DaVid77A9
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DaVid77A9
Informacje
-
Imię
DaVid
-
Miasto
Narol Wieś
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia DaVid77A9
0
Reputacja
-
-
Czyli są normalnie tak jak ma być? U ojca w a6 są jak jest rozgrzany to są równo na 900 i tym się sugerowałem Auto od listopada mam No ale jak wszystko jest tak jak ma być to uznaję że temat zamknięty Ewentualnie vcdsem obnize sobie na równe 900
-
Witam klubowiczów Mam pewien problem gdyż od zakupu zauważyłem ,że obroty jałowe się tak jakby lekko podniesione do około 950 nawet na zagrzanym silniku podczas odpalania wskakuję na 1000 i spadają na te 950 i wydaje mi się ,że nie do końca tak powinno być... I wydaje mi się też spalanie jakoś jest wyższe o ile trasa to ok. 6,5 to miasto jakieś 12 ;/ normalna jazda Zastanawiałem się czy po prostu nie zmienić VCDSem tych obrotów, ale jeśli jest jakiś problem to bym chciał go wyeliminować Dodam ,że silnik nie generuje żadnych błędów a pełen skan samochodu wyświetla 2 błędy od silniczka klimatyzacji i czujnika temp zewnętrznej tego od zegarów ale wyświetla poprawną temp. Wyczytałem ,że może być przyczyną padające wtryski wrzucam screeny z grupy 13 i 23 grupa 18 same 0 DPF grupa 068 również same 0 a Mój samochód to A4 B7 2.0 TDI DPF BPW z Quattro Pozdrawiam i proszę o pomoc
-
Witam, Stałem się ostatnio posiadaczem A4-ki i postanowiłem zapisać się do forum aby w razie potrzeby zaczerpnąć waszej pomocy oraz ewentualnie komuś pomóc w jakimś problemie mam nadzieję ,że z tej pierwszej opcji będę korzystał jak najmniej Pozdrawiam wszystkich forumowiczów !!!