Krzysiek_K
Pasjonat-
Postów
46 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
3O Krzysiek_K
Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Ruda Śląska
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
1590 wyświetleń profilu
-
Ja założyłem kostkę firmy febi i działa dobrze. Wykonana była solidnie. Co do tego licznika to nie wiem. Możliwe że to od tej stacyjki. U mnie też działy się dziwne rzeczy z autem jak miałem awarię tej kostki np. przygasające ikonki, gaśniecie silnika podczas jazdy więc bardzo prawdopodobne, że ten licznik Ci wariuje od tej kostki. Najlepiej w pierwszej kolejności wymień ta kostka i później zobaczysz czy licznik też się naprawił.
-
Co do tych "przygaszonych" kontrolek, to akurat mogę Ci pomóc bo niedawno przerabiałem ten temat. Winna jest kostka stacyjki. Trzeba ją wymienić na nową. Do wymiany musisz zdjąć kierownicę oraz manetki kierunkowskazów. U mnie na początku też kontrolki były przygaszone aż do momentu gdy auto nie chciało odpalić. Wymiana kostki stacyjki na nową rozwiązała problem.
-
Świecące kontrolki zegarów w A4 B6 2.0
Krzysiek_K odpowiedział(a) na Krzysiek_K temat w Audi A4 B6/B7
Napiszę dla innych użytkowników. Problem rozwiązany. Za ten cały cyrk z błędami, brakiem możliwości odpalenia samochodu u mnie winny był przekaźnik 370. Po wymianie zero błędów, auto śmiga aż miło. -
Świecące kontrolki zegarów w A4 B6 2.0
Krzysiek_K odpowiedział(a) na Krzysiek_K temat w Audi A4 B6/B7
Chciałem wykonać dziś ten pełny skan i tutaj wrzucić, jednak po wyjściu z pracy o godzinie 14:00 i przyjściu do auta po przekręceniu zapłonu znów to samo czyli wszystkie błędy na fisie, wszystkie kontrolki migają, silnik kręci i nie odpala. Auto stało na słońcu od 6 do 14 w temperaturze 30 stopni. Niedaleko miejsca pracy mam mechanika i auto zostało tam oddane. Pewności nie mam, ale prawdopodobnie kostka stacyjki jest uwalona i przez nią takie "cyrki". Dam znać jak będzie naprawione. -
Świecące kontrolki zegarów w A4 B6 2.0
Krzysiek_K odpowiedział(a) na Krzysiek_K temat w Audi A4 B6/B7
Witam Panowie ponownie. Otóż muszę prosić Was znów o pomoc, ponieważ problem który opisywałem wyżej wrócił. A więc jak doradzaliście wcześniej w wątku podładowałem akumulator inteligentną ładowarką. Dziś tj. 21 lipca pojechałem do znajomych i od godziny 11:00 autko stało na słońcu do godziny 19:00. Było dość ciepło. O godzinie 19 chcę jechać do domu, idę do auta, przekręcam zapłon i ... to samo co pisałem wyżej czyli choinka ikonek na desce oraz na fisie. Miga ręczny, kontrolki abs/esb nie gasną, nie gaśnie także kontrolka poduszek. To w czym była różnica od poprzedniego razu to to, że te ikonki delikatnie przygasały i się rozjaśniały ( tak delikatnie mrugały jaśniej-ciemniej ). Przy próbie odpalenia z tymi błędami autko fajnie kręciło ale nie chciało odpalić. Zgasiłem zapłon, zapaliłem jeszcze raz - to samo. Wyłączyłem zapłon znów i odpaliłem i za trzecim razem już wszystko było ok tzn. kontrolki recznego, abs/esb/air bag zgasły autko odpaliło normalnie... Dojechałem do domu (auto w czasie drogi do domu jechało wzorowo) i pierwsza rzecz to vag. Błędy takie : 18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low P1602 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 18036 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Angle Sensor P1628 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 17977 - Cruise Control Switch (E45): Implausible Signal P1569 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Zmierzyłem napięcie na aku : 12,66V bez włączonego zapłonu. Podczas wspomnianego wcześniej ładowania czyściłem klemy oraz zaciski. Te błędy zawsze się robią jak auto postoi na słońcu. Jak stoi w garażu albo na zewnątrz w pochmurny albo chłodniejszy dzień to się nic nie dzieje. Co o tym sądzicie? Proszę o pomoc. -
Świecące kontrolki zegarów w A4 B6 2.0
Krzysiek_K odpowiedział(a) na Krzysiek_K temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuję Panowie na liczne odpowiedzi. Temat się wyjaśnił @AndrzejK jaki masz dokładnie model tej ładowarki Ctek? -
Świecące kontrolki zegarów w A4 B6 2.0
Krzysiek_K odpowiedział(a) na Krzysiek_K temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki za odpowiedzi. Czyli co polecacie? Doładować aku i później robic jakaś dłuższa trasa powiedzmy raz na jakiś czas żeby się aku doładował? -
