karoladamczyk98

Pasjonat
  • Zawartość

    23
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O karoladamczyk98

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Karol
    • Lokalizacja
      Jedlanka

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1995
    • Silnik
      1.6
    • Kod silnika
      ADP
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    116 wyświetleń profilu
    1. Po odpaleniu, po 2 minutach normuje się i spada do 90 stopni, tylko mnie martwi to, żę jak kupiłem wszystko było porządku, do czasu gdy ciekło mi z termostatu i wymieniłem termostat 2 razy, bo szalał... Koncentrat zalał poprzedni użytkownik auta, w najbliższym czasie mam zamiar dokładnie wypłukać ten syf i zbiornik wyrównawczy wymienić. Jest możliwość taka że zmieniła sie tolerancja płynu i jest mniej odporny na wysoką temp. i dlatego wzrasta gdy nie jest chłodzony na wyłączonym silniku?
    2. Witam, borykm się z takim problem, ale może zacznę od początku... Jakoś 3 miesiące temu ciekł mi płyn chłodzący, był do wymiany krociec... Po wymianie jego szalała mi temperatura, więc wymieniłem termostat... Ale temperatura nadal falowała więc wymieniłem jeszcze raz tylko tym razem na lepszy, z najwyższej półki... I wszystko jest super lecz po przejechaniu większego odcinka, gdy zgasze samochód i przekręce na zapłon po 5 minutach temperatura podskakuje do 110-115 stopni, ja wiem ze to wiskoza i wgl ale gdy kupiłem samochód to na okres pół roku (lato) raz mi przekroczyła granice 90 stopni, ale to delikatnie do 95 stopni, ale jest wytłumaczenie tego, gdyż był wtedy upał 35 stopni i go trochę wysoko kręciłem... I teraz pytanie w czym leży problem, pompa wody ma na to jakiś wpływ? Muszę wymienić płyn i wypłukać bo miałem zalany koncentrat, wymieniłem na normalny płyn, lecz nie wypłukałem i jest taki osad, ale czy to ma jakiś wpływ? Macie jakieś diagnozy?
    3. Wymieniłem, wszystko jest wporzadku tylko taki malutki problem jest ze jak zgasze i odpale za 5 min to temp. Podskoczy do 95 max 100 stopni ale to pewnie dlatego że wentylator nie pracuje na zgaszonym silniku bo wiskoza... Tylko że wcześniej tak nie miałem miejsca, raz w życiu jak był upał dość duży i po długiej trasie a tak to okej było...
    4. W jaki sposób można go sprawdzić, powinien mieć jakąś swoją określoną rezystancje, jeśli tak to jaką, jaki zakres? Czy w inny sposób?
    5. Witam Mam problem, a mianowicie w ostatnim czasie wymieniłem krociec od układu chłodzenia (ten z tyłu co wchodzi w blok silnika, co jest w nim czujnik temperatury i jest tam termostat), gdy odebrałem samochód po pewnym czasie zauważyłem że wskazówka temperatury pokazuje mi tylko 70 stopni mimo że już spokojnie 20 km zrobiłem... Więc wymieniłem termostat, kosztował mnie zaledwie 25 zł co się miło zdziwiłem bo na necie patrzyłem i były same większości powyżej 50 zł. Gdy odebrałem wszystko było wporzadku gdy wkoncu po paru dniach zauważyłem że gdy jadę 120km wskazówka opadła tak na 80 stopni, gdy już jechałem 140km wskazówka opadła na 70 stopni.... A gdy po jeździe (spokojnej😊) zgasilem go na 5 min, i gdy przekręciłem na zapłon temperatura pokazywała na 115 stopni... Wiadomo, odpaliłem i po momencie było już 90 bo wentylator zaczął chodzić... I teraz nasuwa się pytanie czy wadliwy termostat czy czujnik, ale czujnik wgl coś ma do tego?
    6. A czym mierzycie te 7mm, drucik będzie Oki?
    7. Pytam z ciekawości gdyby mechanik chciał mi wcisnąć jakiś kit😊 to 7mm poniżej korka wlewu😊
    8. A coś się stanie jeśli mechanik wlej więcej?
    9. ???
    10. To ile tego oleju zalać, 2.25? Są jakieś zasady wymiany? Więcej może być czy wyznaczona ilość musi być?
    11. To jakim zalać olejem?
    12. Mam pytanie, mianowicie w zeszłą zimę, gdy temperatura osiągnęła - 20 stopni Celsjusza, i chciałem rano wyjechać z garażu i jechać do szkoły to nie chciał mi wejść bieg wsteczny, nawet gdy próbowałem mocniej... Gdy zacząłem sprawdzać okazało się że wchodzi tylko bieg 3, 4 i 5... I musiałem wrzucać 3 puszczać lekko sprzęgło i szybka zmiana na wsteczny i to samo na 1 ale gdy się już jechało wchodziły normalnie, a gdy już przejechałem 2km już wszystko było wporzadku. A teraz zbliża się zima więc chcę uprzedzić te fakty i pytam co radzicie zrobić? Wymiana oleju w skrzyni biegów pomoże?
    13. Prałem samochód i był suszony cały dzień przy temp. 30 stopni oraz grzanie środka... Nieszczelności wszystkie wyeliminowałem (tak mi się wydaje...) a rynienka jest okej, przynajmniej nic nie wzbudziło we mnie niepokoju, a filtr kabinowy jest suchy... A obudowa usczrlniona silikonem... Pochłaniacze mam dwa... A szybę uchylam ale gdy się jedzie 120, jest temp. Minusowa to pasażerowie z tyłu troszeczkę się skarżą😁 a woda nie ma gdzie zbytnio zalegac bo wszystko sprawdziłem już...
    14. Nie ma klimy, nie ma tego zapachu ani tłustego nalotu na szybach😉 ostatnio zdjąłem boczne uszczelki czołowej szyby i uszczelniłem silikonem... Poczekamy aż się zrobi chłodniej czy będzie parowac, no teraz jakoś przestało (fakt, mniej jeżdżę samochodem... W weekend postaram się nadrobić i zobaczymy) 😊😊
    15. Drzwi nie opadniete, i uszczelki całe... Coś jeszcze sprawdzić?