Skocz do zawartości

Chudy2525

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Chudy2525

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Libiąż

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

589 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Chudy2525

0

Reputacja

  1. Również mam ten problem. Znalazłem że sterownik Can gateway może być przyczyną i dawać takie oznaki. Nie miałem czasu sprawdzić ale mam Zamiar wymienić tylko znajdę czas?
  2. Chudy2525

    Wymiana rozrzadu 2.0 ALT

    Witam To nie wina napinacze czy łańcucha?, tam jest winny wariator. Ja miałem ten sam problem z terkotaniem przez 3 sekundy po rozruchu. Wariator wysyłałem do regeneracji do Rzeszowa i teraz mam spokuj nawet przy minus 15 stopni nic nie słychać.
  3. Chudy2525

    Wymiana rozrzadu 2.0 ALT

    U mnie był klekot na zimnym to wysłałem wariator z nastawnikiem do regeneracji i teraz mam narazie spokój? jak ci klekocze na zimnym to na 100% wariator?
  4. Witam Szukam kogoś z okolic Oświęcim,Krakow kto umiałby i miałby możliwość usunąć sondę lambadę za katalizatorem z komputera z ( systemu na stałe) Pozdrawiam
  5. Witam szukam osoby do wykasowania sondy lambda za katalizatorem z komputera Audi a4 b6 2.0 ALT Małopolska
  6. Chudy2525

    kto wymieni wariator

    Efekt super. Hrobot, klekotanie przy rozruchu jak jest zimny ustał nic nie słychać jestem zadowolony. Rozrządu nie blokowała nie musiałem.
  7. Chudy2525

    kto wymieni wariator

    Nie wiem gdzie ale jak masz garaż to idzie to samemu ogarnąć. Ja za pierwszym razem to rozbierałem 4 godziny do sciągnięcia wałka wydechowego i wałka ssącego wraz z wariatorem i nastawnikiem a składanie zajeło mi 8godzin po 2tygodniach jak wariator wrócił z regeneracji.
  8. Ciśnienie na tłokach 1* 12.5 2* 13 3* 12.5 4* 12.5 Pytanie co myślicie o tych pomiarach?? 2.0 ALE BIERZE NAWET DO 1L na 1000 km
  9. Chudy2525

    2.0 ALT BAGNET

    Witam Mam pytanie czy są różne rodzaje bagnetu do mojego auta czy jest tylko jeden?? Jeśli miałby ktoś numer części byłbym wdzięczny. Poszukuje bagnetu poziomu oleju do a4 b6 2.0 ALT
  10. Chudy2525

    Simering

    Witam Czy da się wymienić simering wałka wydechowego od strony chłodnicy bez rozbieranie góry silnika?? Audi a4 b6 2.0 ALT
  11. Całego silnika nie robiłem. Rozbierałem przedni rozrzad cały przudpózniej , pokrywe , następnie jeszcze odkręcałem (nie wiem jak sie ta czesc nazywa) ja to nazywam pokrywa która trzyma oba wałki no i cały tył żeby się dostać do nastawnika z wariatorem. Rozbierania miałem 4godziny a składałem 8godzin? Szczęsliwego Nowego Roku ?
  12. Nie jestem jakimś super mechanikiem co powytykałby " ja bym zrobił lepiej i dokładniej" hehe jestem zwykłym włascicielem samochodu co pare rzeczy umie zrobić sam:) co zrobilem z pomiarów założyłem napinacz łańcuch posprawdzałem szczelinomierzem i podokręcałem według norm kluczem dynamometrycznym:) żadne mi tam pomiary, jeszcze cisnienie oleju będe robiĺ i kompresje na tłokach ale to z ciekawosci:) chodzi dobrze to już nie grzebie:)
  13. Spokojnie na sylikon uważałem nie ma szans żeby coś sie dostało do silnika:) wszystko było powoli i dokładnie robione z uwagą na to żeby nie wycisło silikonu do komory silnika:) Najbardziej cieszy Mnie to że już nie klepie jak diesel nawt jak jeat -5°C
  14. Witam Pochwale się małą naprawą silnika Przed naprawa na 500kilometrów brał mi 0,5 L oleju nie moglem tego znieść a zwłaszcza jak zaczął klepać jak diesel przy zimniejszych dniach po całej nioy postoju na parkingu. Wyrozbierałem na początek wszystko do wałków, wymieniłem Napinacz(aso) Łańcuch(aso) Nastawnik i wariator regenerowalem wysłałem z wałkiem ssacym bo nie mogem sciągnąć także oczyscili i wyglądał jak nowy. Oczyscilem wszystkie kanaliki olejowe Nowy korek Uszczelka pokrywy nowa Wszystko złożyłem na sylikonie każdą pierdołke, uszczele nastawnika, wszystko którędy mógł uciekać olej. Do tego wymiana Separator po modyfikacji Odma Nowe oringi Pouszczelniane wszystko żebu lewego powietrza nie brał i jestem narazie zadowolony. Zrobiłem narazie 600 kikometrów 50/50 miasto nie oszczędzałem na swiatłach ostre ruszanie wysokie obroty predkość od 50 do 90. Autostrada od 100 do 180km/h max 4tys obrotów. Następnego dnia sprawdzałem z małą niepewnoscią ale wziął mi 100 na bagnecie jest prawie pełny stan;) Oczywiscie wszystko robiłem sam więc wiem co mam zrobione nie jak u mechanika:)
  15. Znalazłem filmik z samego począdku zaraz po naprawie było -3°C pierwsze odpalenie na ssaniu i tam słychać takie cykanie to po lewej stronie jakiś zaworek od zbiornika czy od odpowietrzenia zbiornika paliwa ale przy pierwszym rozruchu nie było słychać wariatora ani żadnego ninnego odglosu typu "klekot diesel"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...