Skocz do zawartości

RaThek

Pasjonat
  • Postów

    177
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O RaThek

Informacje

  • Imię
    Radosław
  • Miasto
    Polska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    AGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak turbo po regeneracji to tu bym szukał przyczyny. Wymienisz wtryski i efekt będzie taki że będzie Ci więcej kopcił a turbo i tak nie będzie wstawać.
  2. Pogadaj z tym kolegą: https://a4-klub.pl/profile/49651-banan/
  3. 2.0 TDI CAGA 2009: 8K0145154H albo: 8K0145156S - dla pojazdów z Dynamic Drive
  4. Tu masz do kupienia jak nie znajdziesz, to są pliki do ODISa ale gdzieś widziałem opis jak je przekonwertować na VCP. Just a moment... DATASET.VW-GEKO.COM
  5. Świadczy to o pewnym zużyciu turbiny oraz o braku szczelności układu dolotowego w tym miejscu. Po zimnej stronie raczej obudowy turbin nie pękają. Jak to jest faktycznie kropla na godzinę to możesz spróbować wymienić tą rurę albo dociągnąć / wymienić opaskę zaciskową. Większy wyciek zawali Ci intercooler. Generalnie ja bym obejrzał cały dolot w jakim jest stanie, sprawdź czy turbina ma jeszcze łopatki i czy nie jeżdżą już po obudowie. Auto ma już swoje lata więc zużycie w tych miejscach jest już bardzo prawdopodobne.
  6. Jasne że można, RSy występują z ceramiką i stalą. Musisz zrobić kompletnego swapa czyli kupić komplet hamulców stalowych. Nie pytam o sens bo wiadomo że chodzi o ekonomię
  7. No to jeszcze do sprawdzenia łożysko amortyzatora. Podnieś auto i niech ktoś kręci lewo prawo a Ty słuchaj skąd dochodzą dźwięki.
  8. Zdecydowanie tu bym szukał przyczyny w pierwszej kolejności.
  9. Może włączyłeś sobie otwieranie tylko drzwi kierowcy przy pierwszym kliknięciu z pilota? Sprawdź czy Ci się otworzą jak dwa razy klikniesz pilotem.
  10. To będzie raczej przekładnia kierownicza czyli tzw. magiel z tego co opisujesz. Sprawdź osłony drążków kierowniczych pod kątem uszkodzeń i czy nie da się jej obrócić od strony przekładni. W razie co mam namiar na spoko gościa od przekładni, mogę podesłać na priv.
  11. Jest gdzieś na forum temat o wibracjach w A4 B8, ponoć to kwestia łożysk w dyfrze.
  12. Pierwsze słyszę, kompresor musi po prostu nabić ciśnienie żeby się podniosło z gleby. A co się z tym gazem niby ma stać jak będziesz obniżał?
  13. 255/35/19 i 245/40/19 to prawidłowy rozmiar do tego auta, natomiast 235/40/19 nie jest prawidłowy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...