
Matikops
Pasjonat-
Postów
33 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
2O Matikops

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Włocławek
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dziekuje bardzo ! Pomoglo, pozdrawiam
-
Matikops obserwuje zawartość Skacząca lewa wycieraczka
-
Witam mam problem, w mojej A4 mam mam problem ze skaczaca lewa wycieraczka. Wymienilem wycieraczki, ramiona, mechanizm. Skacze juz o wiele mniej ale nadal ma to miejsce - tylko lewa. Wyglada to tak jakby do ok polowy szyby guma sie nie przekrecala. Nie wiem jaka jest tego przyczyna, spotkal sie ktos z czyms podobnym? Dziekuje i pozdrawiam 20201227_140226.mp4
-
Szukam pompy wody jest wlasciwa do mojego 2.0 tdi bpw 140 km ? Spotykam sie z roznymi wirnikami, czy jego ksztaly ma znaczeni? Ponizej dla przykladu wstawiam zdjecia pomp contitech maja rozne wirniki a sa dedykowane dla 2.0 tdi, z czego wynika ta roznica? Z gory dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam.
-
Problem moze lezec w pompkach.
-
Dlatego ja profilaktycznie wymienilem imbus. Tak jak koledzy wyzej, ja bym nie odpuscil temu mechanikowi.
-
Czekala mnie wymiana rozrzadu wiec powiedzialem o tym dpfie. Skonczylo sie wymiana walka rozrzadu, hydro etc. Samochod chodzi teraz jakby byl na cr, pali ok litr mniej. Zrobilem 600 km i zapelnienie jest 14%. W razie pytan prosze pisac.
-
No tylko mnie zastanawia, czemu to sie wypala wg km a nie wg zapelnienia. Na forach ludzie pisza, ze im sie wypala co 800 km czy co 1000 km no roznie. Tak samo dziwi mnie, ze tak ciezko osiagnac temp przy ktorej sie dopali dpf bez ingerencji sterownika. 100 km autostrada z predkoscia 150 km/h powinno chyba wystarczyc. W nowym aucie napewno zapelnienie dochodzilo do 40 % i sie wypalalo a nie co 300 km.
-
Wg mmie nie warto czekac az cos bedzie slychac. Wymienilem ten waleczek ok 5 tys km temu - profilaktycznie, poprzedni wlasciciel tez to robil 3 razy.
-
Myslalem, ze latwiej osiagnac ta temperature. Jechalem 140-160 km/h. Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
-
Ja mam fabryczne webasto i elektryczna nagrzewnica tez jest.
-
Robilem ostatnio trase ok 120 km autostrada, z podlaczonym laptopem. Temperatura ani na chwile nie przekroczyla 400 stopni. Caly czas bylo przed i za turbo 360-370 stopni. Jakie warunki musza zostac spelnione, zeby osiagac temperature 650stopni bez pomocy sterownika ?
-
Szczerze mowiac wydaje mi sie to troche dziwne.
-
Dude5 u mnie bylo bylo to 400 cos km, ale zastanawia mnie czemu zaczal sie wypalac gdy zapelnienie sadza doszlo to 15% a nie do 40.
-
Ale ja juz pisalem ze ten filtr wg mnie to pseudoekologiczny badziew. Auto kupilem wiedzac, ze jest ten filtr i kiedy przyszla pora na wymiane to go wymienilem.
-
Nie widze i nie widzialem u siebie najmniejszego dymku podczas wypalania ktore trwa 15-20 min.