
mix99
Pasjonat-
Postów
39 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mix99

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
wawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wymiana, rodzaje i lista liczników w Audi A4 B6 i B7
mix99 odpowiedział(a) na Slawek temat w Audi A4 B6/B7
Witam, Mam zegary z czerwonym fisem i uszkodzonym wyświetlaczem, chciałbym go wymienić na kolorowy tylko zastanawiam się co się stanie z przebiegiem, czy po wymianie zegarów będę miał dalej swój aktualny przebieg czy będzie wyświetlany przebieg auta z którego zostały wyciągnięte "nowe" zegary? -
jakieś czary mary ten Twój gazownik wyprawia, aut odpala na Pb jak złapie odpowiednią temperatura ma jeździć na samym LPG.
-
To że jest dużo podróbek motula to jest fakt i to że ktoś poleca coś innego (swoją drogą millers to też dobre oleje ) to nie jest żaden najazdy... No i wulgaryzmy można sobie darować, chyba że dyskusja o oleju silnikowy wywołuje aż takie emocje...
-
na forum wymyślili taki myk że na tył zakłada się podkładki podwyższające (do kupienia w aso), a na tył talerzyki z b5, trochę obniżają i w ten sposób można to trochę zniwelować.
-
też ma ori be i ten sam problem, zresztą dużo osób o tym na forum pisało że przód stoi wyżej niż tył.
-
u mnie jak zaczął wypadać zapłon na drugim cylindrze to najpierw zmierzyłem kompresję, było 4 bary....
-
ogólnie chyba wszystkie głowice z 1.8t podchodzą zamiennie, jedyne różnice, jakie musisz sprawdzić to wielkość kanałów dolotowych, te starsze mają większe ale to w niczym nie przeszkadza a podobno nawet lepiej. druga sprawa to czy głowice ma wyjście na pompe sai, którą Ty masz, starsze modele 1.8t tego nie miały, jeśli trafisz na taką trzeba po prostu zaślepić sai, ewentualnie całkiem go wywalić.
-
Mi przylega ładnie, w jednym miejscu zawsze zostaje tylko taka jakby "rysa" nieściągniętej wody, na poprzednich było to samo. Co do mocowań to nawet nie wiedziałem, że są różne typy, dzik mi przysłał odpowiedni, po zdjęciach wydaje mi się że też mam typ E.
-
Ja polecam Denso, brałem od dzika, żadnych dźwięków nie wydają. Zbierają dobrze ale nie idealnie, ale to już chyba bardziej wina szyby, po której widać że już 300k km przejeździła
-
jeśli to otarcia od opon to ciekawe jak teraz te opony wyglądają
-
nie mam czym, zresztą pierwszą lepszą praską z allgro raczej ciężko będzie zrobić przewód stalowy Info dla potomych (strasznie ciężko się tego doszukać ) długość przewodów sztywnych: -lewy przód - 41.5 cm -prawy przód - 105.5 cm -lewy tył 1. z pompy abs - 58 cm 2. dalsza część do zacisku - 273,5 cm -prawy tył 1. z pompy abs - 54 cm 2. dalsza część do zacisku - 192 cm
-
widocznie ślepy jestem, numer części itp jest, ale wymiarów nie widzę
-
No dokładnie. Mistrzu poratuj, jakie są długości przewodów sztywnych na tył, lewy i prawy, a4 b6 1.8t sedan, mam oba do wymiany... Nie mogę najpierw wyciągnąć na przymiarkę bo nie będę miał czym potem pojechać i kupić nowych
-
przy swapie na 320/288 poległy niestety przewody hamulcowe sztywne, tzn przód poszedł ok, gorzej z tyłem, prawa strona co prawa puściła ale końcówka jest maskarycznie skorodowana, ta sprężynka którą jest na łączeniu przewodu sztywnego z elastycznym sama się rozleciał lewa strona ani drgnęła... w związku z tym, wie ktoś może jaka jest długość przewodów sztywny do tyłu, prawa i lewa strona, i czy gwinty z obu stron są takie same? sedan, 1.8t, ośka jak coś
-
No ja miałem na myśli śruby której trzymają jarzmo do piasty, pasuje je odkręcić