Skocz do zawartości

Becker21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Becker21

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Becker21

0

Reputacja

  1. Hey mógłby ktoś opisać gdzie szukać poszczególnych grup i jak zrobić adaptację ? Dzięki z góry ;]
  2. A co z osuszaczem ? Jeździłem bez klimy z miesiąc czasu. Wymieniać? Czy tylko nabić?
  3. Witam, czy jest możliwość rozszczelnienia układu poprzez uszkodzony czujnik ciśnienia klimatyzacji? Jechałem z klimą i nagle włączył mi się ECON , po powrocie do domu zauważyłem , że wtyczka od czujnika jest odłączona ale niestety po podłączeniu dalej nie działało. Kupiłem nowy czujnik błędów już nie ma ale ciśnienie na nowym czujniku pokazuje 1.0 czyli brak czynnika w obiegu. Dodam jeszcze , że podczas dmuchania w stary czujnik to powietrze przez niego przechodzi od pinów przez otwór który się wkręca w układ. Czy to normalne'? Niestety jeździłem tak z miesiąc czasu i coś czuję , że osuszacz do wymiany przed nabiciem ... Pozdro
  4. Witam , od pewnego czasu podczas jazdy silnik zmienił swoją charakterystykę pracy, coś w deseń pracy na 3 zaworach ( podobny dźwięk takie jakby pyrkanie). Ten dźwięk występuje tylko gdy jadę na biegu niezależnie którym ( im wyższy tym słabiej słychać ) na luzie nie czuć tego i wydaje mi się, że motor pracuje normalnie. Czy może być to przyczyna związana ze sprzęgłem? Napędem ? Miał ktoś podobny przypadek? Błędy jakie są to 16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 001 - Upper Limit Exceeded 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Lean P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Pozdrawiam
  5. Witam Panowie, u mnie występuje następujący problem. Otóż podczas jazdy po przejechaniu pewnego dystansu zaczynają się drgania a później autko wpada w taki rezonans że praktycznie jakby nic nie zrobić (zmiana biegu, wciśnięcie sprzęgła) to zatrzymało by się. Po wciśnięciu sprzęgła wibracje ustają, można gazować i wszystko jest ok ale po włożeniu biegu (obojętnie jakiego) znów czuć jakby autko wchodziło w ten rezonans. Na zimnym wszystko ok, błędów brak. Wymieniłem już poduszki silnika i skrzyni. Coś z napędem? Tam szukać? Wysłane z mojego X600 przy użyciu Tapatalka
  6. Witam forumowiczów , tak jak w temacie posiadam b6 2.0 i problem dotyczy drgań podczas jazdy . Objawia się to drganiem drążka zmiany biegów , i całej karoserii ( raczej od przodu samochodu). Nie zawsze to czuć. Podczas jazdy czasami czuć jakby miał się silnik zatrzeć ( na 5tym biegu) , trzeba wtedy wcisnąć sprzęgło albo po prostu zmienić bieg bo jechać się nie da. Auto zapala normalnie , na biegu jałowym silnik pracuje równo , obroty nie skaczą. Sprawdzałem VAG jedyny błąd to padający katalizator ale to tak już jeżdżę z rok i nic się nie robiło.
  7. ok to w takim razie jest możliwość wyłączenia tego błędu o czujniku?
  8. Hey, mam podobny problem ten sam błąd 17947 ale po odkręceniu obudowy niestety zauważyłem, że nie posiadam czujnika sprzęgła... Czy ktoś go wcześniej wyjął? Pozdrawiam
  9. Witam Forumowiczów ;] Posiadam Audiczke a4b6 2001 z kolorowym FISem nr licznika 8E0920930H. Pomoże ktoś znaleźć wyświetlacz zastępczy kolorowy? Będę wdzięczny ! Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...