DYLU_BST
Pasjonat-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O DYLU_BST
Informacje
-
Imię
Matek
-
Miasto
Babimost
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BLB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Uruchomiłes piloty?
-
W którym miejscu jest odpływ z klimatyzacji w A4 B7?
DYLU_BST odpowiedział(a) na DYLU_BST temat w Audi A4 B6/B7
Dobra to się uspokoilem. -
Witam pytanie mam czy ktoś mi wytłumaczy w którym miejscu skrapla się z klimy i gdzie cieknie na ziemię?
-
Głowice zmienić
-
Witam, 2.0 16v BLB to jest pacjent. Włożyłem silnik do auta i miałem synchronizacje na - 6.2 a śruba kółka była już na max w prawo gdy odchylilem kółko w stronę minusowa to auto już nie pali przekręcę w prawo żeby zmniejszać - to do samego końca muszę przestawić i jest te-6.2 zrzuciłem pasek i na nowo go założyłem lecz obróciłem kółko na żabkach i mam zakres - 3.20 do 1.50 i auto dymi czuc paliwo w spalinach. Ładnie odpala i wgl chodzi wkręca się ustawiłem na - 0.49 przy zwiększanie obrotów do - 0.90 dochodzi lecz auto dymi ma ktoś jakiś pomysł na to? Ogólnie to dymiło wcześniej już teraz czasami się zdarzy ze chwilę nie kopci. Coś robię źle?
-
Witam walczę z potworem pijącym olej ogólnie było tak że znikał olej i płyn zrzucilem głowice i okazało się że jest pęknięta w 3 miejscach no to kupiłem druga regenerowana i problem jest taki że po montażu płyn stoi w miejscu ale oleju ubywa. Do tego w odmie robi się szybko masło zmieniłem do tego pokrywę by nie było podejrzeń. Problem nie ustal. Auto nie kopci jakoś na niebiesko specjalnie ale w spalinach czuć jakby olej ale ma wyciętego kata i już nie wiem. Pytanie mam takie czy jest w tym silniku możliwość wyjęcia tłoków dołem? Chciałem zmienić pierś cienie ale z kolei mierzyłem kompresję to po 23 na każdym jest więc już sam nie wiem blok mógł pęknąć też czy co? Proszę o jakiekolwiek pomysły może coś pominąłem... A i pobór oleju to około litra na 1tkm
-
Nikt nic?
-
Witam jak w temacie w moim blb pojawił się problem. Była pęknięta glowica kupiłem druga regenerowana złożyłem auto do kupy wszystko nowe od uszczelek po śruby do pd. Po złożeniu auto odpaliło i niby wszystko gra ale najpierw zaczęło się pocić z uszczelniacza wału no to zmieniłem później problem zrobił się taki ze zaczął nadal znikać olej lecz nie robił plamy. Zdjąłem wąż od pokrywy do dolotu i w nim masło takie typowe jakby woda do oleju szła ale wody nie ubywa nie przybywa również żeby się mieszała z olejem. Wymyłem to wszystko z pokrywy i węża i po 300km znowu masło ktoś podpowie co sprawdzić?
-
-
-
Sprawdziłem wpięta ta wtyczka fakra. Ale pytanie mam jak jest te podwójne wejście w które mam wpięta antenę z przejściówki i te fakre z auta to w tym miejscu wychodzi mi przy samej wtyczce z 3cm kabla i też gniazdo fakra od czego to jest?
-
Właśnie nie widzę ale dobra sprawdzę jeszcze raz te podłączenie bo może coś niedocisnalem
-
DYLU_BST obserwuje zawartość Brak radia po zmianie z concert na rnse.
-
Witam w b7 z 2005 miałem ori concert 1din przełożyłem kosz na 2 din 8 założyłem chińczyka 2din lecz dostałem rnse i teraz tak mam przejściówki z rnse tej zapinanej na ISO+ ta co do zegarów idzie no i jak podłączałem chinola to nie pamiętam czemu zmieniłem kostkę zasilająca. Po podpięcie tego do rnse teraz radio się włącza itd wefa działa na zegarach mam to co na radiu ale znajduje mi tylko stacje RMF na 106.4 i trzeszczy niema muzyki. Do anteny też mam przejściówkę tyle że rns ma wyjście na dwa kable a ja tam mam wpięty jeden. Druga sprawa przewód mam jeden od concerta z końcówka fakra brązowa gdzie go wpiąć w rnse? Ktoś może pomóc?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
DYLU_BST odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
WV1ZZZ7HZ5H027291 Dziękuję -