Skocz do zawartości

DYLU_BST

Pasjonat
  • Postów

    71
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O DYLU_BST

Informacje

  • Imię
    Matek
  • Miasto
    Babimost

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BLB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tak. Zmieniłem akumulator. Pozatym że przy odpalaniu z głośnika słychać stuk, nic się nie zmieniło. Napięcie ładowania jest między 13.6 a14.2V. ale jest progress w kodowaniu ABS miałem na końcu 1 zmieniłem na 4 które jest dla 18". Bo w sumie takie felgi mam co prawda od zawsze, no i kodowanie przyjęło ABS zniknął z deski napis bremse też i nic nie piszczy. Zrobiłem 60km i na razie wygląda to całkiem spoko. Przy okazji pytanie do kolegi Muskel bo widzę że jesteś encyklopedią Audi 😁 problem z centralnym zamkiem jeszcze jest. Niema jak zakodować pilotów, triki w stacyjce i guzikami na drzwiach nic nie dają. Procedura w vcds też siedzi bo, gdy zapisuje pilota wpisuje nieważne jaką wartość od 1 do 4 daje test, zapisz i gdy odczyt ponowny zrobię zawsze jest 0. W tym kanale gdzie można odczytać sygnał pilota (chyba 21 ) mam 0 nie widzi gdy przyciskam klawisze na kluczyku. Może coś podpowiesz ? Baterie oczywiście zmienione.
  2. No to zaraz podmienie z innego i zobaczę co będzie
  3. Co do akumulatora to jakby padał to by już padł całkiem bo to trochę czasu trwa a i kreci żwawo i nie ma z nim problemu
  4. Brake na fisie świeci. ABS i ESP na blacie też świeci Jest jakiś manual który opisuje jak zakodować ESP 8.0 ? Bo nie mogę znaleźć
  5. Problem jest taki że komunikat z fisu nie znika i ABS nie działa na mokrym lecę jak po szynach. No i piszczy ustrojstwo przy odpalaniu
  6. witam to znowu ja. zrobiłem autoscan. teraz doszedłem do tego ze łaczy mi sie z wszystkimi systemami. Sterownik pompy abs sprawdzony czy ktoś mi może podpowiedziec co robie źle? predkosc wróciła na licznik tylko nadal te komunikaty... Log-FZI-WAUZZZ8E45A517494-394600km.txt
  7. A i przewody can sprawdzone od pompy do kostki w słupku
  8. Z licznikiem normalnie jest. Jedyne błędy to właśnie o braku połączę ia z szyna can z abs
  9. Witam temat walkowany wiele razy ale odpowiedzi nie znalazłem. Mam problem z komunikacją z sterownikiem ABS. Nie działa prędkościomierz oraz sam ABS. Sterownik ABS był sprawdzany pod kątem zimnych lutow itp jest sprawny nawet podmieniony. Ewidentnie niema komunikacji po can. Zasilanie na sterownik dochodzi masa też. Ktoś podpowie który pin w sterowniku ABS jest od can? /edit Dziś zmierzyłem oporność czujników z tyłu oba miały 1. 36ohm więc chyba ok? Ale za to na lewym tyle miałem 4.6v a na prawym 0.46v tak ma być? Ogólnie zdarza się że w czasie jazdy podniosą się wskazówki na jakiś czas i wskazuję prędkość co sądzicie?
  10. W sensie że sprawdziłem połączenia masowe i poprawiłem co się dało tak samo z plusem z aq który idzie na rozrusznik i alternator. Zastanawiam się tylko czy sterownik pompy ABS nie wali w ciula
  11. Oczywiście że tak na punkcie masy akurat mam jebniecie także wykluczam
  12. Tzn ładownie mam 14.~4 ale zastanawiam się czy czasami w czasie jazdy coś się nie zawiesza w alternatorze
  13. No dobra spadki napiecia ale spowodowane złym ładowaniem słabym czy akumulator ma problemy z prądem? Pytam bo mam ten sam problem. Alternator nowy był rok temu a akumulator ponad rok ma i ładnie odpala. Tyle że to w 2. 0 blb
  14. Witam kupiłem silnik który nie posiadał łapy alternatora i rolki prowadzącej rozrządu włożyłem swoją łapę rolkę i tu jest mały problem gdy kręcę wałem i u stawiają się walki w pozycji do blokowania to pierwszy tłok mam na dole. Jest to możliwe? Zawsze gdy robiłem rozrządy w tdi wkładałem na walki blokadę potem na wal a tu z ciekawości zajrzałem w cylinder i taka sytuacja czy to normalne? Z tego co mi się kojarzy to powinien być w gmp ale może się mylę?
  15. Uruchomiłes piloty?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...