Skocz do zawartości

swiezy87

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O swiezy87

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Katowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ARM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia swiezy87

0

Reputacja

  1. Wiecie może czy zestaw sachs 3000 722 002 podejdzie do 1.6 ARM skrzynia DVP ?
  2. Sprawdziłem dokładnie, gruszka odpuszcza dopiero przy dość mocnym dodaniu gazu wygląda że tak ma być.
  3. Witam, mam problem jak przypuszczam ze sterowaniem gruszki podciśnienia. Po uruchomieniu silnika gruszka jest zasysana natomiast nic się nie dzieje przy dodaniu gazu. Napięcie na wtyczce elektrozaworu pomiędzy 12-14 V w zależności od obrotów. Po odpięciu wtyczki od elektrozaworu gruszka wysuwa cięgno po ponownym podpięciu gruszka jest zasysana. Wygląda to na brak sterowania elektrozaworu. Gzie zaczyna się wiązka przewodów idąca do elektrozaworu ? Ktoś miał podobny przypadek ?
  4. Sprzedający pokrywa koszty. Nie poinformował mnie o większym remoncie silnika wykonanym 2-3 miesiące wcześniej. Warsztat w którym dokonywał naprawy nie poczuwa się do odpowiedzialności wobec nowego właściciela samochodu. Rozrząd też był niby wymieniany a sprężyna w rolce spadła przy :/ Pozostaje mi Jeszce do rozwiązanie kwestia ciężkiej pracy skrzyni.
  5. Witam, Czy ktoś orientuje się może czy a audi a4 b5 1.6 ARM z 2000r skrzynia DVP jest koło dwumasowe ?
  6. Witam, Mam problem z biegami w mojej b5. Skrzynia manualna o kodzie DVP. Biegi chodzą ciężko, nie mogę powiedzieć że haczą ale z rana po przejechaniu kilkuset metrów ciężko wrzucić którykolwiek bieg. Pomaga poruszanie lewarkiem na luzie i wrzucenie odpowiedniego biegu. Wybierak mocno sprężynuje przy próbie obrotu w lewo lub prawo. Na wyłączonym silniku bez wciśniętego sprzęgła tez czuć opór, po wciśnięciu sprzęgła jest lepiej. Po przejechaniu kilkunastu km problem ustępuje biegi wchodzą bez jakiegokolwiek oporu. Wczoraj miałem wymieniony zimmerring wybieraka bo ciekł, poziom oleju w skrzyni ok. Macie jakieś sugestie ? Aktualizacja. Przejechałem już sporo km, poobserwowałem problem z wrzucaniem biegów. 1 nie można swobodnie wrzucić jeśli auto się toczy do 5kmh, powyżej tej prędkości trzeba się mocno siłować z lewarkiem. Z 2 jest identyczny problem przy wyższej prędkości. Problem odczuwalny jest najbardziej kiedy jest potrzeba zredukować np z 4 na 2. Zastanawiam się czy to nie synchronizatory siadają ?
  7. Okazało się ze głowica była źle splanowana. Wgłębienie na pierwszym cylindrze, dlatego ten wyciek. Splanowano ponownie głowice, nowe uszczelki itp obecnie sucho bez wycieków.
  8. Witam, moje pytanie jest jak powinien być ustawiony napinacz paska rozrządu w silniku 1.6 ARM ? W sam naprawiam jest informacja że znacznik 9 powinien być około 10 mm poniżej wcięcia 11 natomiast instrukcja SKF informuje że znacznik powinien się znajdować na wcięciu.
  9. swiezy87

    [b5 1.6] analiza spalin

    Witam, wykonywałem dziś badanie analizy spalin. Zastrzeżenia diagnosty wzbudziła lambda, pozostałe parametry w normie zarówno na biegu jałowym jak i przy 2,5 tyś obr. Dla biegu jałowego lambda wynosiła 1,01 natomiast dla 2,5 tyś obr 1,125 jak interpretować taki wynik pomiarów w czym może leżeć przyczyna ? Niestety nie mam wydruku zepsuła się drukarka a zdjęcia nie zrobiłem :/
  10. Dziś odwiedziłem mechanika w celu dokładnych oględzin silnika. Podobno olej który zbiera się na łapie silnika to pozostałości naprawionej usterki. Generalnie samochód miał regenerowaną głowicę. Niestety poprzedni właściciel nic o tym nie wypominał a z oględzin wynika że to świeża naprawa. Mam nadzieję że zostało to wykonane poprawnie. Ewentualne wycieki są do obserwacji, na tą chwilę jest Ok. Pozdrawiam.
  11. Witam, Andrzej z Katowic Audi a4 b5 1.6 arm 2000r Pozdrawiam
  12. Witam szanownych kolegów z forum Jestem świeżo upieczonym właścicielem audi a4 1.6 ARM 2000r. Mam problem z wyciekiem oleju z silnika. Dostęp jest mocno utrudniony nawet od spodu nie wszystko można obejrzeć. Z tego co dziś zauważyłem mam zaolejone całe mocowanie silnika od strony kolektora wylotowego. Wymieniłem już uszczelkę pod pokrywą zaworów, niestety nic to nie dało. Wygląda to jak by cały wyciekający olej spływa po silniku na łapę pod kolektorem wydechowym. Czy ktoś miał może podobny problem ?. W najgorszym wypadku będzie to uszczelka pod głowicą ale mam co do tego sporo wątpliwości. Olej jest czysty płyn chłodniczy też. Dodałem zdjęcie polądaow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...