Skocz do zawartości

lukaszg_89

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O lukaszg_89

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Orzechówka

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia lukaszg_89

0

Reputacja

  1. Po długich próbach naprawy auta, po zmianie przepustnicy oraz regeneracji rozrusznika (co nic nie pomogło) wymieniłem listwe wtryskową i auto pali na strzał w każdym momencie :). Przy wymianie zauważyłem krople benzyny na końcówkach wtrysków. Prawdopodobnie na postoju benzyna zalewała świece i stąd te problemy z paleniem. Problem rozwiązany.
  2. Witam ponownie. Usterka ciągle nie została zdiagnozowana. wymieniłem pompę paliwa i auto przez dzień odpalało normalnie i już myślałem ze winna temu wszystkiemu jest pompa, lecz po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów usterka wróciła. Sprawdzone zostało ciśnienie paliwa i szczelność układu. Wszystko działa bez zastrzeżeń, ciśnienie odpowiednie i nie spada na postoju. Sprawdzone czujniki które mogą decydować za palenie auta i wszystko dobrze. Najdziwniejsze w tym wszystkim jest to czemu auto po zgaszenia zapali na strzał a jak postoi 10 do 15 minut muszę go kręcić ze 6 sekund, tak samo z rana. Proszę o pomysły co może być nie tak.
  3. Ja dalej z tym samym problemem. Zauważyłem ze jeśli ściągnę wężyk paliwa z listwy (ciśnienie wytryśnięcia paliwa jest duże) i po założeniu przy załączeniu zapłonnu słyszę cięższe pompowanie pompy i wtedy auto pali na strzał. w każdym momencie. Domyśla sie ktoś co może być przyczyną takiego zachowania??? Proszę o rady.
  4. Niestety wymiana filtra też nic nie dała ani założenie zaworka zwrotnego. Teraz zastanawiam sie nad pompą paliwa może z nią jest coś nie tak, tylko nie wiem jak ją sprawdzić, a jest za droga zeby kupować ją w ciemno.
  5. Dziękuje za podpowiedzi. Sprawdze to i dam znać tak za tydzień czy pomogło.
  6. Świece mam nowe, tak odpalał przed założeniem gazu. Może jest gdzieś nieszczelność w układzie paliwowym, może zaczne od wymiany filtra paliwa. Podciśnienia też sprawdzałem. W układzie paliwowym jest jakiś zawór zwrotny??? może paliwo sie cofie. A jeśli chodzi o poprawne działanie wtrysków to jakie dają objawy zużycia?
  7. Witam wszystkich. Po przeczytaniu wszystkich wątków na forum nie spotkałem takiego samego problemu z audi b7 2.0 alt. Problem dotyczy ciężkiego odpalanie na zimnym oraz na ciepłym silniku. za każdym razem muszę kręcić około 6 sekund lub dłużej przy czym zauważyłem ze jeśli nacisnę pedał gazu auto szybciej sie zbiera do odpalania. Pali na strzał jeśli po zgaszeniu zaraz go zapalam, nie ważne czy ciepły czy zimny. Brak błędów, wymieniony czujnik prędkości obrotowej oraz czujnik temp. silnika. Brak poprawy. Po zapaleniu chodzi bez zastrzeżeń. Próbowałem przed zapaleniem włączać kilkakrotnie zapłon tez bez poprawy. Nie wiem co jeszcze mogę sprawdzić. Proszę o rade.
  8. lukaszg_89

    Ciężko pali

    Witam. Znalazłeś odpowiedz dlaczego auto sie tak zachowuje? Mam ten sam problem i szukam pomocy. Żadnych błędów nie ma.
  9. Witam, posiadam audi a4 b7 z silnikiem 2.0 20v ALT. Mam nadaieje ze znajde rozwiązanie mojego problemu na tym forum. Z przyjemnością pomogę innym użytkownikom. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...