Jump to content
IGNORED

[B6 AWX] Prawidłowe działanie sztangi turbiny


patrykfigo

Recommended Posts

witam, mam pytanie, jak powinna pracowac sztanga turbiny, gdzies kiedys widzialem filmiki jak podnosi sie ona i za chwile opada i tak co chwile. w moim aucie sztanga idzie w gore i nic, tak juz zostaje, juz nwm czy to dobrze czy zle. auto bardzo słabo ciagnie, a turbina była regenerowana jakies pol roku - rok temu, podcisnienie mam ok, na gruszce to 0.6 a na pompie 0.9, moze byc to cos z ta gruszka? i czy turbina mogla sie juz zapiec?

Link to comment
Share on other sites

Podnosi i opada ale w trybie Basic Settings grupy 011 za pomocą VAG/VCDS... Robisz test z programu ?

Link to comment
Share on other sites

@kamil-vag

aha nie wiedziałem że to podczas robienia logów. w tej chwili nie mam jak zrobić logow i to sprawdzić ale robiłem wszystkie logi jak już miałem z tym problem 

podrzucam stary link http://vaglog.pl/log-011_PxOie97.html 

 

Edited by patrykfigo
Link to comment
Share on other sites

kur.. nawet nie zauwazylem, program mam na laptopie ktory jest w naprawie.... :( 

ale zalozmy ze sztanga pracuje prawidłowo, vaccum pompa sprawna (krociec usztywniony po januszowemu klejem do metalu, nic nie ucieka, nawet po wylaczeniu silnika), 0.6 bara w gruszce, turbo praktycznie swierze (pol roczne), przeplywomierz sprawny (przekladka z innego auta) , co tam jeszcze moze kulec? 

turbo potrafi wstawac o 2400 obrotow a co najdziwniejsze nie zawsze, nie raz wstaje ladnie 2 tys, i nawet ciagnie

przy wolnym przyspieszaniu czuc przydławienie na 3 tys obrotow, takie na sekunde i pozniej czuc ze znowu idzie

auto do 2 tys zbiera sie normalnie jak gow... w betoniarce 

aha i kat synchronizacji wynosi 1,7 i potrafi skakac podczas jazdy do 2.9 (jezeli dobrze pamietam ze starszych logow) , czy to moze byc powodem?

Link to comment
Share on other sites

To trzeba by spojrzeć czy pasek nie jest luźny... Jakbyś dał loga 003+008+011 to byłoby może coś widać a tak to wróżenie z fusów..

Podstawy jak filtr paliwa, powietrza ?
Próbowałeś EGR na próbę zaslepic ?

Link to comment
Share on other sites

W dniu 27.11.2017 o 17:27, kamil-vag napisał:

To trzeba by spojrzeć czy pasek nie jest luźny... Jakbyś dał loga 003+008+011 to byłoby może coś widać a tak to wróżenie z fusów..

Podstawy jak filtr paliwa, powietrza ?
Próbowałeś EGR na próbę zaslepic ?

Filtr powietrza zmieniany 2 msc temu (nie, nie Filtron)

Nie próbowałem 

Będę miał możliwość podesłania logów troszkę później więc może coś się wyjaśni 

Link to comment
Share on other sites

Niestety takie skoki doładowania mogą świadczyć o zacinającej się zmiennej geometrii...większość dawki przycina MAF więc auto nie jedzie jak trzeba...

 

Zrób jeszcze log Basic Settings z grupy 003 i 011

 

 

Link to comment
Share on other sites

Na myśl przychodzą mi 2 rzeczy - tak jak pisałem: albo przycina się zmienna geometria, bądź coś nie tak ze sterowaniem turbiny, ale po logach BS wygląda, że sterowanie jest (chociaż powinno dawać te 1200mbar), więc zostaje raczej to 1 niestety... 

Można by na próbę podmienić N18 z N75 lub dać inny N75 jak masz możliwość... jak nic się nie zmieni to turbo na stół i do czyszczenia... 

Edited by kamil-vag
Link to comment
Share on other sites

8 godzin temu, kamil-vag napisał:

Na myśl przychodzą mi 2 rzeczy - tak jak pisałem: albo przycina się zmienna geometria, bądź coś nie tak ze sterowaniem turbiny, ale po logach BS wygląda, że sterowanie jest (chociaż powinno dawać te 1200mbar), więc zostaje raczej to 1 niestety... 

Można by na próbę podmienić N18 z N75 lub dać inny N75 jak masz możliwość... jak nic się nie zmieni to turbo na stół i do czyszczenia... 

No okej, na razie będę probowal podmieniac, zobaczymy co się będzie działo. Czyli nie muszę kombinować drugiego n75 wystarczy że zamienię 18 z nim?

Link to comment
Share on other sites

2 godziny temu, patrykfigo napisał:

Czyli nie muszę kombinować drugiego n75 wystarczy że zamienię 18 z nim?

Na jednego loga wystarczy...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...