jakujak

Pasjonat
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O jakujak

    Informacje

    • Imię
      Kuba
    • Lokalizacja
      Kraków

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1998
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AHU
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. jakujak

      AHU - 1998r. 203tyś. - SERIO! prawdziwy przebieg sprawdzony i tak też auto wygląda, trochę stało nieruszane, kupiłem, zrobiłem jeżdżę
    2. jakujak

      No zgadza się, immo też, w sensie wszystkie bebechy, ale kolega wesz82 ma rację, grot musisz dorobić żeby to wsadzić w scyzor. Możesz kupić cały komplet (np. tutaj: http://tagra.pl/audi/327-obudowa-scyzoryk-audi.html).
    3. jakujak

      Wydaje mi się że nigdzie w Polsce nie sprawdzają emisji spalin diesla tylko tzw. "zadymienie". Przed przeglądem warto faktycznie pokręcić silnik do wyższych obrotów i przelecieć kawałek autostradą, przedmucha syf z wydechu, kata, egra.. Jak ktoś jeździ głównie w mieście to zabieg obowiązkowy raz na jakiś czas bo w końcu syf załatwi łopatki turbiny (zwłaszcza ze zmienną geometrią).
    4. jakujak

      Nie za bardzo rozumiem problem... kup po prostu kluczyk scyzoryk albo samą obudowę scyzoryka i przełóż płytkę i grot i po sprawie.
    5. jakujak

      Chlapacze przód A4 B5

      Witam Kupię przednie chlapacze OEM do Audi A4 B5 98r. (tylne mam, chcę tylko przód). Najlepiej z tymi blaszkami/plastikami mocującymi. Nr części to chyba 8d0-075-111-b. Pozdrawiam Kuba
    6. jakujak

      Zobacz ofertę Chlapacze przód A4 B5 Witam Kupię przednie chlapacze OEM do Audi A4 B5 98r. (tylne mam, chcę tylko przód). Najlepiej z tymi blaszkami/plastikami mocującymi. Nr części to chyba 8d0-075-111-b. Pozdrawiam Kuba Dodający jakujak Wysłano 05.11.2018 Kategoria Kupię
    7. Witam, Jak w temacie, kupię wygłuszenie ściany grodziowej do Audi A4 B5. Podobno występowało dopiero od wersji z pompo-wtryskiwaczami ale chyba pasuje też do wersji 90KM TDI AHU Oznaczenie części które udało mi się ustalić to - 8D0863827 a wygłuszenie kielichów - 8D0862801, 8D0862802. Jeżeli komuś by coś takiego zbywało to proszę o wiadomość, jeżeli cena rozsądna to nabędę. P.S. mam do sprzedania też felgi ale nie mogę jeszcze korzystać z działu "Sprzedam" bo mam za mało postów a nie będę sztucznie nabijał i śmiecił na forum... smuteczek Wystawię jak będzie możliwość. Pozdrawiam Kuba
    8. Zobacz ofertę Wygłuszenie ściany grodziowej A4 B5 Witam, Jak w temacie, kupię wygłuszenie ściany grodziowej do Audi A4 B5. Podobno występowało dopiero od wersji z pompo-wtryskiwaczami ale chyba pasuje też do wersji 90KM TDI AHU Oznaczenie części które udało mi się ustalić to - 8D0863827 a wygłuszenie kielichów - 8D0862801, 8D0862802. Jeżeli komuś by coś takiego zbywało to proszę o wiadomość, jeżeli cena rozsądna to nabędę. P.S. mam do sprzedania też felgi ale nie mogę jeszcze korzystać z działu "Sprzedam" bo mam za mało postów a nie będę sztucznie nabijał i śmiecił na forum... smuteczek Wystawię jak będzie możliwość. Pozdrawiam Kuba Dodający jakujak Wysłano 18.10.2018 Kategoria Kupię
    9. jakujak

