
Ir-ek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Ir-ek

Informacje
-
Imię
Irek
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Przekodowałem u siebie ASS 3G High - naprawde jest różnica, mam tylko jeden problem dotyczacy stopniowania glosności, bo albo gra bardzo cicho albo po przekreceniu regulacji o jeden stopień od razu dużo głośniej, przed kodowaniem jakby działało to z mniejszym przeskokiem, ma ktoś tak u siebie ? idzie sobie z tym jakoś poradzić ?
-
Odgrzeje trochę temat, jakiś dobry mechanik od takich rzeczy jak przeguby, polosie, elementy zawieszenia? Ktoś poleci kogoś?
-
Witajcie, Orientuje się ktoś z Was może czy regulatory ciśnienia na listwie CR które mają OEM oznaczenie 057130764H występujące w dwóch różnych wersjach o numerze Boscha 0 281 002 858 lub 0 281 006 003 czymś się różnią między sobą, bo występują w sklepach internetowych jako dwa inne produkty o różnych cenach i nie wiem który powinienem wybrać. U siebie mam w ogóle jeszcze coś innego nr OEM 057130764H a ten drugi numer to 0 281 002 859 Z góry dzięki za odpowiedź.
-
Stukot na biegu jałowym - luz łożyska półosi w skrzyni
Ir-ek odpowiedział(a) na Riciii temat w Audi A4 B8
Powiedzcie czy orientuje się ktoś gdzie we Wrocławiu można oddać samochód w dobre ręce, żeby usunęli ten problem ? czy ktoś z Was może już we Wrocławiu to robił ? z góry dzięki za odpowiedz -
Delikatne drganie podczas jazdy na biegu jałowym (dojeżdżanie do świateł) ?
Ir-ek odpowiedział(a) na kamilm1204 temat w 2.0TDI
Też bym się chetnie dowiedział co to może być, czy takie objawy może dawać np poduszka pod skrzynia ? -
Jak zdiagnozować uszkodzone poduszki silnika w A4 B8?
Ir-ek odpowiedział(a) na Kriss SierraFan temat w 2.0TDI
Panowie, jak ktoś wymieniał poduszki pod silnikiem to niech się pochwali przy jakim przebiegu i ile Waszym zdaniem wytrzymują te elementy w silniku TDI ? Chyba nie jest to jakiś nagminnie psujący się kolejny element w B8 ? którym trzeba się przejmować i jeszcze pytanie czy jeśli wyskoczy jakiś błąd od poduszki to widać go gdzieś na zegarach ? czy tylko można go sprawdzić przez kabel ? -
Panowie, jak ktoś wymieniał poduszki pod silnikiem to niech się pochwali przy jakim przebiegu i ile Waszym zdaniem wytrzymują te elementy w silniku TDI ?
-
Panowie powiedzcie co myślicie na temat takich aukcji: http://allegro.pl/a4-a5-q5-sprzeglo-kolo-dwumasowe-2-0tdi-0b1105266-i6980121653.html czy zaryzykowalibyście zakupu ?
-
I jak tam udało się cos w temacie rozwiązać ? bo aż jestem ciekawy co to może być ?
-
Daj znać jak pozbędziesz się problemu bo aż jestem ciekawy co to może być. Ja u siebie mam bardzo delikatne drgania tak przy ok 80-90 kmh i juz mi brakuje pomysłów.
