
DYLU_BST
Pasjonat-
Postów
64 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O DYLU_BST

Informacje
-
Imię
Matek
-
Miasto
Babimost
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Brak wskazania prędkości oraz niedziałający ABS w Audi A4 B7 2.0 TDI
DYLU_BST odpowiedział(a) na DYLU_BST temat w Audi A4 B6/B7
Z licznikiem normalnie jest. Jedyne błędy to właśnie o braku połączę ia z szyna can z abs -
Brak wskazania prędkości oraz niedziałający ABS w Audi A4 B7 2.0 TDI
DYLU_BST opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam temat walkowany wiele razy ale odpowiedzi nie znalazłem. Mam problem z komunikacją z sterownikiem ABS. Nie działa prędkościomierz oraz sam ABS. Sterownik ABS był sprawdzany pod kątem zimnych lutow itp jest sprawny nawet podmieniony. Ewidentnie niema komunikacji po can. Zasilanie na sterownik dochodzi masa też. Ktoś podpowie który pin w sterowniku ABS jest od can? -
Podczas jazdy Audi A4 B6 2.0 pojawia się komunikat od hamulców oraz kontrolka ABS
DYLU_BST odpowiedział(a) na Granat2.0 temat w Audi A4 B6/B7
W sensie że sprawdziłem połączenia masowe i poprawiłem co się dało tak samo z plusem z aq który idzie na rozrusznik i alternator. Zastanawiam się tylko czy sterownik pompy ABS nie wali w ciula -
Podczas jazdy Audi A4 B6 2.0 pojawia się komunikat od hamulców oraz kontrolka ABS
DYLU_BST odpowiedział(a) na Granat2.0 temat w Audi A4 B6/B7
Oczywiście że tak na punkcie masy akurat mam jebniecie także wykluczam -
Podczas jazdy Audi A4 B6 2.0 pojawia się komunikat od hamulców oraz kontrolka ABS
DYLU_BST odpowiedział(a) na Granat2.0 temat w Audi A4 B6/B7
Tzn ładownie mam 14.~4 ale zastanawiam się czy czasami w czasie jazdy coś się nie zawiesza w alternatorze -
Podczas jazdy Audi A4 B6 2.0 pojawia się komunikat od hamulców oraz kontrolka ABS
DYLU_BST odpowiedział(a) na Granat2.0 temat w Audi A4 B6/B7
No dobra spadki napiecia ale spowodowane złym ładowaniem słabym czy akumulator ma problemy z prądem? Pytam bo mam ten sam problem. Alternator nowy był rok temu a akumulator ponad rok ma i ładnie odpala. Tyle że to w 2. 0 blb -
Witam kupiłem silnik który nie posiadał łapy alternatora i rolki prowadzącej rozrządu włożyłem swoją łapę rolkę i tu jest mały problem gdy kręcę wałem i u stawiają się walki w pozycji do blokowania to pierwszy tłok mam na dole. Jest to możliwe? Zawsze gdy robiłem rozrządy w tdi wkładałem na walki blokadę potem na wal a tu z ciekawości zajrzałem w cylinder i taka sytuacja czy to normalne? Z tego co mi się kojarzy to powinien być w gmp ale może się mylę?
-
Uruchomiłes piloty?
-
W którym miejscu jest odpływ z klimatyzacji w A4 B7?
DYLU_BST odpowiedział(a) na DYLU_BST temat w Audi A4 B6/B7
Dobra to się uspokoilem. -
Witam pytanie mam czy ktoś mi wytłumaczy w którym miejscu skrapla się z klimy i gdzie cieknie na ziemię?
-
Głowice zmienić
-
Witam, 2.0 16v BLB to jest pacjent. Włożyłem silnik do auta i miałem synchronizacje na - 6.2 a śruba kółka była już na max w prawo gdy odchylilem kółko w stronę minusowa to auto już nie pali przekręcę w prawo żeby zmniejszać - to do samego końca muszę przestawić i jest te-6.2 zrzuciłem pasek i na nowo go założyłem lecz obróciłem kółko na żabkach i mam zakres - 3.20 do 1.50 i auto dymi czuc paliwo w spalinach. Ładnie odpala i wgl chodzi wkręca się ustawiłem na - 0.49 przy zwiększanie obrotów do - 0.90 dochodzi lecz auto dymi ma ktoś jakiś pomysł na to? Ogólnie to dymiło wcześniej już teraz czasami się zdarzy ze chwilę nie kopci. Coś robię źle?
-
Witam walczę z potworem pijącym olej ogólnie było tak że znikał olej i płyn zrzucilem głowice i okazało się że jest pęknięta w 3 miejscach no to kupiłem druga regenerowana i problem jest taki że po montażu płyn stoi w miejscu ale oleju ubywa. Do tego w odmie robi się szybko masło zmieniłem do tego pokrywę by nie było podejrzeń. Problem nie ustal. Auto nie kopci jakoś na niebiesko specjalnie ale w spalinach czuć jakby olej ale ma wyciętego kata i już nie wiem. Pytanie mam takie czy jest w tym silniku możliwość wyjęcia tłoków dołem? Chciałem zmienić pierś cienie ale z kolei mierzyłem kompresję to po 23 na każdym jest więc już sam nie wiem blok mógł pęknąć też czy co? Proszę o jakiekolwiek pomysły może coś pominąłem... A i pobór oleju to około litra na 1tkm
-
Nikt nic?
-
Witam jak w temacie w moim blb pojawił się problem. Była pęknięta glowica kupiłem druga regenerowana złożyłem auto do kupy wszystko nowe od uszczelek po śruby do pd. Po złożeniu auto odpaliło i niby wszystko gra ale najpierw zaczęło się pocić z uszczelniacza wału no to zmieniłem później problem zrobił się taki ze zaczął nadal znikać olej lecz nie robił plamy. Zdjąłem wąż od pokrywy do dolotu i w nim masło takie typowe jakby woda do oleju szła ale wody nie ubywa nie przybywa również żeby się mieszała z olejem. Wymyłem to wszystko z pokrywy i węża i po 300km znowu masło ktoś podpowie co sprawdzić?