Skocz do zawartości

B@cardi

Pasjonat
  • Postów

    47
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O B@cardi

Informacje

  • Imię
    Adam
  • Miasto
    białystok

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

1039 wyświetleń profilu

Osiągnięcia B@cardi

0

Reputacja

  1. Nie musi to oznaczać UPG ale ja najpierw odpowietrzył bym układ i zrobił test na co2.
  2. Jak masz zimne powietrze na postoju a w czasie jazdy na obrotach ciepło to masz zapowietrzony układ.
  3. Jeżeli masz olej w normie czyli przy maksimum na bagnecie to jest to wina elektryki czyli zaczął bym od tego czy na przekręconym zapłonie widać na fisie że masz otwartą maskę? Jeżeli nie to masz problem z czujnikiem maski i wtedy błąd może ci wyskakiwać i albo wymiana zamka z czujnikiem albo naprawa, druga przyczyna do sprawdzenia okablowanie od czujnika poziomu oleju w misie olejowej czy nie jest gdzieś przetarte, czujnika poziomu bym na twoim miejscu nie wymieniał nie potrzebne koszty nikomu nie pomogło to że wymienili.
  4. Nie trzeba odłączać akumulatora wystarczy że na przekręconym zapłonie otworzysz maskę na kilka sekund aż zgaśnie kontrolka
  5. Ja bym najpierw sprawdził czujnik temperatury odpowiedzialny między innymi za wskaźnik .
  6. Musisz schowek u pasażera zdemontować.
  7. Ja bym na początek zmienił stację do tankowania.
  8. Może być rozwalony vanos i tez będzie pokazywało wypadanie zapłonu.
  9. B@cardi

    Problem z odpaleniem

    Paliwo się cofa, bądź nieszczelność na listwie.
  10. Prawidłowo odpowietrzony układ powinien zachowywać się jak na filmie.
  11. W grodzi pod szybą wychadzą dwa przewody z nagrzewnicy w jednym masz dziurkę jak poluzujesz opaskę ściągasz delikatnie wąż i upuszczasz powietrze aż będzie wybijało ciśnienie płynu nazywasz z powrotem przewód i koniec. Oczywiście wszystko na rozgrzanym silniku tak by obieg na termostacie był otwarty.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...