      Miałem dokładnie ten sam problem, przy wymianie mechanik pytał jakie, powiedziałem że najlepsze jakie są to dostałem Febi. Samochód pracował jak traktor Władimirec, nie było innego wyjścia jak zakupić nowe w ASO inaczej znienawidziłbym ten samochód. Z tego co pamiętam to w Krakowie w ASO komplet kosztował chyba 1050zł i czekałem tydzień na sprowadzenie. Innej opcji nie ma po prostu. Pozdrawiam.
    10. Witam, W większości przypadków radzę sobie sam korzystając z wiedzy udostępnionej przez użytkowników forum, ale potrzebuję pomocy. Nie jestem w stanie wyregulować drzwi w moim sedanie a4 b5...Objawy: ŚWIST powietrza przy prędkościach 100 i wzwyż, SKRZYPIENIE uszczelek gumowych na nierównościach oraz problem z ZAMYKANIEM drzwi... Da się zamknąć ale trzeba pier...ąć żeby zaskoczyły. Regulowałem już rygle drzwi naście razy i nie mogę dojść do ładu z tym, raz lepiej po jakimś czasie znowu gorzej. Zawiasy drzwi są OK, nie opadają, natomiast drzwi były zdejmowane po wymianie poszycia z prawej i lewej strony z przodu (obicia, wgniecenia itp..). Dzisiaj zabrałem się w końcu za regulowanie ramek, wyregulowałem idealnie po 7-10 krotnym odkręcaniu śrub i dokręcaniu! po założeniu boczków ledwo się drzwi zamykały...ręce mi opadły, znowu regulacja i znowu porażka, nie wiem już ile razy zdejmowałem boczki i zakładałem ale można chyba liczyć w nastu jak nie dziesięciu próbach. Wydaje się to być czarną magią dla mnie zatem przechodząc do meritum: Czy ktoś z KRAKOWA lub niedalekich okolic (nie za bardzo mogę sobie pozwolić na wycieczki, mam małe dziecko pod opieką na co dzień) jest to w stanie dobrze zrobić? oczywiście za opłatą czy to w PLN czy w dobrym alkoholu??? nie chcę oddawać do blacharza bo stracę tydzień a drzwi pewnie po założeniu boczków będą znowu wymagały pier...ęcia. Wicki mi już opadły dlatego piszę do ludzi którzy to już robili i wiedzą czym kręcić żeby było dobrze. Z chęcią bym podpatrzył co i jak żeby się czegoś nauczyć. Proszę o pomoc jeżeli ktoś wie jak to zrobić i dysponuje najlepiej którymś wolnym weekendem. Dziękuję i pozdrawiam. Kuba . P.S. Przepraszam za elaborat ;)
    11. jakujak

      No właśnie problem chyba tkwi w tym że nie mam więcej żadnych kostek w instalacji, sprawdzałem głęboko wymacując czy czegoś tam jeszcze nie ma i nic. Jest tylko kostka czarna, brązowa i wyjście od anteny... Czy były jakiekolwiek fabryczne radia w audi o szerokości 22cm z wyjściem z radia na 4 głośniki? Bo wygląda to jak standardowa instalacja jak w każdym innym aucie po "normalne" radio. Ewentualnie czy rozwiązaniem tego problemu delikatnie obchodząc temat nie byłoby dołożenie jakiegokolwiek wzmacniacza 2 kanałowego na tył i podciągnięcie kabelków do przodu które podłączyłbym pod wyjście w radiu w którym powinna być kostka mini iso. Jest tam chyba wyjście na sterowanie wzmacniacza, zasilanie i głośniki jeżeli dobrze wyczytałem w internetach.
    12. jakujak

      Nikt nic...? :|
    13. Witam wszystkich serdecznie, jestem nowy na forum. Poszperałem ale niestety nie znalazłem odpowiedzi. Sprawa wydaje się dosyć prosta no ale niestety z car audi to jestem zielony. Problem przedstawia się następująco: W mojej B5 z 98r miałem podłączone niefabryczne radio Blaupunkt Modena rd148 w którym i tak nie działało cd. Mam oryginalne radio audi Chorus Blaupunkt które chciałbym podłączyć...no i pewnie standard czyli nie działają tylne głośniki. Na załączonych fotach widać że brązowa kostka posiada piny na wszystkie głośniki (sprawdziłem kolory przewodów z tyłu i przodu), a fabryczne radio jedynie 4 piny na środku na przednie głośniki. Czy to radio trzeba jakoś specjalnie przekodować na Chorusa? Głośników jest w sumie 6, z przodu 2x tweetery, 2x w drzwiach, z tyłu 2x w półce chyba aktywne bo wyglądają inaczej niż te w drzwiach. Wydaje mi się że ktoś wcześniej coś przerabiał lub przekodowywał radio pod tego blaupunkta modena, chyba że mówię głupoty to bardzo proszę szanownych forumowiczów obcykanych w temacie o poradę jak włączyć tył. Dziękuję i pozdrawiam. W załączeniu zdjęcia (1 - złącza w radiu chorus, 2 - wtyczki które zastałem po wyjęciu radia, dodatkowy zielony kabalek podlutowany, dodatkowy czarny od czegośc co się wpinało w antenę, sperator antenowy?, 3 - obezna instalacja przywrócona do fabrycznej) EDIT 1. Dołączyłem zdjęcia tylnych głośników. EDIT 2: Z tego co się zorientowałem zielony przewód na drugim zdjęciu był podlutowany pod 12V i wpięty w pin w kostce który odpowiada za 12V po stacyjce (nie działało), a czarny przewód wpięty w pin odpowiadający za sterowanie anteną i jest to separator. Teraz działa tak samo dobrze i łapie wszystkie fale jak z wpiętym separatorem.
    14. Witam wszystkich klubowiczów, jestem nowym szczęśliwym posiadaczem Audi A4