-
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
Ir-ek odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Powiem Ci że pojeździłem trochę i tez mam to samo co Ty, czyli zostały mi bardzo bardzo małe drgania przy prędkości 80-90 kmh, powyżej już nic, odczuwalne tak naprawdę tylko na kierownicy, ale to też ja je czuje ponieważ po wcześniejszych przygodach jestem po prostu strasznie przewrażliwiony czy ktoś z Was miał takie coś? Od czego to może być, co jeszcze można sprawdzić ? -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
Ir-ek odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Napisze trochę od siebie, jak udało mi się wygrać walkę z wibracjami (może komuś się to przyda): - wyważałem koła chyba ze 3 razy (łącznie z testem drogowym) - wibrację ciągle były - wymieniłem przednie i tylne tarcze hamulcowe z klockami ATE - bez zmian - ciągle wibruje - próbowałem zmieniać koła miejscami również pojeździć trochę na zimówkach - niby coś tam zmieniało się delikatnie z zakresem prędkości ale daje wibrowało - pomimo że miałem poliftowe banany czyli: 75mm i m14, wymieniłem je na nowe - po tym zabiegu 80% wibracji przeszło - pozostały jednak te przy hamowaniu co jeszcze gorzej wpływało na moje samopoczucie ponieważ miałem nowe tarcze które tanie wcale nie były Postanowiłem więc sprawdzić jeszcze raz wszystko po kolei: - z uwagi na to że tarcze wymieniałem w niesprawdzonym warsztacie, postanowiłem im się lepiej przyjrzeć - po ich demontażu okazało się że jakiś "mądry" mechanik miedzy tarcze a piastę napsikał smar ceramiczny który przyjął postać gumy (i tutaj nauczka, że albo oddajemy samochód do zaufanego warsztatu, albo patrzymy mechanikom na ręce, a najlepiej jak mamy warunki takie rzeczy robić samemu) - tarcze i piasty zostały dokładnie wyczyszczone i ponownie zamontowane bez żadnych dodatkowych mazideł pod spodem - dodatkowo ponownie oddałem koła na test drogowy - tak dla pewności - i okazało się że firma w Szczecinie (Premio czy jakoś tak) posiadająca maszynę Hunter albo nie umie jej obsłużyć albo mają w d!@*e klienta (nawet nie pozwalają wejść na warsztat zapytać jakie wnioski z ważenia) bo wszystkie koła wymagały ponownej optymalizacji i innego rozmieszczenia na aucie (tu pochwała dla firmy LATEX we Wrocławiu za naprawdę solidne podejście do tematu) Po tych wszystkich zabiegach wsiadłem do auta i w końcu mogę cieszyć się tym jak moje Audi powinno jeździć i hamować. Mam nadzieje że na zawsze pożegnałem wibrator. Wniosek z tego taki, że zawieszenie w tym aucie jest bardzo wrażliwe na głupotę mechaników i wykonanie pracy na odpie!@#l przy tak podstawowych elementach jak koła i hamulce. -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
Ir-ek odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Koła ważone z testem drogowym, przednie piasty sprawdzone jeśli chodzi o bicie, wszystko w normie. Pozostaje sprawdzić jeszcze tył. Jakie waszym zdaniem są maksymalne wartości przy teście drogowym dla Audi bo widzę ze to zawieszenie jest takie czułe jak nigdzie. -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
Ir-ek odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Pomierzylem swoje banany i tuleje mam 75mm śruba M14 czyli jak w poliftowym a auto z 2011 roku. A objawy typowo jak opisane tutaj jeśli chodzi o wibracje. I teraz zastanawiam się czy je wymieniać na nowe? Tylko co jak nie pomoże? Co kolejne brać pod uwagę? -
Drgania na kierownicy w zakresie prędkości 110-140 km/h w Audi A4 B8
Ir-ek odpowiedział(a) na qubanat temat w Audi A4 B8
Tak jak mówicie, zmierzyłem mam 75mm, sworzeń nie wiem jaki mam ale możliwe ze M12, problem jest taki że mam wibracje takie jak opisujecie przy ok 75 - 90 lekkie i miedzy 130 - 150 najmocniejsze już normalnie załamać się można koła rożne zakładane 10 razy ważone, tarcze nowe, bicie sprawdzone jest 0,03mm, a ciągle wibruje raz mocniej raz słabiej, sam nie wiem od czego to zależy. Jak myślicie wymieniać wahacze mimo wszystko ? może się te tuleje 75mm zużyły u mnie i nie tłumią jak trzeba ?