ko zack 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 witam. prośba o analizę logów. brak katalizatora, oraz pompy sai, zamiast ori intercoolerów zalozony fmic. reszta seria. problem który zauważyłem to od 3ciego biegu turbo pompuje 1,1 bara boostu. gruszka od WG byla zmieniany ale cisnienie poczatku otwierania ustawione (powiedziano mi ze to poprawne) na 0,35 bara. brak nieszczelnosci w dolocie. chce jechac na program wiec chcialby zeby wszystko bylo git. wielkie dzieki za wszystkie odp. http://vaglogi.pl/log-002_033_032_hZ50Qx.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_Of23y3z.htmlhttp://vaglogi.pl/log-115_118_lP9PI.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Przeładowanie jest, ale to raczej do opanowania softem, jesli gruszka jest naciagnieta troche mocniej od serii, jeśli chcesz program to bardziej bym sie martwił dużym cofaniem zapłonu i zaniżającą przepływką... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ko zack 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 jaka powinna byc własciwa wartość z przepływki przy gazie w podłodze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Masz ok 20 g za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ko zack 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 dzieki. spróbuje przeczyscic jak sie nie uda to zamówie nową. co to cofania zapłony. jakies podpowiedzi Panowie ? co doszukałem to przedzwonie jeszcze raz układ dolotowy. sprawdzę świece (chodz są nowe irydowe) i cewki oraz cisnienie paliwa. mam kupiony orginalny filtr paliwa z aso wiec od razu podmienie. wtedy wrzuce jeszcze raz logi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Kompresja, katalizator i szczelność dolotu kompresorem do sprawdzenia. Na pb 98 robione logi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ko zack 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 kompresja byla mierzona i po 12,5-13 barów bylo. katalizatora nie mam. a szczelnosc dolotu zrobie tylko musze zorganizować zaślepkę do tipa przy turbo bo jak mierzyłem razem z turbo to cisnienie uciekało w miske olejowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2020 Przeplywka zaniża, cofa zapłon. Na jakim paliwie logowane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ko zack 0 Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 pb 95. dzis sprawdziłem kompletnie dolot razem z dv. mam forge 007 ale trzyma ładnie żadnych nieszczelności (od razu pisze ze jest zaślepiony a trąbka lezy i czeka na program). od filtra po przepustnice. obniżyłem na sztandze punkt otwarcia WG z 0,35 na 03 i dalej ta sama sytuacja czyli chwilowe przeładowanie na 1.1 bara. odma wyczyszczona w 100%. wszystkie zaworki zwrotne do okola silnika sprawne. przepływka do zmiany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 22 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2020 21 godzin temu, ko zack napisał: pb 95. dzis sprawdziłem kompletnie dolot razem z dv. mam forge 007 ale trzyma ładnie żadnych nieszczelności (od razu pisze ze jest zaślepiony a trąbka lezy i czeka na program). od filtra po przepustnice. obniżyłem na sztandze punkt otwarcia WG z 0,35 na 03 i dalej ta sama sytuacja czyli chwilowe przeładowanie na 1.1 bara. odma wyczyszczona w 100%. wszystkie zaworki zwrotne do okola silnika sprawne. przepływka do zmiany ? Bex seryjnie ma latać na 98 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ko zack 0 Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 nowe logi. jedno co to się machnąłem i zamiast grupy 115 zapisała mi sie grupa 003. w miedzy czasie zostało ogarnięte ciśnienie paliwa (bylo 5,5 bara, jest 4,1) wymieniona przepływka na nową bosha, oraz zawór n75. http://vaglogi.pl/log-002_033_032_FlbQ9j.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_TOxU9.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 3 godziny temu, ko zack napisał: nowe logi. jedno co to się machnąłem i zamiast grupy 115 zapisała mi sie grupa 003. w miedzy czasie zostało ogarnięte ciśnienie paliwa (bylo 5,5 bara, jest 4,1) wymieniona przepływka na nową bosha, oraz zawór n75. http://vaglogi.pl/log-002_033_032_FlbQ9j.htmlhttp://vaglogi.pl/log-003_020_TOxU9.html Cofa zapłon jak po*@#ny. Jakie paliwo, ile mają świece i cewki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ko zack 0 Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 (edytowane) 95. Świece maja rok (około 8kkm) cewki nie wiem ile maja. I wiem ze ma na 98 latać ale jeszcze nie tankowałem od ostatniego. Edytowane 13 Maja 2020 przez ko zack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DivaynEays 100 Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 5 godzin temu, ko zack napisał: 95. Świece maja rok (około 8kkm) cewki nie wiem ile maja. I wiem ze ma na 98 latać ale jeszcze nie tankowałem od ostatniego. To zalej 98 i ponów logi grupy 20. Choć jak na moje do 0 cofek nie naprawi i coś tam jest nasrane jeszcze, ale okaże się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ko zack 0 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 (edytowane) Panowie odświeżam kotleta, zalane 98pb z BP, tip zmieniony na sztywny, N75 nowy, cały dolot w silikonach (poskręcany grubymi obejmami) i sprawdzone wiec nie mozliwe ze gdzieś jest nieszczelność, Dynamiczny: Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_Zo5wWn.html Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_o3c5r.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_EY0jk.html przeładowanie delikatne jest ale z tym sobie tuner poradzi tak sądze, zastanawiają mnie stuki, najmniejsze są prze 1tym baniaku i rosną w stronę napinacza, mozliwe jest ze czujnik wyłapuje dzwonienie napinacza który sie kończy ? dzieki za kazdą odp Edytowane 30 Czerwca 2020 przez ko zack Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 30 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2020 No szczerze to dziwnie to wygląda, przepływ jak na nową przepływkę i przeprowadzone modyfikacje dosc mizerny, góra turbo jakoś dziwnie niedoładowuje i wysoko wysterowane, zapłony tez bez szału jak na 98. Jestes pewny ze ten forge nie robi tam zamieszania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ko zack 0 Opublikowano 1 Lipca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Założę ori dv i sprawdzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się