Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o analize logów. 1.8t BEX ośka


ko zack

Rekomendowane odpowiedzi

witam. prośba o analizę logów. brak katalizatora, oraz pompy sai, zamiast ori intercoolerów zalozony fmic.  reszta seria. problem który zauważyłem to od 3ciego biegu turbo pompuje 1,1 bara boostu. gruszka od WG byla zmieniany ale cisnienie poczatku otwierania ustawione (powiedziano mi ze to poprawne) na 0,35 bara. brak nieszczelnosci w dolocie. chce jechac na program wiec chcialby zeby wszystko bylo git. wielkie dzieki za wszystkie odp.

http://vaglogi.pl/log-002_033_032_hZ50Qx.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_Of23y3z.html
http://vaglogi.pl/log-115_118_lP9PI.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeładowanie jest, ale to raczej do opanowania softem, jesli gruszka jest naciagnieta troche mocniej od serii, jeśli chcesz program to bardziej bym sie martwił dużym cofaniem zapłonu i zaniżającą przepływką...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka powinna byc własciwa wartość z przepływki przy gazie w podłodze ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki. spróbuje przeczyscic jak sie nie uda to zamówie nową. co to cofania zapłony. jakies podpowiedzi Panowie ? co doszukałem to przedzwonie jeszcze raz układ dolotowy. sprawdzę świece (chodz są nowe irydowe) i cewki oraz cisnienie paliwa. mam kupiony orginalny filtr paliwa z aso wiec od razu podmienie.

wtedy wrzuce jeszcze raz logi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja, katalizator i szczelność dolotu kompresorem do sprawdzenia. Na pb 98 robione logi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kompresja byla mierzona i po 12,5-13 barów bylo. katalizatora nie mam. a szczelnosc dolotu zrobie tylko musze zorganizować zaślepkę do tipa przy turbo bo jak mierzyłem razem z turbo to cisnienie uciekało w miske olejowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pb 95. dzis sprawdziłem kompletnie dolot razem z dv. mam forge 007 ale trzyma ładnie żadnych nieszczelności (od razu pisze ze jest zaślepiony a trąbka lezy i czeka na program). od filtra po przepustnice. obniżyłem na sztandze punkt otwarcia WG z 0,35 na 03 i dalej ta sama sytuacja czyli chwilowe przeładowanie na 1.1 bara. odma wyczyszczona w 100%. wszystkie zaworki zwrotne do okola silnika sprawne. 

przepływka do zmiany ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, ko zack napisał:

pb 95. dzis sprawdziłem kompletnie dolot razem z dv. mam forge 007 ale trzyma ładnie żadnych nieszczelności (od razu pisze ze jest zaślepiony a trąbka lezy i czeka na program). od filtra po przepustnice. obniżyłem na sztandze punkt otwarcia WG z 0,35 na 03 i dalej ta sama sytuacja czyli chwilowe przeładowanie na 1.1 bara. odma wyczyszczona w 100%. wszystkie zaworki zwrotne do okola silnika sprawne. 

przepływka do zmiany ?

 

Bex seryjnie ma latać na 98

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nowe logi. jedno co to się machnąłem i zamiast grupy 115 zapisała mi sie grupa 003. w miedzy czasie zostało ogarnięte ciśnienie paliwa (bylo 5,5 bara, jest 4,1) wymieniona przepływka na nową bosha, oraz zawór n75.

http://vaglogi.pl/log-002_033_032_FlbQ9j.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_TOxU9.html

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, ko zack napisał:

nowe logi. jedno co to się machnąłem i zamiast grupy 115 zapisała mi sie grupa 003. w miedzy czasie zostało ogarnięte ciśnienie paliwa (bylo 5,5 bara, jest 4,1) wymieniona przepływka na nową bosha, oraz zawór n75.

http://vaglogi.pl/log-002_033_032_FlbQ9j.html
http://vaglogi.pl/log-003_020_TOxU9.html

 

Cofa zapłon jak po*@#ny.  Jakie paliwo, ile mają świece i cewki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

95. Świece maja rok (około 8kkm) cewki nie wiem ile maja. I wiem ze ma na 98 latać ale jeszcze nie tankowałem od ostatniego. 

Edytowane przez ko zack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, ko zack napisał:

95. Świece maja rok (około 8kkm) cewki nie wiem ile maja. I wiem ze ma na 98 latać ale jeszcze nie tankowałem od ostatniego. 

To zalej 98 i ponów logi grupy 20. Choć jak na moje do 0 cofek nie naprawi i coś tam jest nasrane jeszcze, ale okaże się 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie odświeżam kotleta,  zalane 98pb z BP, tip zmieniony na sztywny, N75 nowy, cały dolot w silikonach (poskręcany grubymi obejmami) i sprawdzone wiec nie mozliwe ze gdzieś jest nieszczelność, 

Dynamiczny:
Grupy 002, 032, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_032_Zo5wWn.html
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_o3c5r.html
Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_EY0jk.html

przeładowanie delikatne jest ale z tym sobie tuner poradzi tak sądze,

zastanawiają mnie stuki, najmniejsze są prze 1tym baniaku i rosną w stronę napinacza, mozliwe jest ze czujnik wyłapuje dzwonienie napinacza który sie kończy  ?

dzieki za kazdą odp

 

 

Edytowane przez ko zack
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No szczerze to dziwnie to wygląda, przepływ jak na nową przepływkę i przeprowadzone modyfikacje dosc mizerny, góra turbo jakoś dziwnie niedoładowuje i wysoko wysterowane, zapłony tez bez szału jak na 98. Jestes pewny ze ten forge nie robi tam zamieszania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...