861ee52b4a1be4a Logi dynamiczne (1, 3, 4, 8, 10, 11) Log dynamiczny 001 http://vaglogger.apphb.com/log/5ad6229a8861ee52b4a1be43 http://vaglogger.apphb.com/log/5ad6229a8861ee52b4a1be44 http://vaglogger.apphb.com/log/5ad6229a8861ee52b4a1be41 http://vaglogger.apphb.com/log/5ad6229a8861ee52b4a1be45 Basic settings (3, 11) Basic settings 003 Basic settings 011 sorki, ze z dwoch zrodel ale jedno nie podołało
  10. patrykfigo

    [B6 AWX] Stracił moc

    Dzisiaj rano po odpaleniu auta zauważyłem że auto kompletnie nie ma mocy, chodzi o to że turbina w ogóle się nie załącza. Z gruchy bije ledwo 0,2 bara, sprawdzalem węże podciśnienia i wszystko wygląda okej, gdzie może być problem? N75? Z vaccum pompy bije normalnie 0.9.
  11. No okej, na razie będę probowal podmieniac, zobaczymy co się będzie działo. Czyli nie muszę kombinować drugiego n75 wystarczy że zamienię 18 z nim?
  12. @kamil-vag http://log.malonetuning.com/chart/35510#H8KLCABCw60eWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D http://log.malonetuning.com/chart/35511#H8KLCABlw60eWgIDTcKOQQrDgzAMBMO%2FwqLCswXDtcKlwp8xPsKowrVwBcKJFWQlwqR9fcKTGErCr8KzO8OswqYEw4bCs27CjMKFwpw6O8KEW8KIOSR4w6rDvMKQw4ZYTcOXwqUfeMOASU0%2BfMK2wqByYyNnGEnDm8OYHF1xR8Oaw6U0woZDwqXDoMO7wofDgMKkwr7DvFLCjsK1wr8gBsKIF8Kmw5XCtS%2FCk8KMK8O3wpzCvyHDusKYw4TCpAAAAA%3D%3D
  13. http://log.malonetuning.com/chart/35509#H8KLCADDmMOpHloCA3XCj8ORDsOCIAxFw7%2FChWdIRMKTwqnDn8Kyw7BQwqVhJBPCllLDjMOmw5cLW1x8YMKPPcKnw7c2w617w7HCjMKvwocPwqgcw4U8JSFPRlY4RsOyHyzCoxQOAxIwworDjcKENxIrwo5qVjDDu8Kaw5gywoPCt8KoLDAkw6QKL8KSKWPDi1x3A8OWwqplwq8Rw6TDncOAw6vCmcKyw7knworDkg3CrMObw7jDlsOGw7fCg8KSwoPDsnMbdz8MwpljwppGwr9%2BwqQ7Y8K%2Bw7XDmAoMTAEAAA%3D%3D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...