Skocz do zawartości

888vito888

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O 888vito888

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Mielec

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, mam problem z moim b6, zamknąłem auto centralka i po paru minutach nie jestem już w stanie go otworzyć, centralka nie działa, dodam ze nie mam wkładu zamka w drzwiach kierowcy...niestety, prąd w aucie jest, bo szyba kierowcy jest otwarta na kilka cm ale reki nie da rady włożyć, i udało mi się sprawdzić czy światła świecą, więc rozładowany aku odpada, czy miał ktoś taki przypadek? czy jest jakaś opcja oprócz bicia szyby? z góry dzięki za jakieś sugestie.
  2. witam, czy panowie od ciezko wchodzących wstecznychbiegow wyeliminowali już problem , jesli tak to jak ? z gory dzieki
  3. 888vito888

    rozrzad Szwecja

    witam, chciałbym się upewnic co znaczy naprawa z tej tabliczki z załącznika, znajduje się na obudowie rozrządu z przodu silnika, czy to jest wymiana roZrządu czy jakiś inny temat? z góry dzięki za odpowiedź
  4. Wartości w grupie 93 : 760.0 r/min, 17,29%, -1.00 KW smog i micha wyczyszczona, ponoć strasznie grudy się sypały i przytkany był solidnie, olej wymieniony na Motul x-cees 5w40 plus filtr. Zobaczymy czy napinacz przestanie się odzywać czy jest już mimo wszystko za późno dla niego. Odnośnie tych dziwnych pomiarów ciśnienia oleju przed czyszczeniem, myślicie ze ponowny pomiar jest wskazany? I jak wyniki tej grupy 93?
  5. czyli rozumiem że wartości ciśnienia oleju wyszły "z d*py"? myślicie że powinienem je powtórzyć jeszcze przed czyszczniem smoka/wymiana oleju itp czy dopiero po? odnośnie tego klekotania z okolic napinacZa i kontrolki ciśnienia oleju,
  6. witam, mogę prosić o wycenę zestawu do b6 1.8 bex: 1) olej Motul x cees 5w40 5L 2) filtr oleju 1.8 bex 3) plukanka Liqui Molly engine flush Proline z góry dziękuję
  7. witam, przy okazji czyszczenia smoga z miski mysle zmienic olej z castrol edge na cos lepszego, cos do 150zl 1) motul x cees 2) motul x clean 3) valvoline synpower, do tego mysle o ceratecu, nie wiem do konca czy warto ale z poprzednich Waszych wypowiedzi wynika że warto, wcześniej chciałbym zrobić mu płukanke LM engine flush albo flush proline, nie wiem jaka roznice robi ta dycha w cenie. mam dylemat który olej i płukanke i czy ceratec to produkt warty wypróbowania? z góry dzięki.
  8. też mi się wydawały dziwne te pomiary, dodam że były robione po wymianie czujnika ciśnienia dla pewności....nie wiem czy mierzyć jeszcze raz u kogoś innego...w następnym tygodniu będę miał czyszczoną miche/smog, myślę czy przy tej czynności nie zmienić oleju z castrola edge na Motul x cees albo x clean albo valvoline synpower plus Ceratec a wczesniej płukanka LM engine flush albo flush proline ta droższa. Jak myślicie, który olej i płukanka?
  9. witam, mam podobny problem jak pewnie niektórzy wyżej w moim 1.8 bex, zaczęło się od dźwięków dość głośnego grzechotania i swiszczenia z silnika po zimnym rozruchu, teraz grzechotanie występuje też mniej lub bardziej na ciepłym na jalowymbiegu, dodam że w czasie jazdy nic sie nie dzieje, zbiera się ładnie, nie szarpie nie tłucze nic, troszkę głośniej chodzi silnik, jedyne co zauważyłem, i przy obciążeniu większym przy dużej prędkości włączyła mi się kontrolka ciśnienia oleju i gaśnie dopiero po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu, zapala sie ponownie gdy się auto znów wkręci na duże obroty i prędkość. komputer pokazuje tylko błąd 16727 po 343 camshaft position sensor....dzis wymieniony czujnik ciśnienia oleju i zmierzone ciśnienia-sa w normie, zacząłem od najtańszych spraw... czyli rozumiem że pompę i smog w misce mogę już odrzucić ? czy niekoniecznie?
  10. witam, mam na imię Marcin, pochodzę i mieszkam w Mielcu na Podkarpaciu. kupilem niedawno swoje pierwsze audi: a4 b6 2004 1.8t bex, stąd moja obecność tutaj pozdrawiam Wszystkich
  11. witam, rozlatuje mi się tłumik środkowy w mojej b6, czy mogę założyć do BEX tłumik środkowy z 163 konnej wersji albo 150? czy to jest to samo? ewentualnie czy moze mi ktos dac numer seryjny tej czesci? z góry dzięki za odpowiedź i pozdrawiam
  12. witam, ogrzewam temat, mam podobnie w moim b6 1.8 turbo bex, skrzynia 6 biegowa, mianowicie ciężko czasem wbić wsteczny bieg, nie zawsze, ale największy problem zauważyłem jak auto stoi pod górkę, może tak po prostu się udało bo.jaki miało by mieć to wpływ, dodam że przy zgaszonym silniku chodzi wszytko pięknie, wsteczny wbijam bez problemu a gdy odpale już czuć opór, czasami większy czasami mniejszy. z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...