Skocz do zawartości

br00

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O br00

Informacje

  • Imię
    Tom
  • Miasto
    ZACH-POM

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2010
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia br00

0

Reputacja

  1. br00

    Za duże spalanie

    Witam, Dzisiaj w korku o długości 100m w 2 minuty spalanie na jałowym wzrosło mi z 15 do 20 litrów... 8 km jazdy bez deptania zakończyłem wynikiem 15,8... Auto raz ma odejście, raz jedzie jakby bez doładowania. Świece, cewki, pompa paliwa nowe. Wiem, że wróżenie z fusów bez vaga, ale co może powodować taki stan rzeczy? Sterowanie turbina? Czujnik temp. płynu chłodniczego?
  2. Witam, Przerabiał ktoś temat? Możliwa diagnostyka czy jedynie podmianka? Czy 038 906 051G to właściwy nr tego czujnika?
  3. Zdecydowałem się na felgi 18” z a6 c7 szer. 7,5” ET37. Myślę nad dystansem z przodu 13mm i na tylną oś 15mm. Do tego opona 225/45 lub 245/40. Skłaniam się ku 225 gdyż 245 jest chyba za szeroka do 7,5” felgi?
  4. A możesz wrzucić foto? I jakie opony masz wrzucone?
  5. Ma ktoś na aucie ori felgi od a5 18” , ET 29, szer. 8,5? Chciałbym się upewnić, że nie wystają z przodu poza obrys nadkola.
  6. br00

    1.8 tfsi brak mocy

    Witajcie, Auto nie jedzie tak jak powinno. Czasami jest idealnie, cicho i dynamicznie, tak jak ma być, ale przeważnie brakuje mu mocy. Wolniej wkręca się na obroty i głośniej pracuje. Przy próbach agresywnej jazdy „dziury” w gazie i wtedy spalanie rośnie. Nie ma błędów oprócz wypadania zapłonów. Rozruch w normie, budą nie telepie. Przepływomierz? Sąda lambda czy któryś z zaworków przy turbo? Cewki i świece nowe
  7. br00

    Chiptuning 1.8 TFSI

    Motor 160ps. Seryjne turbo + downpipe + większy IC. Jakiego przyrostu się spodziewać przy tym setupie? I to samo + turbo od 2.0? Ile koni wytrzyma seryjny tłumik?
  8. Warsztat w Szczecinie który dobrze ogarnia tfsi? Poleci ktoś?
  9. Też mam problem szarpnięcia w okolicy 3 tys i czasem 4tys obr. Przeważnie na 2 i 3 biegu. Cewki, świece, pompa wymienione. U mnie występuje to przy agresywnym przyśpieszaniu. Wg kompa wypada zapłon na 2 i 3 cyl.
  10. Witam, Auto po programie. Podczas ostrego buta, szczególnie na 2 i 3 biegu w okolicach 3 tys obrotów czuć bardzo delikatne szarpnięcie. Czasami też przy 4k. Cewki, świece, pompa wysokiego ciśnienia wymienione. Może to przepływka? Błędów brak. Edit. Wypadanie zapłonu jednak na 2 i 3 cyl. Kompresja wporządku. Jakieś pomysły? Dodam, że na serii jest Ok.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...