karoladamczyk98

Pasjonat
  • Zawartość

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O karoladamczyk98

    Informacje

    • Imię
      Karol
    • Lokalizacja
      Jedlanka

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1995
    • Silnik
      1.6
    • Kod silnika
      ADP
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    229 wyświetleń profilu
    1. karoladamczyk98

      ???
    2. Witam! Mam do was pytanie, jakie polecacie swiece i przewody zapłonowe do Audi A4 B5 1.6 ADP 101KM Benz. +gaz?
    3. karoladamczyk98

      Dzięki za informacje
    4. karoladamczyk98

      A wiesz co steruje tymi szybami? Pompka, tak?
    5. karoladamczyk98

      Jak sprawdzić rok tych silniczków? Jakieś wybite numery czy na plastiku jest napisane? Bo ogólnie mam od silniczków wiązke ale jest ucięta na harmonijce, jest możliwość dolutowania kabli innego pochodzenia? I co wkońcu steruje tym, pompka centralnego zamka?
    6. karoladamczyk98

      Serio nikt nic nie wie?
    7. karoladamczyk98

      Witam! Zwracam się do was z pytaniami, mam audi a4 b5 95r i mam zamiar założyć elektryczne szyby z przodu, fabrycznie 4x korba... Kupiłem całe prowadnice z silniczkami, szybą itd. oraz boczki, w najbliższym czasie mam zamiar jeszcze dokupić oryginalną wiązkę szyb. Teraz pytanie jak to podłączyć jeśli nie miałem oryginalnie takiej opcji? Mniej więcej ogarnąłem który jest + który -... oraz sterownie masą... bo sprawdzałem na krótko czy silniczki nie spalone. Są też 2 żyły do pompki centralnego zamka, pytanie czy moja pompka się nada jeśli szyb nie miałem i jakie ona ma za zadanie wgl? Następne pytanie jest takie, czy któryś posiadać b5 przed liftem bez modułu komfortu był by wstanie wrzucić jakieś zdjęcia podglądowe podłączenia szyb, oraz zdjęcie podłączenie szyb do tej pompki? Wie ktoś może jeszcze jaki ma nr przekaźnik szyb elektrycznych, oraz czy będę miał go gdzie wpiąć jeśli nie miałem elektrycznych szyb? Wie ktoś może wgl co steruję tymi szybami, czyli np. jak sie zasuwa i zblokuje szybę ręką to żeby odbiła szyba? I ostatnie pytanie, nie działa mi przycisk szyb od kierowcy, znaczy raz działa raz nie jak sie go mocno naciśnie, wie ktoś może jak go wyjąć? Te piny od spodu co w nich jet wciskana kostka wyjąłem i wszytsko jest porządku, normalnie cpyka? Dziękuje wszystkim za poświęcony czas i udzielone odpowiedzi. Dzięki!
    8. karoladamczyk98

      Po odpaleniu, po 2 minutach normuje się i spada do 90 stopni, tylko mnie martwi to, żę jak kupiłem wszystko było porządku, do czasu gdy ciekło mi z termostatu i wymieniłem termostat 2 razy, bo szalał... Koncentrat zalał poprzedni użytkownik auta, w najbliższym czasie mam zamiar dokładnie wypłukać ten syf i zbiornik wyrównawczy wymienić. Jest możliwość taka że zmieniła sie tolerancja płynu i jest mniej odporny na wysoką temp. i dlatego wzrasta gdy nie jest chłodzony na wyłączonym silniku?
    9. karoladamczyk98

      Witam, borykm się z takim problem, ale może zacznę od początku... Jakoś 3 miesiące temu ciekł mi płyn chłodzący, był do wymiany krociec... Po wymianie jego szalała mi temperatura, więc wymieniłem termostat... Ale temperatura nadal falowała więc wymieniłem jeszcze raz tylko tym razem na lepszy, z najwyższej półki... I wszystko jest super lecz po przejechaniu większego odcinka, gdy zgasze samochód i przekręce na zapłon po 5 minutach temperatura podskakuje do 110-115 stopni, ja wiem ze to wiskoza i wgl ale gdy kupiłem samochód to na okres pół roku (lato) raz mi przekroczyła granice 90 stopni, ale to delikatnie do 95 stopni, ale jest wytłumaczenie tego, gdyż był wtedy upał 35 stopni i go trochę wysoko kręciłem... I teraz pytanie w czym leży problem, pompa wody ma na to jakiś wpływ? Muszę wymienić płyn i wypłukać bo miałem zalany koncentrat, wymieniłem na normalny płyn, lecz nie wypłukałem i jest taki osad, ale czy to ma jakiś wpływ? Macie jakieś diagnozy?
    10. karoladamczyk98

      Wymieniłem, wszystko jest wporzadku tylko taki malutki problem jest ze jak zgasze i odpale za 5 min to temp. Podskoczy do 95 max 100 stopni ale to pewnie dlatego że wentylator nie pracuje na zgaszonym silniku bo wiskoza... Tylko że wcześniej tak nie miałem miejsca, raz w życiu jak był upał dość duży i po długiej trasie a tak to okej było...
    11. karoladamczyk98

      W jaki sposób można go sprawdzić, powinien mieć jakąś swoją określoną rezystancje, jeśli tak to jaką, jaki zakres? Czy w inny sposób?
    12. karoladamczyk98

      Witam Mam problem, a mianowicie w ostatnim czasie wymieniłem krociec od układu chłodzenia (ten z tyłu co wchodzi w blok silnika, co jest w nim czujnik temperatury i jest tam termostat), gdy odebrałem samochód po pewnym czasie zauważyłem że wskazówka temperatury pokazuje mi tylko 70 stopni mimo że już spokojnie 20 km zrobiłem... Więc wymieniłem termostat, kosztował mnie zaledwie 25 zł co się miło zdziwiłem bo na necie patrzyłem i były same większości powyżej 50 zł. Gdy odebrałem wszystko było wporzadku gdy wkoncu po paru dniach zauważyłem że gdy jadę 120km wskazówka opadła tak na 80 stopni, gdy już jechałem 140km wskazówka opadła na 70 stopni.... A gdy po jeździe (spokojnej) zgasilem go na 5 min, i gdy przekręciłem na zapłon temperatura pokazywała na 115 stopni... Wiadomo, odpaliłem i po momencie było już 90 bo wentylator zaczął chodzić... I teraz nasuwa się pytanie czy wadliwy termostat czy czujnik, ale czujnik wgl coś ma do tego?
    13. karoladamczyk98

      A czym mierzycie te 7mm, drucik będzie Oki?
    14. karoladamczyk98

      Pytam z ciekawości gdyby mechanik chciał mi wcisnąć jakiś kit to 7mm poniżej korka wlewu
    15. karoladamczyk98

      A coś się stanie jeśli mechanik wlej więcej?