DaroViper
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O DaroViper
Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
DOLNYŚLĄSK
Auto
-
Model
A6 C5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
2.4 V6
-
Kod silnika
BDV
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia DaroViper
0
Reputacja
-
Witam miałem taki sam problem audi a6 c5 2.8b i delikatnie podciekało z korka- zaślepka wałka rozrządu ciekło na kolektor wydechowy i spalany tam a puźniej zasysane i śmierdzialo. Polecam sprawdzić tylną część silnika najlepiej po postoju jak ostygnie. Wymieniałem 2 razy trzeba go wkleić na silikon( do 300stopni C) u mnie pomogło.
-
Witam mam podobny problem z odpalaniem silnika (2.4 PB LPG 2004r) lekko przestudzony. Problem pojawia się po jakiś 30minutach po przestudzeniu silnika. Zimny odpala, ciepły również. Co sprawdzone : czujniki wałka rozrządu (mój mechanik twierdzi że ok pomiar 800om) wymieniony czujnik temperatury cieczy (porządny), rozrząd wymieniony kompletny z pompą wody i termostatem, nowe świece. Dodam że jest LPG też przejrzane i nawet próbowałem jak dojeżdżam przełączać na PB i gacić na benzynie -bez zmian. Z błędów to błąd P0421 i czasami P0431 (wstępny katalizator - wydajność poniżej wartości progowej) lambdy sprawne sprawdzone, i był jeszcze błąd pedału sprzęgła ale on niby nie powinien mieć wpływu na odpalanie choć może się mylę. Proszę o jakieś odpowiedzi. Witam jeszcze raz problem rozwiązany mam nadzieję że pomogę komuś okazało się że powodem tych niedomagań był parownik puszczał gaz przez wąż podciśnienia. Moja jeszcze jedna uwaga u mnie był parownik BRC 1500 genius MB i jak dowiadywałem się u gazownika to ciężko go się uszczelnia podobno 1200 genius MB jest łatwiej. Więc kupiłem nowy i wszystko hula jak trzeba. Cena na allegro(320zł) dużo mniejsza niż u gazownika(500zł). ( wszystko do autogazu www.phjacus.pl)