Skocz do zawartości

DaroViper

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DaroViper

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    DOLNYŚLĄSK

Auto

  • Model
    A6 C5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia DaroViper

0

Reputacja

  1. Witam miałem taki sam problem audi a6 c5 2.8b i delikatnie podciekało z korka- zaślepka wałka rozrządu ciekło na kolektor wydechowy i spalany tam a puźniej zasysane i śmierdzialo. Polecam sprawdzić tylną część silnika najlepiej po postoju jak ostygnie. Wymieniałem 2 razy trzeba go wkleić na silikon( do 300stopni C) u mnie pomogło.
  2. Witam mam podobny problem z odpalaniem silnika (2.4 PB LPG 2004r) lekko przestudzony. Problem pojawia się po jakiś 30minutach po przestudzeniu silnika. Zimny odpala, ciepły również. Co sprawdzone : czujniki wałka rozrządu (mój mechanik twierdzi że ok pomiar 800om) wymieniony czujnik temperatury cieczy (porządny), rozrząd wymieniony kompletny z pompą wody i termostatem, nowe świece. Dodam że jest LPG też przejrzane i nawet próbowałem jak dojeżdżam przełączać na PB i gacić na benzynie -bez zmian. Z błędów to błąd P0421 i czasami P0431 (wstępny katalizator - wydajność poniżej wartości progowej) lambdy sprawne sprawdzone, i był jeszcze błąd pedału sprzęgła ale on niby nie powinien mieć wpływu na odpalanie choć może się mylę. Proszę o jakieś odpowiedzi. Witam jeszcze raz problem rozwiązany mam nadzieję że pomogę komuś okazało się że powodem tych niedomagań był parownik puszczał gaz przez wąż podciśnienia. Moja jeszcze jedna uwaga u mnie był parownik BRC 1500 genius MB i jak dowiadywałem się u gazownika to ciężko go się uszczelnia podobno 1200 genius MB jest łatwiej. Więc kupiłem nowy i wszystko hula jak trzeba. Cena na allegro(320zł) dużo mniejsza niż u gazownika(500zł). ( wszystko do autogazu www.phjacus.pl)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...