Skocz do zawartości

Wasyl7151

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wasyl7151

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wasyl7151

0

Reputacja

  1. Wasyl7151

    Centralny zamek

    http://www.audi-tech-team.eu/a4-b5-centralny-na-pilota-vt3094,75.htm trzymaj. Podobny przypadek jak u Ciebie. Miłej lektury.
  2. Wasyl7151

    Centralny zamek

    Czyli przełożyłeś pompkę z a3 do swojek furmanki tak? A wcześniej u siebie też miales pilot? Jaki był powód tej wymiany? Może być że u Ciebie w instalacji nie ma podłaczenia do anteny.
  3. Wasyl7151

    Centralny zamek

    A pilot oryginalny dopasowywany czy dokładałeś centralkę?
  4. Wasyl7151

    Centralny zamek

    A jaka masz pompke.o jakim oznaczeniu? "E" czy "D"? Bo w " D" jest funkcja z pilotem a w "E" pilota nie ma wiec i sterowanie nie bedzie dzialac. Sprawdz tez jaka pilot ma czestotliwosc bo byly rozne i nie kazdy pilot podejdzie. Wymieniales pompke czy chodzi o to ze poilot przestal Ci dzialac? Wymieniales baterie?
  5. Wasyl7151

    Centralny zamek

    A co do pilota to jeśli Twoja pompka nie obsługuje go to nic nie zrobisz, jadynie wymiana pompki na taka co ma tą funkcję. Wyżej masz opisane jaka pompka jakie ma opcję. Jeśli chodzi o funkcje dodatkowe to już Vaga trzeba odpalać.
  6. Wasyl7151

    Centralny zamek

    Kolego tu masz opisane wszystko od A do Z.
  7. Dziś zauważyłem że jak tylko lekko dodam gazu dzwięk znika a rzęzi na wolnych obrotach. 1000 km temu mialem wymieniany rozrząd, może mechanik za bardzo napiął pasek i jak to mówią " musi się ułozyć". Przed wymianą tego nie słyszałem, jedynie łożysko na wisko dawało znaki. Poczekam a jak nie to zabiorę się za sprawdzenie co jest grane.
  8. Witam. Nie będe zakładał nowego tematu. Ostatnio zaczał mnie niepokoić dzwięk dochodzący z okolic między pompą a klawiaturą. Jest to dzwięk szuraniania i występuje gdy auto się nagrzeje. Mam link do filmiku w którym jest poruszony ten wątek. Auto A4 AFN. Wie ktoś co to może być? Wałek na pompie czy cos w głowicy? Za odpowiedźi z góry dzięki.
  9. Ja tak samo czekam aż przekaźnik pyknie bo i autko lepiej odpala?
  10. Może szczotki Ci sie skończyły. Albo zobacz przewód masowy od aku i plusowy, może zaśniedział gdzieś i jest słaby przepływ prądu. Sprawdź też przewód dający sygnał na bendix. A jak nie to rozrusznik na stół.
  11. Dzięki Hezen za info. Czytałem już o tym. Co do zaworu N108 to mam wyciek z niego, prawdopodobnie oring przepuszcza co też skutkuje zapowietrzeniem układu i tak pomyslałem ze stąd ten bład. Przyjrzę się jeszcze na małe koło zębate na wale bo może ma luzy. Zobacze co i jak i dam znac. Dzięki.
  12. Dzięki za odpowiedź panowie. Pytam bo czytałem ze za duża dawka może spowodować wypalenie dziur w tłokch. Co do kąta to wacha sie w granicach 50-53 i ciągle mam bład 550 ale bedę wymieniał rozrząd więc po tym zabiegu będe dochodził o co chodzi że wyskakuje.
  13. Witam. Podłacze się pod temat. Otóż zakupiłem sobie VAGa oczywiście z alledrogo. Podkusiło mnie sprawdzenie dawki paliwa ponieważ auto było strasznie czułe na pedał gazu jak i poszarpywało z lekka. Okazało się że dawka wynosiła 1.2..auto mam od nie dawna i dopiero je poznaje, zmieniłem na 3.0 i teraz wacha sie w granicach 3-3.2. Praca silnika się zmieniła i auto jest bardziej elastyczne. Pytanie moje czy tak wysoka dawka nie narobiła czegoś w silniku? Silnik bez żadnych chipów gołe 110 km. Nie wiem jeszcze jak z dawka startowa bo jest jakies 18 ustawione i czy to nie za mało? Z rana pali nawet dobrze mimo ze swiece mam do wymiany.
  14. Rzecz dobra i to bardzo. Tak samo zauważyłem ze grzeją tak samo lusterka czyli cały czas. Pisalem wczesniej w innym temacie ale nikt nie odpisał, wiecie może od czego te przewody i żarówka? Ta kostka z bezpiecznikami to dwa przewody plusowe. A ta żarówka ma masę z obudowy a drugi przewód idzie razem z tymi plusowymi w próg i do tyłu. Spotkaliście się z tym? Znalazłem to pod kierownicą, tam gdzie przekaźniki.
  15. No właśnie chciałem też o to zapytać czy czasem nie grzeją ciągle? to muszę zakupić takie spryskiwacze bo niestety te co mam nie posiadają grzania. Dzięki za odpowiedź?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...