Skocz do zawartości

Sokol544

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Sokol544

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Ciechanów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia Sokol544

0

Reputacja

  1. Komputer sprawdzony, wszystkie przekazniki itd. tez. Czujnik polozenia walu przez mechanika i elektryka wymieniany ale w zadnym przypadku nie na nowy. Mechanik wykluczyl iz moze byc to czujnik polozenia walu elektryk samochodowy takze i stwierdzil ze jest to wina komputera lub koronki na wale...no ale zanim oddalem auto w dalsze rece mechanika wymienilem czujnik na nowy nie na zamiennik gdyz auto robie dla siebie i to byl problem...czujnik polozenia walu. Prawie dwa tygodnie auto unieruchomione przez taka mozna powiedziec ze glupote.
  2. 219 nowy. Czy czujnik polozenia walu daje sygnal na pompe paliwa?
  3. Witam. Jestem od niedawna "szczesliwym" posiadaczem audi a4 b6 z 2 litrowym benzynowym silnikiem. Mam problem, po wymianie akumulatora nie moge odpalic silnika. Po przekreceniu zaplonu wszystko "dziala" jedynym problemem jest zasilanie pompy paliwa. Wymieniony zostal przekaznik 219, do przekaznila 167 prad dochodzi, po zlaczeniu 30 z 87 zalacza sie tez pompka paliwowa - czyli jest sprawna. I teraz pytanie czy powodem tego moze byc wadliwy przekaznik czy tez z powodu slabego napiecia akumulatora gdyz jest 60 zalozona (nowa) ale jest blad po podlaczeniu - slabe napiecie - imobilizer odcina pompe...dodam ze nie ma zadnego dodatkowego alarmu wszystko rozebrane przejrzalem.
  4. *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Nowicjusz - Jesteś nowy na forum? Tutaj możesz się z nami przywitać." Zapraszam tu ->Regulamin. Tu się tylko witamy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...