Skocz do zawartości

ko zack

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ko zack

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    zielona góra

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia ko zack

0

Reputacja

  1. ko zack

    auto nie odpala

    witam. przychodzę na forum z prośbą o pomoc w rozwiązaniu tematu. problem jest następujący. przyjechałem po pracy do domu i zaparkowałem auto. po kilku dniach gdy chciałem się przejechać ZONK. auto kręci ale nie odpala. rzuciło mi się na uszy ze nie słychać pompy paliwa (wallbro 255) po przekręceniu kluczka. w vagu żadnych błędów. sprawdzałem bezpiecznik i jest ok. sprawdziłem przekaźnik 163 zasilaczem i jest ok. sprawdziłem pompę na "krótko" i kręci bdb. ale spinając wszystko razem nie chce zagadać. sprawdziłem napięcia na sterowanie cewką przekaźnika i wyszło 6,7v a po włożeniu przekaźnika na tyczce do pompy mam 1,85v. ktoś może coś podpowiedzieć ? za każdą odp serdecznie dziękuje.
  2. Panowie odświeżam kotleta, zalane 98pb z BP, tip zmieniony na sztywny, N75 nowy, cały dolot w silikonach (poskręcany grubymi obejmami) i sprawdzone wiec nie mozliwe ze gdzieś jest nieszczelność, Dynamiczny: Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_Zo5wWn.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_o3c5r.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_EY0jk.html przeładowanie delikatne jest ale z tym sobie tuner poradzi tak sądze, zastanawiają mnie stuki, najmniejsze są prze 1tym baniaku i rosną w stronę napinacza, mozliwe jest ze czujnik wyłapuje dzwonienie napinacza który sie kończy ? dzieki za kazdą odp
  3. 95. Świece maja rok (około 8kkm) cewki nie wiem ile maja. I wiem ze ma na 98 latać ale jeszcze nie tankowałem od ostatniego.
  4. nowe logi. jedno co to się machnąłem i zamiast grupy 115 zapisała mi sie grupa 003. w miedzy czasie zostało ogarnięte ciśnienie paliwa (bylo 5,5 bara, jest 4,1) wymieniona przepływka na nową bosha, oraz zawór n75. http://vaglogi.pl/log-002_033_032_FlbQ9j.html http://vaglogi.pl/log-003_020_TOxU9.html
  5. Panowie i Panie temat ciśnienia rozwiązany. filtr okazał się być ok. problemem były 2 elementy które tworzyły tak zwane "wąskie gardło" przez co pompa wyższej wydajności (w moim przypadku walbro 255) dawała dużo więcej objętości paliwa i odpływ nie mógł go odprowadzić w czasie wiec narastało ciśnienie na listwie. pierwsze to odpływ z filtra paliwa. widać na zdjęciu zwężony otwór wewnątrz filtra, w moim przypadku rozwierciłem to wiertłem fi 4,2 (najlepiej trzymając filtr w dół odpływem i wiercąc w górę, wtedy cały wiór powinien wyjść z wiertłem, jednak dobrze jest przelać na zapalonym aucie na 2sek do butelki), drugi to zaworek (eżektor) na koszu pompy paliwa (zaznaczone na zdjęciu). sytuacja ta sama. wypiąłem i rozwierciłem. efekt widać na foto. miałem 5,3-5,5 bara czasami a teraz 4,2 bara traczu_ica twój temat był bardzo pomocny. dzieki
  6. na logikę wedlug schematu to jest kruciec regulatora ciśnienia. wiec skoro jest on 4barowy a pompa na listwę daje 5,3 no to powinien sie otworzyć i ulać do zbiornika palio aby te ciśnienie wyrównać do 4 barów. tylko pytanie czy mam taki niefart ze oba filtry są uszkodzone ?
  7. Panowie mam problem. zmieniłem pompę na walbro 255 i przy okazji filtr paliwa. Po wymianie filtra i wpięciu sie w listwę manometrem zobaczyłem ze wali 5.3 bara około. filtr był kupiony z serwisu aso. stwierdziłem ze może być uszkodzony i kupiłem bosha ale sytuacja jest taka sama. całość podpięta jak na zdjęciu niżej. dodatkowo nagrałem filmik w którym wypiąłem przewód od regulatora ciśnienia paliwa i na moje przy odpalonym silniku powinna tamtędy lecieć waha. i teraz pytanie następujące. możliwe ze oba filtry są uszkodzone ? czy przyczyna takiego stanu rzeczy możne być gdzieś indziej ? bede wdzięczny za każdą sensowną sugestie.
  8. odgrzeje kotleta żeby nie zakładać nowego tematu. mianowicie zmieniłem pompe paliwa na wallbro 255 oraz filtr paliwa na oryginalny z aso jakiś czas temu. dziś dokonałem pomiaru ciśnienia i u mnie na listwę wtryskowa podawane jest 5-5,3 barów ciśnienie. wygląda na to ze regulator ciśnienia nie ogarnia ? ma ktos jakiś pomysł co z tym faktem ? czy ewntualnie tak powinno byc ?
  9. pb 95. dzis sprawdziłem kompletnie dolot razem z dv. mam forge 007 ale trzyma ładnie żadnych nieszczelności (od razu pisze ze jest zaślepiony a trąbka lezy i czeka na program). od filtra po przepustnice. obniżyłem na sztandze punkt otwarcia WG z 0,35 na 03 i dalej ta sama sytuacja czyli chwilowe przeładowanie na 1.1 bara. odma wyczyszczona w 100%. wszystkie zaworki zwrotne do okola silnika sprawne. przepływka do zmiany ?
  10. kompresja byla mierzona i po 12,5-13 barów bylo. katalizatora nie mam. a szczelnosc dolotu zrobie tylko musze zorganizować zaślepkę do tipa przy turbo bo jak mierzyłem razem z turbo to cisnienie uciekało w miske olejowa
  11. dzieki. spróbuje przeczyscic jak sie nie uda to zamówie nową. co to cofania zapłony. jakies podpowiedzi Panowie ? co doszukałem to przedzwonie jeszcze raz układ dolotowy. sprawdzę świece (chodz są nowe irydowe) i cewki oraz cisnienie paliwa. mam kupiony orginalny filtr paliwa z aso wiec od razu podmienie. wtedy wrzuce jeszcze raz logi
  12. jaka powinna byc własciwa wartość z przepływki przy gazie w podłodze ?
  13. witam. prośba o analizę logów. brak katalizatora, oraz pompy sai, zamiast ori intercoolerów zalozony fmic. reszta seria. problem który zauważyłem to od 3ciego biegu turbo pompuje 1,1 bara boostu. gruszka od WG byla zmieniany ale cisnienie poczatku otwierania ustawione (powiedziano mi ze to poprawne) na 0,35 bara. brak nieszczelnosci w dolocie. chce jechac na program wiec chcialby zeby wszystko bylo git. wielkie dzieki za wszystkie odp. http://vaglogi.pl/log-002_033_032_hZ50Qx.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Of23y3z.html http://vaglogi.pl/log-115_118_lP9PI.html
  14. Witam wszystkich forumowiczów. Mam mam małe pytanie odnośnie zawieszenia FK automotive. Mianowicie czy ktoś ma wymiar średnice tloczysk ? Niestety zawias mam na aucie i brak czasu na ściągnięcie i zmierzenie. Będę wdzięczny za info ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...