Skocz do zawartości

Mechanikczasu

Pasjonat
  • Postów

    28
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Mechanikczasu

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Gdyby były takie same nie szukał bym odpowiedzi na forum...
  2. A mógłbyś dać link... bo ja jakoś nie mogę znaleść
  3. Witam. Jak w temacie gdzie dostanę czujniki Abs-u do audi a4b5 quattro ? 98r chodzi o to ze w sklepach typu autoland są 350 zł bosh 230 delphi... czujnik jest przykręcany na śrubę z tego co pamietam śruba nr 6 wczoraj zrobiłem test vag. I wyszło ze zamontowane czujniki delphi wariują z tylu... nie pokazują wartości jakie powinny być( prędkości) przednie czujniki wszystko Ok a tylne lewy działa ale nie zawsze prawy wcale... bledy czujników tylko... w sumie tylko prawego... dlatego moje pytanie gdzie szukać czujników ? Czy jestem skazany na zakup Bosha za 350 zł ? Prosze o pomoc. Pozdrawiam.
  4. Czy jakaś inna przetwornica zda egzamin ?
  5. Czy ktoś z dobrdgo ludu mógłby mi pomoc z doborem soczewki ? Hela 3 czy inna ? I Jakie przetwornice so bi xenon ? O i jaki zarnik ? Prosze o pomoc i jakie silniczki do valeo ?
  6. Mogę poprosić PW dla wyjaśnienie tematu ?
  7. Bo xenon żeby świecił muszę mieć przetwornice na bi xenon czy w jako sposób to zrobić ?
  8. Wiec dobrze myśle, ze będę musiał połączyć tylko wiązkę od tego miejsca z podszybiem do silnika i powinno cykać ? (Chodzi o nowy silnik)
  9. Dobrze wszystko fajnie a teraz niech ktoś mi powie co ta wiązka łączy dokładnie ? Ecu silnik tzn wszystkie podzespoły (wtryski zapłon przepływomierz przepustnica itd ) i kończy się s którym miejscu ?
  10. W planach jest to http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6956587936 wiec tutaj chyba nie ma problemu z licznikiem jak i z imo ?
  11. Wyjaśnisz mi o co chodzi tak mniej więcej ?
  12. Chodź nie wiem czy nie będę robił swapa na 2.7 a tam już jest licznik dodatkowo wiec chyba imo będzie łatwiej czytać nowy silnik (ten co dostanę z nowym silnikiem) mam racje czy nie ?
  13. Aktualnie mam z samymi kreskami.
  14. Witam, aktualnie mam a4 b5 quattro z silnikiem 2.4. W quattro. Chcialbym zmienić owy silnik na 2.7 znalazlem taki za 4000 zł skrzunie za 1800 i resztę bajerow już mam wliczajac w to hamulce od s4 i zderzaki ? Prosze powiedzcie mi czy trudnym jest przełożenie silnika z mojego na bi ? Co znaczy przełożenie z wiązka ? Chodzi p ta co idzie od ecu do wtrysków i aparatów zapłonowych czy o która ? Czy po zmianie licznika i komputera silnika auto powinno odpalić czy raczej będę potrzebował kodowania ?. W jakich pieniądzach muszę się liczyć ? Przekladke będę robił z ojcem. Prosze o pomoc gdyż ten temat nie pozwala mi zasnąć a mocy brakuje.
  15. Mechanikczasu

    SWAP 2.7 Bi

    Witam. Na wiosne chciałbym przygotować swoje Auto Audi 2.4 Quattro 98r na swapa. mam juz zderzaki od S Pas przedni skrzynie 6b od 2.7 Teraz poszukuje silnika. Planuje kupic go z a6 allroad. Czy taki swap będzie trudny do zwykłej a4 > na co musze się przygotować ? czy duzo jest elektroniki do zmiany ? Czy póżniej za pomocą Kompa będzie trzeba coś kodować na nowo ? Czy budzet 6k (4,200 kosztuje silnik) żeby zamknąć temat wystaczy ? coś może pójść nie tak ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...