Skocz do zawartości

Mateusz93.

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mateusz93.

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Zamość

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    AGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Mateusz93.

0

Reputacja

  1. Dobry wieczór, Gdy temperatura spadnie poniżej -15*C po nocy zapala się czerwona kontrolka od płynu. Pomruga tak przez jakieś 5 minut i gaśnie, i tutaj moje pytanie czy to może nie jest ostrzeżenie przed tym, że silnik jest bardzo zimny i żeby nie dawać mu od początku (tak mi powiedział mechanik), jednak wątpię żeby informowała mnie o tym migająca na czerwono kontrolka + czy w ogóle w tak starych samochodach były montowane takie systemy? Czy może po prostu zdycha mi czujnik i pora go wymienić?
  2. @przem8 ale gdzie dokładnie trzeba popatrzeć by spostrzec ten wyciek?, plecionka czysta a kolektor cały mechanik spostrzegłby pęknięcie @prezesik18 wystarczy, że się rozgrzeje i już czuć zapach spalonego oleju, są plamy na kolektorze po wymianie wyżej wymienionych elementów jednak problem nie znikną czy jest możliwe, że to uszczelki pod głowicami?
  3. Witam, Mam na imię Mateusz mam 24 lata i od niedawna posiadam Audi A4 B5 zakochałem się w tym aucie <3 mam nadzieję, że nie raz odnajdę tutaj odpowiedzi na moje pytania jak i z chęcią podpowiem coś jeśli tylko będę wiedział
  4. Witam, od kilku dni przeglądam różnego rodzaju fora by odnaleźć przyczynę mojego problemu jednak dalej bez rezultatów dlatego postaram się dokładnie opisać mój problem tutaj, a więc poszukuje przyczyny zapachu spalonego oleju w kabinie, z tego co mogę nadmienić nie jest to spowodowane odmą, uszczelką pod pokrywą zaworów jak i zaślepkami wałków rozrządu ponieważ mechanik te możliwości już wykluczył. Następne w kolejce mają być sprawdzane napinacze łańcuchów wałków. Czy mój problem jest częstą przypadłością tych silników? co warto jeszcze sprawdzić ? a może przyczyna leży w czymś poważniejszym? dodam jeszcze, że podczas wkręcania silnika na wysokie obroty zapach jest silniej odczuwalny (ale to chyba z powodu szybszego spalania się oleju przez mocniej nagrzewający się silnik) za każdą poradę z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...