Skocz do zawartości

DYLU_BST

Pasjonat
  • Postów

    65
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O DYLU_BST

Informacje

  • Imię
    Matek
  • Miasto
    Babimost

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A i przewody can sprawdzone od pompy do kostki w słupku
  2. Z licznikiem normalnie jest. Jedyne błędy to właśnie o braku połączę ia z szyna can z abs
  3. Witam temat walkowany wiele razy ale odpowiedzi nie znalazłem. Mam problem z komunikacją z sterownikiem ABS. Nie działa prędkościomierz oraz sam ABS. Sterownik ABS był sprawdzany pod kątem zimnych lutow itp jest sprawny nawet podmieniony. Ewidentnie niema komunikacji po can. Zasilanie na sterownik dochodzi masa też. Ktoś podpowie który pin w sterowniku ABS jest od can? /edit Dziś zmierzyłem oporność czujników z tyłu oba miały 1. 36ohm więc chyba ok? Ale za to na lewym tyle miałem 4.6v a na prawym 0.46v tak ma być? Ogólnie zdarza się że w czasie jazdy podniosą się wskazówki na jakiś czas i wskazuję prędkość co sądzicie?
  4. W sensie że sprawdziłem połączenia masowe i poprawiłem co się dało tak samo z plusem z aq który idzie na rozrusznik i alternator. Zastanawiam się tylko czy sterownik pompy ABS nie wali w ciula
  5. Oczywiście że tak na punkcie masy akurat mam jebniecie także wykluczam
  6. Tzn ładownie mam 14.~4 ale zastanawiam się czy czasami w czasie jazdy coś się nie zawiesza w alternatorze
  7. No dobra spadki napiecia ale spowodowane złym ładowaniem słabym czy akumulator ma problemy z prądem? Pytam bo mam ten sam problem. Alternator nowy był rok temu a akumulator ponad rok ma i ładnie odpala. Tyle że to w 2. 0 blb
  8. Witam kupiłem silnik który nie posiadał łapy alternatora i rolki prowadzącej rozrządu włożyłem swoją łapę rolkę i tu jest mały problem gdy kręcę wałem i u stawiają się walki w pozycji do blokowania to pierwszy tłok mam na dole. Jest to możliwe? Zawsze gdy robiłem rozrządy w tdi wkładałem na walki blokadę potem na wal a tu z ciekawości zajrzałem w cylinder i taka sytuacja czy to normalne? Z tego co mi się kojarzy to powinien być w gmp ale może się mylę?
  9. Uruchomiłes piloty?
  10. Dobra to się uspokoilem.
  11. Witam pytanie mam czy ktoś mi wytłumaczy w którym miejscu skrapla się z klimy i gdzie cieknie na ziemię?
  12. Głowice zmienić
  13. Witam, 2.0 16v BLB to jest pacjent. Włożyłem silnik do auta i miałem synchronizacje na - 6.2 a śruba kółka była już na max w prawo gdy odchylilem kółko w stronę minusowa to auto już nie pali przekręcę w prawo żeby zmniejszać - to do samego końca muszę przestawić i jest te-6.2 zrzuciłem pasek i na nowo go założyłem lecz obróciłem kółko na żabkach i mam zakres - 3.20 do 1.50 i auto dymi czuc paliwo w spalinach. Ładnie odpala i wgl chodzi wkręca się ustawiłem na - 0.49 przy zwiększanie obrotów do - 0.90 dochodzi lecz auto dymi ma ktoś jakiś pomysł na to? Ogólnie to dymiło wcześniej już teraz czasami się zdarzy ze chwilę nie kopci. Coś robię źle?
  14. DYLU_BST

    2.0 tdi blb remont?

    Witam walczę z potworem pijącym olej ogólnie było tak że znikał olej i płyn zrzucilem głowice i okazało się że jest pęknięta w 3 miejscach no to kupiłem druga regenerowana i problem jest taki że po montażu płyn stoi w miejscu ale oleju ubywa. Do tego w odmie robi się szybko masło zmieniłem do tego pokrywę by nie było podejrzeń. Problem nie ustal. Auto nie kopci jakoś na niebiesko specjalnie ale w spalinach czuć jakby olej ale ma wyciętego kata i już nie wiem. Pytanie mam takie czy jest w tym silniku możliwość wyjęcia tłoków dołem? Chciałem zmienić pierś cienie ale z kolei mierzyłem kompresję to po 23 na każdym jest więc już sam nie wiem blok mógł pęknąć też czy co? Proszę o jakiekolwiek pomysły może coś pominąłem... A i pobór oleju to około litra na 1tkm
  15. Nikt nic?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...