Skocz do zawartości

dj1910

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dj1910

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Łódź

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia dj1910

0

Reputacja

  1. Usterka pojawiła się po całkowitym praniu i sprzątaniu środku samochodu przez gościa który zajmuje się tym i car detailingiem ogolnie. Musiałem przepiąć radio na stałe zasilanie i muszę je odpalac ON/OFF zamiast włączania sie z automatu po przekreceniu kluczyka. Myślałem początkowo że radio padło ale jest oki :-) Zmierzylem napięcie miedzy kabelkiem w którym normalnie po przekreceniu kluczyka jest 12V i niestety ale jest 0,4V Pytanie jest proste. Co się mogło sp***dolic i czy dmuchanie sprzezonym powietrzem mogło coś ubić? Ponoć tylko tak czyścił kurz ktory byl w zakamarkach kolo radia i stacyjki. Poza tym wszystko w aucie z elektroniki działa ok.
  2. Sam se odpowiem Czarny kabel poszedł do kostki ISO i łączy się z niebiesko białym kabelkiem w instalacji radia. Dzięki temu radio wreszcie łapie stacje FM jak należy. Niebieski kabelek od instalacji samochodu pozostał niepodłączony - nie wiem po co on...
  3. Hejka, w A4 B6 wymieniałem radio niefabryczne stare na radio niefabryczne nowe. Nowe to fajny Soniacz z Bluetkiem i innymi bajerami. Niestety stacje FM "śnieżą" więc pewnie dałem ciała z podłaczeniem. Kostka ISO temat prosty, więc tu jest ok i radio się włącza, wyłącza, gra na blutku, MP3 Aux idealnie. Problem jest na "radiu". Do czego służą osobne względem kostki ISO kable 1. Niebieski 2. Czarny Dołączam do wątku zdjęcia które zrobiłem sobie po wyjęciu starego radia (przed jego odpięciem) Nie rozbierałem tego ponownie, ale z tego co kojarze w nowym radiu nie mam za bardzo gdzie upiąć tych "wolnych" kabli (niebieski i czarny).
  4. dj1910

    Czy będzie pasować

    A 6Jx15 H2 ET45 bedzie gites ? stalówka...to chyba byly oryginalne do B5...pasuje to do A4 B6 Avant ?
  5. EDIT: Jednak pęknięty wężyk gumowy doprowadzajacy płyn do prawego przedniego zacisku Fart że jeblo dopiero pod domem... Dziś wracałem z miasta i pod domem próbuje hamować i jebs - pedał hamulca zapadł się do podłogi i ledwo wyhamowałem przed bramą. Jak wciskam pedał ciągle leci full do podłogi. Na tym full wciśnięciu coś tam hamuje, pewnie jakieś rozwiązanie awaryjne jakby hydraulika zawiodła co by się nie zabić... Stan płynu hamulcowego jest OK, więc żaden wyciek. Po odpaleniu silnika napis BREMSE i migająca kontrolka od hamulca. VAGiem zrobiłem skana i z modułu 8E 0614 517 (Pompa ABS) jest błąd: 18265 - Error Message from ECU P1857 - 35-10 -- Intermittent Serwo czy pompa ABS ? A może coś z elektryką tych części ? Bo błąd świadczy o jakimś problemie komunikacji z modułem...
  6. Podbijam. Jak namierzyć prawidłowy moduł ???
  7. Wszystko z kablami cacy. Jak namierzyć dobry moduł ?
  8. Kable w wiązce przechodzącej przez drzwi są ok. (te od sterowania szybami). Czyli na 100% walnięty kontroler w drzwiach. Z resztą w VAGu potwierdzenie: 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 49-10 - No Communications - Intermittent Proszę o porady jak namierzyć w 100% pasujący zamiennik. Wiadomo, numer OE musi być ten sam - ale co jeszcze ?
  9. Spokojnie, to mój lokalny zaufany elektryk i póki co nie wziął ani złotówki. Analizę zrobił cząstkową bo wziął się za auto zbyt późno a ja musiałem je odebrać wieczorem Kable w tym przejściu miedzy budą a drzwiami rzeczywiście musza być rozdupcone gdyż dziś rano nie działały mi głośniki, pomerdałem tą gumą delikatnie i zaskoczyło. Muszę to rozebrać i może się okazać, że większość wiązki jest już w kiepskim stanie. Zdam relację z dalszych prac.
  10. A coś mówił elektryk, że dwa kabelki w wiązce mu się nie podobają. Nigdy nie próbowałem tego zdejmować. To jest jakaś prosta czynność ? ja to się zawsze boję, że coś ruszę i rozwalę więc sam staram się nic nie rozbierać jeśli chodzi o jakieś delikatne w mojej ocenie elementy Dzięki za cynk z VCDSem ! Jutro sprawdzę co wypluje.
  11. Pacjent: B6 Avant 2003r. Szyby elektryczne przód (tył korbka). Podnoszenie / opuszczanie szyb działa 3-4 tygodnie po czym milknie na tydzień, max dwa. I tak w kółko. Bez względu na temperaturę, wilgotność bla bla... Jeśli działa, działają WSZYSTKIE przyciskie (oba po stronie kierowcy i ten jeden dla pasażera). Jak nie działa, NIE DZIAŁAJĄ WSZYSTKIE. Podejrzewa się głupiejący silniko-sterownik znajdujący się w lewych drzwiach. Wrzucam zdjęcie jego oznaczenia. Czy to może być prawda, że ten moduł odpowiada ze sterowania obiema szybami elektrycznimi ? Jaka VCDSem sprawdzić, czy to wypluwa jakiś błąd ? Ktory to będzie moduł VAGa ? Elektryk pokazał mi na skanerze błąd tego modułu, ale ja wolę sam sobie sprawdzić VCDSem I na koniec - na co zwracać uwagę szukając zastępcy ? Wiem, że musi się zgadzać numer OE czyli 8e1959801A - ale co jeszcze jest istotne ? Dzięki z góry za pomoc.
  12. Uwazaj na KME silver i barracudy do ALT bo możesz mieć problem po przełączeniu na gaz w tym motorze. Długo z tym walczyłem i skończylo sie na ustawieniu dosyc wysokiej temp przełączenia na gaz (u mnie aktualnie 50 stopni i dopiero jest ok).
  13. wpierw ogarnę kwestie czujników temperatury bo komp gazowy ustawiony na 30stopni a gaz się załącza jak wskazówka jest ponad na 50 stopniach więc albo walnięty G83 robi problem albo i on i w instalacji jest coś nie tak. czujnik już mam...
  14. Koledzy. Czy 2.0 ALT ma dwa czujniki temperatury cieczy chłodzącej ? Podłączając auto pod kompa widzę błąd: 17698 - Coolant Temp Sensor at Radiator Outlet (G83): Signal too Small aczkolwiek wskazówka temperatury wody zachowuje się normalnie, auto również nagrzewa się ok itd itp Rozkminiam ogólnie problem gazowników z zestrojeniem instalacji LPG. Na zimnym silniku "łapie dołek" przy ruszaniu. Na ciepłym śmiga bez problemu. Mapy robione dynamicznie w mojej obecności w aucie. Zaczynam dochodzić do wniosku, że może komp LPG (KME Nevo) ciągnie informacje o temperaturze wody z tego czujnika a nie z tego, który daje temp na wskazówkę (oczywiście o ile są dwa takie czujniki w tym aucie...) Na benzynie auto popierdala jak należy i na zimnym i na ciepłym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...