-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Natka85
Informacje
-
Imię
natalia
-
Miasto
zachodnipomorskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
337 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Natka85
0
Reputacja
-
Natka85 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Od razu mi ułożyło. Szukałam czujnika i właśnie wszystko z przewodem było. Dzięki wielkie to jest właśnie to o co mi chodzi. Najlepsze jest to że jak mechanik robił głowicę to pytał mnie co to jest bo sam nie miał pojęcia.
-
Mam nadzieję że nie, jestem dopiero co po wymianie uszczelki pod głowicą. Zapowietrzal się układ chłodzenia i przestał grzać w środku -diagnoza uszczelka(test co2). Głowica rzeczywiście była krzywa dopiero za czwartym razem ją zebrali. Odebrałam go z warsztatu trzy tygodnie temu wszystko było ok, i teraz znowu słabo grzeje. Na silniku juz dawno 90 a z nawiewu zimno dopiero gdzies po 10 km tak 1500 obrotow letnie, 2000 juz ciepło i goraco na postoju zimno. Chciałam go odpowietrzyć wiec kawałek wyjechałam z garażu żeby przód był wyżej a tam mokra różowa plama. Nosz wykończy mnie ten samochód . Jakie mogą być objawy pękniętego bloku. Sprawdzałam czy zbiera się ciśnienie w układzie chłodzenia na zimnym silniku. Ale nic. Przy walnietej uszczelce zbierało się tyle że nie mogłam odkręcić korka bo tak go pchało do góry
-
Ponawiam pytanie. Co to za cześć zaznaczona na zdj, chodzi o tą wyglądającą jak paluch uniesiony do gory z jednej strony przykrecona jest srubą a tam u dołu w blok chyba Najprawdopodobniej z tamtąd leci płyn. Z termostatem nic się nie dzieje pokazuje cały czas temp 90 bez żadnych wahań
-
Zazwyczaj to mąż robi wszystko w naszej audi. Gdyby był to już dawno by tam grzebał? ale niestety
-
Serdeczne dzięki za podpowiedź widzę że czeka mnie kolejna wizyta u mechanika ech...
-
Witam, jestem świeża na forum, szukam podpowiedzi. W miejscu zaznaczonym na zdj (zapożyczone z neta) leci u mnie płyn chłodniczy. do czego to w ogóle słuzy ta część i czy da się naprawić wyciek bez ściągania kolektora ssącego