Jump to content

Chudy2525

Pasjonat
  • Content Count

    21
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Chudy2525

Informacje

  • First name
    Tomasz
  • Location
    Libiąż

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Limuzyna
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

359 profile views
  1. U mnie był klekot na zimnym to wysłałem wariator z nastawnikiem do regeneracji i teraz mam narazie spokój😁 jak ci klekocze na zimnym to na 100% wariator😁
  2. Witam Szukam kogoś z okolic Oświęcim,Krakow kto umiałby i miałby możliwość usunąć sondę lambadę za katalizatorem z komputera z ( systemu na stałe) Pozdrawiam
  3. Witam szukam osoby do wykasowania sondy lambda za katalizatorem z komputera Audi a4 b6 2.0 ALT Małopolska
  4. Efekt super. Hrobot, klekotanie przy rozruchu jak jest zimny ustał nic nie słychać jestem zadowolony. Rozrządu nie blokowała nie musiałem.
  5. Nie wiem gdzie ale jak masz garaż to idzie to samemu ogarnąć. Ja za pierwszym razem to rozbierałem 4 godziny do sciągnięcia wałka wydechowego i wałka ssącego wraz z wariatorem i nastawnikiem a składanie zajeło mi 8godzin po 2tygodniach jak wariator wrócił z regeneracji.
  6. Ciśnienie na tłokach 1* 12.5 2* 13 3* 12.5 4* 12.5 Pytanie co myślicie o tych pomiarach?? 2.0 ALE BIERZE NAWET DO 1L na 1000 km
  7. Witam Mam pytanie czy są różne rodzaje bagnetu do mojego auta czy jest tylko jeden?? Jeśli miałby ktoś numer części byłbym wdzięczny. Poszukuje bagnetu poziomu oleju do a4 b6 2.0 ALT
  8. Chudy2525

    Simering

    Witam Czy da się wymienić simering wałka wydechowego od strony chłodnicy bez rozbieranie góry silnika?? Audi a4 b6 2.0 ALT
  9. Całego silnika nie robiłem. Rozbierałem przedni rozrzad cały przudpózniej , pokrywe , następnie jeszcze odkręcałem (nie wiem jak sie ta czesc nazywa) ja to nazywam pokrywa która trzyma oba wałki no i cały tył żeby się dostać do nastawnika z wariatorem. Rozbierania miałem 4godziny a składałem 8godzin? Szczęsliwego Nowego Roku ?
  10. Nie jestem jakimś super mechanikiem co powytykałby " ja bym zrobił lepiej i dokładniej" hehe jestem zwykłym włascicielem samochodu co pare rzeczy umie zrobić sam:) co zrobilem z pomiarów założyłem napinacz łańcuch posprawdzałem szczelinomierzem i podokręcałem według norm kluczem dynamometrycznym:) żadne mi tam pomiary, jeszcze cisnienie oleju będe robiĺ i kompresje na tłokach ale to z ciekawosci:) chodzi dobrze to już nie grzebie:)
  11. Spokojnie na sylikon uważałem nie ma szans żeby coś sie dostało do silnika:) wszystko było powoli i dokładnie robione z uwagą na to żeby nie wycisło silikonu do komory silnika:) Najbardziej cieszy Mnie to że już nie klepie jak diesel nawt jak jeat -5°C
  12. Witam Pochwale się małą naprawą silnika Przed naprawa na 500kilometrów brał mi 0,5 L oleju nie moglem tego znieść a zwłaszcza jak zaczął klepać jak diesel przy zimniejszych dniach po całej nioy postoju na parkingu. Wyrozbierałem na początek wszystko do wałków, wymieniłem Napinacz(aso) Łańcuch(aso) Nastawnik i wariator regenerowalem wysłałem z wałkiem ssacym bo nie mogem sciągnąć także oczyscili i wyglądał jak nowy. Oczyscilem wszystkie kanaliki olejowe Nowy korek Uszczelka pokrywy nowa Wszystko złożyłem na sylikonie każdą pierdołke, usz
  13. Znalazłem filmik z samego począdku zaraz po naprawie było -3°C pierwsze odpalenie na ssaniu i tam słychać takie cykanie to po lewej stronie jakiś zaworek od zbiornika czy od odpowietrzenia zbiornika paliwa ale przy pierwszym rozruchu nie było słychać wariatora ani żadnego ninnego odglosu typu "klekot diesel"
  14. Oczywiscie wstawie lecz narazie nie mam zby dużo czasu, spróbuje jeszcze w tym tygodniu zrobic filmik i wstawić. Zrobiłem już 500kilometrów i jak narazie jestem zadowolony"odpukać" na miarce nie widzę ubytku oleju i nie oszczędzałem autka bo prędkość była od 60 do 180km/h i ostre ruszanie ze świateł w zatłoczonym krakowie:)
×
×
  • Create New...