Skocz do zawartości

pawel3001

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel3001

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Kiełczów

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pawel3001

0

Reputacja

  1. Witam. A4b7 2.0 TDI BLB Może ktoś pomoże. U mnie błędy jak na zdjęciu. Zbiera się powoli ,jak dojdzie do 2500tys obrotów to zamiast włączenia się turbiny wchodzi w tryb awaryjny i ma brak mocy . Może to być turbina czy raczej kolektor lub przepustnica/ EGR ? Pomoże ktoś
  2. Witam. Może ktoś pomoże mi za co się złapać. Błędy jakie zostały to P0299 i P3103 . Auto nie ma przyspieszenia. A po przekroczeniu 2500 tys obrotów auto wchodzi w tryb awaryjny i jedzie jeszcze wolniej. Może to być turbina czy raczej zawór EGR łuk klapy kolektora ? Z góry dziękuję za informację.
  3. pawel3001

    Uszczelka głowicy

    Trzeba pasek i bebechy wyjąć. Jest trochę tego . Wiesz jaki koszt w warsztacie za tą przyjemność ?
  4. pawel3001

    Uszczelka głowicy

    Witam. Mam pytanie. Miałem wyciek oleju z pod pokrywy zaworów, którą wymieniłem. Okazało się ,że wyciek jest trochę niżej . Nie wiem czy na zdjęciu widać ,ale pod pokrywą zaworów widzę jakiś uszczelniacz , który wychodzi z głowicy . Pytanie ,jest tam uszczelniacz typu dirko czy powinna być uszczelka ? Gdzie mogę znaleźć jakiś schemat jak to zdemontować . Strasznie płynie olej i się przepala . Z góry dziękuję za informację
  5. pawel3001

    Spaliny dym w silniku

    Witam. Po odpaleniu silnika pojawia się dym , który śmierdzi spalinami . Pokazane na zdjęciu. Jak silnik pochodzi 10minut dymy nie widać ,nie wiem jak jest podczas jazdy. Może ktoś wie czy to może być EGR lub innego miejsca?
  6. Witam. Pytanie,czy nieszczelny EGR pobiera płyn chłodniczy i dymi na biało .Ale tylko na zimnym silniku . Z góry dziękuję za informację
  7. Dodałem płyn chłodniczy . Po 2 tyg płynu prawie nie ma . Korek wygląda w ten sposób od oleju . Ten między 50-90 stopni i nie kopci .
  8. Chłodnica Febi , taką polecił mi mechanik . Jak mogę jeszcze sprawdzić UG lub gdzie jest wyciek? Może pigment na UV pomoże ?
  9. Witam. W mojej audi a4b7 z 2005 roku . Kopcił i płyn w oleju , wymieniłem chłodnicę oleju i było ok przez 2 miesiące. Teraz znów płyn ucieka do oleju ,widać pod korkiem specyficzny smar . W zbiorniku nie widać oleju ,a test na co2 wyszedł negatywnie. Może ktoś może ma jakiś pomysł co może być przyczyną .
  10. Witam. W mojej A4 TDI 2.0 z 2005 roku ucieka płyn do oleju . Wymieniłem chłodnicę oleju i przestał dymić bardzo i płyn znika mniej. Ale nadal znika i pod korkiem specyficzny smar . Korek chłodnicy otwiera się na rozgrzanym bez ciśnienia i test na co2 w płynie wyszedł negatywnie. Ręce opadają bo nie wiem o co chodzi.
  11. Witam pomoże mi ktoś z numerem lub nazwą węża oleju że zdjęcia . Wąż był kuty na nowo bo puszczał olej ,ale to nie pomogło. Audi A4 B7 z 2005 roku ,silnik BLB 2.0 tdi
  12. Panowie może wiecie jaki nazywa się przewód olejowy że zdjęcia. Był zakuty bo ciekło i znów cieknie olej . Chcę kupić nowy,ale nie znam kodu ani nazwy .
  13. Dziękuję za informację. Podoginałem wtyczki i nie pomogło .
  14. Mechanik mówił tylko błąd pompowtrysku nr.4
×
×
  • Dodaj nową pozycję...