Skocz do zawartości

RaThek

Pasjonat
  • Postów

    172
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O RaThek

Informacje

  • Imię
    Radosław
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    AGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jasne że można, RSy występują z ceramiką i stalą. Musisz zrobić kompletnego swapa czyli kupić komplet hamulców stalowych. Nie pytam o sens bo wiadomo że chodzi o ekonomię
  2. No to jeszcze do sprawdzenia łożysko amortyzatora. Podnieś auto i niech ktoś kręci lewo prawo a Ty słuchaj skąd dochodzą dźwięki.
  3. Zdecydowanie tu bym szukał przyczyny w pierwszej kolejności.
  4. Może włączyłeś sobie otwieranie tylko drzwi kierowcy przy pierwszym kliknięciu z pilota? Sprawdź czy Ci się otworzą jak dwa razy klikniesz pilotem.
  5. To będzie raczej przekładnia kierownicza czyli tzw. magiel z tego co opisujesz. Sprawdź osłony drążków kierowniczych pod kątem uszkodzeń i czy nie da się jej obrócić od strony przekładni. W razie co mam namiar na spoko gościa od przekładni, mogę podesłać na priv.
  6. Jest gdzieś na forum temat o wibracjach w A4 B8, ponoć to kwestia łożysk w dyfrze.
  7. Pierwsze słyszę, kompresor musi po prostu nabić ciśnienie żeby się podniosło z gleby. A co się z tym gazem niby ma stać jak będziesz obniżał?
  8. 255/35/19 i 245/40/19 to prawidłowy rozmiar do tego auta, natomiast 235/40/19 nie jest prawidłowy.
  9. Może trzeba spróbować innym urządzeniem diagnostycznym się podłączyć - czytaj - podjechać do innego mechanika. Najlepiej znajdź kogoś z VCDSem.
  10. Brzmi jakby jeździło na ssaniu, sprawdziłbym odczyty z czujnika temperatury płynu chłodzącego. Co do reszty co opisałaś to jakaś masakra! To jeździ jeszcze?
  11. RaThek

    Uwaga na sprzedawcę

    Dzięki za info. Trzeba gnębić cwaniaków.
  12. Czym sprawdzałeś napięcie miernikiem? Jeżeli tak to sprawdź żarówką 55W, kiedyś naprawiałem A4 B8 z przeżartą wiązką w prawym boczku bagażnika właśnie przy BCM2, napięcie było bo pare żył jeszcze się ostało ale o żadnym większym prądzie nie było mowy. Ciężko też było znaleźć to miejsce bo spod izolacji nie było widać że w środku masakra. A jeżeli to nie to to obejrzyj w środku BCM2 pod kątem śladów działania wody.
  13. Kiepski temat, w A5 8T jest poduszka dwustopniowa (N95 i N250) a w A4 B7 masz jeszcze jednostopniową (N95)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...