Cześć. W niedzielę przydarzyła mi się taka sytuacja iż samochód stał na zewnątrz na słońcu(normalnie stoi w garażu). Po 3-ch godzinach stania chciałem jechać i po przekręceniu zapłonu pokazał mi się na fisie napis "Brake" oraz zaczęła migać kontrolka ręcznego. Po odpaleniu silnika doszły do tego kontrolki abs - esp (migały cały czas) oraz ikonka poduszki. Wcześniej nic takiego się nie działo. Po przejechaniu z tymi kontrolkami 5 - 7 minut wszystkie kontrolki zgasły jedna po drugiej. Podczas gdy te kontrolki migały samochód jechać poprawnie. Po dojechaniu na miejsce i zgaszeniu auta, po ponownym odpaleniu wszystko było okey. Dziś poszedłem zobaczyć z laptopem czy są jakieś błędy i oto wyniki: - w sterowniku silnika były błędy : 16946 - System Voltage Too Low P0562 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18036 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Steering Angle Sensor P1628 - 008 - Implausible Signal - Intermittent 18090 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from ABS Controller P1682 - 008 - Implausible Signal - Intermittent - w sterowniku abs-u były błędy : 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-10 - - - Intermittent I teraz moje pytanie. Czy te błędy mogło spowodować to, że auto stało na słońcu i po nagrzaniu się maski i wnętrza coś ecu świruje ( ten na podszybiu ), czy to może być wina słabego akumulatora? Dziennie robię bardzo krótkie odcinki tzn. 4 km do pracy i 4 km z pracy do domu. Auto odpala normalnie. Chciałem sobie zmierzyć napięcie aku, ale padła mi bateria i mierniku 😕 Ale jak wszedłem w sterownik silnika na zgaszonym silniku to w 4-tej grupie pokazuje mi 11.970V. Czy te błędy mogły się pojawić przez słabe aku? Aku był wymieniany na nowy jakies 2 czy 3 lata temu.
-
Dzięki za pomoc
-
Dzięki za pomoc. Szukam w takim razie zabieram się za szukanie.
-
Dziś odkręciłem ten moduł i sprawdziłem ten numer. Numer audi to : 8E0 959 501 D. Moje pytanie czy mogę kupić część z takim samym numerem ale z innym numerem valeo ? Chodzi mi o ten numer "MH1052, 873479G".
-
Cześć. Jako że mam podobny problem od tygodnia, to pozwoliłem sobie napisać w tym temacie, aby nie zaczynać nowego. Otóż w moim a4 b6 zaczął załączać się wentylator od chłodnicy zaraz po przekręceniu zapłonu i działa cały czas - podczas jazdy i po wyłączeniu silnika. Czasem się wyłączy na chwile jak wskazówka od temperatury pokazuje 90 stopni i po chwili znów zaczyna pracować. Wentylator pracuje nawet jak wyciągnę kluczyki ze stacyjki i zamknę auto. Muszę wyciągać bezpiecznik od wentylatora albo odpisać kostki pod maską, żeby mi akumulatora nie rozładowało. Obserwowałem zachowanie tego wentylatora i czasem jest tak, że na ułamek sekundy się załączy i się wyłącza, po czym za chwilę zaczyna pracować na stałe. Do tego nieraz jest tak, że wentylator "nie umie się zdecydować" czy pracować na pierwszym biegu czy na drugim - słychać że szybko przyspiesza i zwalnia obroty. Podpinałem auto pod komputer i błędów żadnych nie ma. Czujniki temperatury na zimnym pokazują prawidłowe temperatury. Pod podszybiem sucho. Oddałem auto do jednego mechanika, pooglądał i powiedział, że to "coś" z elektryką a on elektryki nie robi. Oddałem auto do drugiego mechanika i diagnoza jest taka, że padł "sterownik/moduł" wentylatorów. Na tym module mam numer części "valeo - MH1052, 873479G". Mechanik powiedział, że mam kupić cześć z tym samym numerem jaki mam pod maską. Problem w tym, że na allegro/olx nie mogę trafić takiego numeru z końcówką "G". Czy część z innym numerem/końcówką będzie pasować do mojego auta? Znalazłem też na internecie zamiennik i w opisie niby jest podane, że będzie pasować do mojego auta, ale chce się upenic. Chodzi o tą cześć: Rezystor szeregowy, wentylator klimatyzacji ESEN SKV 94SKV800 - Czesci.StrefaKierowcy.pl CZESCI.STREFAKIEROWCY.PL Rezystor szeregowy, wentylator klimatyzacji ESEN SKV 94SKV800 94SKV800/SKV ESEN SKV Ktoś podpowie mi, czy będzie to działać ? Czy kupić część ori ale z inną końcówką ? Z góry dzięki za pomoc. Nikt nic?
-
Rolka napinacza czy alternator? Co to hałasuje w A4 B6 2.0?
Krzysiek_K odpowiedział(a) na Małysz 3 2 1 temat w 2.0
Wariator -
Wszystko zależy jak dbał o auto poprzedni właściciel. Sam posiadam a4 b6 z silnikiem alt od prawie 7 lat i nie narzekam. Oprócz dolania co miesiąc 250 ml oleju nie mam żadnych problemów. Auto używam prawie codziennie.
-
Przyczyną nieodpalania były u mnie zimne luty w komputerze. Po naprawie działa jak należy.