Skocz do zawartości

pit116

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pit116

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Plock

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

713 wyświetleń profilu

Osiągnięcia pit116

0

Reputacja

  1. Mozesz podpowiedziec o jaka wiazke chodzi jakies zdj czy cos ,mam dokladnie taki sam problem Z gory dziekuje
  2. Witam mam jedno pytanie czy niesprawny czujnik pedału sprzęgła może powodować szarpania pojazdem podczas przyspieszania ? Ponieważ od wczoraj borykam się z problemem szarpania pojazdu i po podłączeniu vaga wyskoczył ten błąd 17947. Dodam że na jałowym biegu gdy powoli dodaje gazu to płynnie obroty rosną lecz gdy gwałtownie wcisne gaz zaszarpie karoserią tak jakby nie pracował na wszystkich cylindrach lecz wypadania zapłonu nie ma w ogóle .
  3. pit116

    Gaśnie po długiej jeździe.

    Czy jest to możliwe ze vag nie pokaże żadnego błędu zaraz po tym jak auto samo zgaśnie ? Ponieważ wracaliśmy z wakacji miałem vaga przy sobie od razu skan i nic zero błędów.
  4. Witam wszystkich . Problem jaki występuje w moim aucie to nagłe gaśnięcie po długiej jeździe. Ostatnio wymieniony został czujnik cieczy G83 ponieważ wywalało błąd wskazujący na jego usterkę lecz to nic nie dało , a odnośnie tego czujnika błędy już się nie pojawiają. Na vagu brak jakichkolwiek błędów oraz gdy auto postoi jakąś chwilę odpala normalnie.
  5. pit116

    Szarpanie karoserią

    Witam Panowie i Panie błędy 16684 i 16687 szarpie budą cały czas podczas przyspieszania mocniej im wyżej obroty tym mniej czuc szarpanie . Dodam że błędy pokazują się tylko podczas jazdy ( wtedy zaczyna migać check) na biegu jałowym zero błedów.
  6. pit116

    Sonda Lambda

    Witam Czy to normalne ze korekty dlugo i krotkoterminowe stoja caly czas na zero ??? VID_20200315_161335.mp4
  7. Witam Jak w temacie mam problem tylko i wyłącznie na zimnym silniku i tylko wtedy kiedy silnik jest na ssaniu potem jest juz wszystko dobrze , błędów brak dodaje fotke z grup 32,33,2. Jest to praca silnika na biegu jałowym. Korekty w grupie 32 na zimnym silniku stoja na "0" nic sie zmienia gdy silnik sie rozgrzeje w pierwszej kratce wskoczy na 2.4 i tak stoi kratka nr.2 stale zero. Regulator sondy na zimnym pokazuje grubo ponad 20% gdy sie rozgrzeje zaczyna skakac +,- 5% . Ogolnie silnik pracuje równo obroty nie skacza nie faluja ,nawet te drgania na ssaniu sa rownomierne. Swiece wymienione 8 miesiecy temu cewki sprawne. Jestem laikiem w tych sprawach za wszelaka pomoc dziekuje.
  8. pit116

    Wariator czy nastawnik ???

    Witam , jestem świeżo po wymianie wałków rozrządu oraz szklanek (jedna z nich była dziurawa) po tym zabiegu auto terkocze .Terkot ten kiedy dodamy gazu jakby cichnie. Dodam że podczas uruchamiania silnika nie ma tego charakterystycznego zgrzytu kojarzącego się z wariatorem. Auto przyspiesza według mnie bardzo dobrze, obroty na biegu jałowym stoją w miejscu. Podczas jazdy auto sprawuje się normalnie nie szarpie ciągnie równo nie to co przed wymianą szklanek i wałków. Auto także szarpie nie równomiernie na biegu jałowym . Dodam jeszcze że ten terkot silnika słychać jakby z kolektora ssącego , klapy sprawdzane są ok ,gruszka uruchamia dźwignie , cewki sprawne . Nie mam więcej pomysłów za wszelaką pomoc bardzo dziękuję .
  9. pit116

    Terkot silnika

    Witam , jestem świeżo po wymianie wałków rozrządu oraz szklanek (jedna z nich była dziurawa) po tym zabiegu auto terkocze .Terkot ten kiedy dodamy gazu jakby cichnie. Dodam że podczas uruchamiania silnika nie ma tego charakterystycznego zgrzytu kojarzącego się z wariatorem. Auto przyspiesza według mnie bardzo dobrze, obroty na biegu jałowym stoją w miejscu. Podczas jazdy auto sprawuje się normalnie nie szarpie ciągnie równo nie to co przed wymianą szklanek i wałków. Auto także szarpie nie równomiernie na biegu jałowym . Dodam jeszcze że ten terkot silnika słychać jakby z kolektora ssącego , klapy sprawdzane są ok ,gruszka uruchamia dźwignie , cewki sprawne . Nie mam więcej pomysłów za wszelaką pomoc bardzo dziękuję .
  10. Panowie a u mnie sytuacja z tym olejem wyglada tak . Jade do pracy na 12h wychodze o 18 sprawdzam olej ponad polowa na miarce jest fajnie i tak sobie sprawdzalem 4 dni z rzedu w ten sam sposob i olej za kazdym razem taki sam stan sprawdzany po 12 godzinnym postoju zaznaczam. Nastepnego dnia sprawdzam stan o godzinie 12 w poludnie samochod stał dobre 16 h temperatura +3 patrze na bagnet a tam ponad stan i to spoooro ponad stan plyn chlodniczy w normie bez przybytkow i ubytkow . Niech mnie ktos oswieci o co tu chodzi z gory dziekuje.
  11. pit116

    Napinacz łańcucha rozrządu

    to jest przyczyną tego stukanie wałki do wymiany czy szklanki też jeżeli walki są już tak wytarte ???
  12. pit116

    Napinacz łańcucha rozrządu

    Panowie ja was rozumiem i wiem że na pewno macie rację w tym co piszecie przed audi miałeś Seata cordobę 1.9 90 km 2000r żadnych dokumentów nic przy zakupie zalałem pierw jakiegoś lotosa pełny synt żeby zobaczyć jak się spisze auto było bardzo dobrze więc po roku zmieniłem na castrola edge do dizlow ,5 lat przez tyle czasu co go miałem zjadł może ze 400 gramów oliwy. Teraz ten alt. Mam zamiar zmienić tylko boję się, bo teraz łyka mi litr na tys a po zmianie na pełny synt czy nie będzie to 0,5 na tys
  13. pit116

    Napinacz łańcucha rozrządu

    Samochód posiadam od lutego poprzedni właściciel lał tego mobila być może tak sądził ze zmniejszy się pobór tej oliwy. Mam tylko pytanie czy jeżeli zmienię olej na któryś z tych co podajecie, to zwiększy się pobór czy będzie tak jak było do tej pory???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...